دانلود کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد اثر ایبن الکساندر

دانلود و خرید کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد

کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد نوشته‌ی ایبن الکساندر با ترجمه‌ی محمود دانایی و گویندگی کامبیز خلیلی توسط انتشارات صبح صادق منتشر شده است. این کتاب صوتی درباره‌ی سفر یک جراح مغز و اعصاب به دنیای پس از مرگ است. دکتر ایبن الکساندر در این کتاب به شرح اتفاقاتی که دیده بود می‌پردازد.

درباره کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد

بیشتر ما داستان‌های سفر روح به دنیایی دیگر را شنیده‌ایم. داستان‌هایی عجیب و خارق‌العاده. برخی باورشان کرده‌ایم و برخی دیگر نپذیرفته‌ایم. شاید به نظرمان همه‌ی این‌ها نوعی خیال‌پردازی و توهم باشد. دکتر ایبن الکساندر هم جزو گروه دوم، افرادی که همه چیز را یک خیال واهی می‌دانند، بود. اما در روز ۱۰ نوامبر سال ۲۰۰۸ در سن ۵۴ سالگی اتفاقی عجیب و غیرمنتظره برایش رخ داد. دکتر الکساندر به جهت ابتلا به بیماری نادری هفت روز به کما رفت. او که خود یک پزشک مغز و اعصاب بود و در زمینه‌ی توانایی مغز اطلاعات وسیعی داشت در موقعیتی قرار گرفت که به قول خودش «معتبرتر از حد معمول قرار داشت». ایبن الکساندر سفری را آغاز کرد. به گفته‌ی خودش «محلی که رفتم واقعی بود. واقعیتی عینی که زندگی فعلی‌مان در این جهان در قیاس با آن خواب‌گونه به حساب می‌آید.» اعتبار او به‌خاطر سال‌ها تحصیل و پژوهش بر روی سیستم مغزی بود. بنابراین حرف‌هایی که یک پزشک متخصص مغز و اعصاب می‌زد را نمی‌شد به راحتی کتمان کرد و از کنارش گذشت. او فردی عادی نبود که بتوان گفت تنها خیال‌پردازی کرد.

او هدف اصلی خود را از نوشتن کتاب صوتی بهشت بریرن حقیقت دارد رواج واقعیتی بنیادین می‌دانست که همیشه وجود داشت. تلاش دکتر الکساندر این بود که با نگارش کتاب، این واقعیت را به اطلاع عده‌ی بیشتری از مردم برساند. از نظر دکتر الکساندر احساس عشق بی‌قید و شرط و همچنین پذیرفته‌شدنی که در طول سفرش تجربه کرده، مهم‌ترین کشفی است که در زندگی انجام داده یا انجام خواهد داد.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شندین کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد را به همه‌ی افرادی که علاقه‌مندند با دنیای ناشناخته‌ها بیشتر آشنا شوند و کنجکاوند بدانند دنیای پس از مرگ چگونه است؟ پیشنهاد می‌کنیم. و البته از نظر دکتر ایبن الکساندر «برای آنها که شاید داستان‌های مشابهی را شنیده‌اند و مایل به قبول آن بوده‌اند، اما نهایتاً نتوانستند چنین تجربیاتی را کاملاً باور کنند.»

چرا باید کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد را بشنویم؟

برای این‌که تجربه دنیای پس از مرگ و وجود آن را از زبان یک متخصص مغز و اعصاب، فردی که سال‌ها بر روی فعل و انفعالات مغزی تحقیق کرده است، بشنویم باید به کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد گوش بدهیم. روایت چنین فردی از دیده‌ها و شنیده‌هایش می‌تواند بسیار جذاب باشد.

درباره ایبن الکساندر

ایبن الکساندر در سال ۱۹۵۳ در شارلوت، کارولینای شمالی متولد شد ودر سال ۱۹۷۶ در رشته شیمی مدرک لیسانس گرفت. او در سال ۱۹۸۰ مدرک پزشکی‌اش را از دانشگاه دوک گرفت. الکساندر یکی از معتبرترین جراحان مغز و اعصاب است و همچنین سال‌هاست که در دانشکده پزشکی هاروارد به تدریس مشغول است. دکتر الکساندر سال‌های زیادی به تحقیق و پژوهش در زمینه تخصصی خود پرداخت. او در کنار طبابت، به تألیف یا همکاری در تألیف بیش از ۱۵۰ فصل کتاب یا مقاله علمی پرداخته است. اما چیزی که این پزشک مجرب را متمایز کرده، تجربه رفتن به دنیایی دیگر و بازگشت از آن است که در قالب کتاب بهشت برین حقیقت دارد به شرح آن پرداخته است.

در بخشی از کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد می‌شنویم

به‌عنوان یک جراح مغز و اعصاب، در طول سال‌ها، داستان‌هایی از تجربیات عجیب مردم، اغلب بعد از ایست قلبی، شنیده بودم؛ داستان‌هایی از سفر به مکان‌هایی اسرارآمیز و مناظر فوق‌العاده، صحبت کردن با بستگانی که از دنیا رفته بودند و حتی دیدار با خداوند! بدون شک مباحث فوق‌العاده‌ای بودند، اما به نظر من، همگی توهم و خیال محض بودند. چه چیزی باعث چنین تجربیات فرازمینی می‌شد که این افراد اغلب از آن می‌گویند؟ همه‌ی هوشیاری انسان بر پایه‌ی مغز است. اگر مغز کار نکند، انسان نمی‌تواند هوشیار باشد. اما این نظراتم همگی مربوط به قبل از زمانی هستند که مغز خودم آسیب دید. وقتی به کما رفتم، مشکل عملکرد نامطلوب مغزم نبود، بلکه مغزم درواقع اصلا کار نمی‌کرد. حال دیگر باور دارم که همین مسئله، دلیل عمق و شدت «تجربه‌ی نزدیک به مرگ» بوده است که خود دچارش شده بودم. من با دنیایی از هوشیاری مواجه شده بودم که کاملا فارغ از محدودیت‌های مغز فیزیکی‌ام بود. مورد من، نمونه‌ی خارق‌العاده‌ای از تجربیات نزدیک به مرگ بود. به عنوان جراحی مجرب و با تکیه بر دهه‌ها تحقیق و تجربه‌ی عملی اتاق عمل، می‌توانستم به خوبی در زمینه‌ی واقعیت آنچه بر سرم آمده بود و همین‌طور پیامدهای آن، اعلام نظر کنم. این تجربه به من نشان داد که مرگ بدن و مغز، پایان هوشیاری نیست و اینکه انسان پس از مرگ نیز به حیات ادامه می‌دهد.

معرفی نویسنده
عکس ایبن الکساندر
ایبن الکساندر

ایبن الکساندر سوم دسامبر سال ۱۹۵۳ در کارولینای شمالی متولد شد. او از نسل خانواده‌ای تماما دانشمند، حقوقدان و پزشک بوده و خود نویسنده، سخنران و جراح مغز و اعصاب است. وی تحصیلات درخشانی با نمرات عالی در رشته شیمی، پزشکی و تخصص مغز و اعصاب در دانشگاه‌های کارولینای شمالی، دوک و مدرسه پزشکی هاروارد دارد. همچنین ۲۵ سال فعالیت در حوزه پزشکی داشته و در این مدت زمان بیش از ۱۵۰ مقاله به صورت انفرادی یا مشترک تالیف نموده و بیش از ۲۰۰ ارائه در کنفرانس‌های بین‌المللی پزشکی در سراسر جهان دارد.

نظرات کاربران

minarahmani
۱۴۰۱/۰۹/۱۷

صدای گوینده خیلی جدی و بعد چند فصل خسته کننده میشه طوری که دوست داشتم با صدای کم بشنوم

انسان
۱۴۰۰/۰۷/۲۴

کتاب از زبان یک متخصص مغزه که به کما می‌ره و سفری به اون دنیا داشته( به ادعای خودش) کتاب به نظرم حواشی زیاد داره

زمان

۶ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۳۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۳۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
۳۴,۰۰۰
۵۰%
تومان