دانلود کتاب صوتی قاتلی به پاکی برف با صدای امیرمحمد صمصامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قاتلی به پاکی برف اثر کریستین بوبن

دانلود و خرید کتاب صوتی قاتلی به پاکی برف

امتیاز:
۳.۲از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قاتلی به پاکی برف

کتاب صوتی «قاتلی به پاکی برف» سرشار از جملات لطیفی است که در مرز دنیای شعر و داستان حرکت می‌کند. کریستیان بوبن بدون آنکه اصراری به متقاعد کردن ما داشته باشد تاثیرش را در جاری ساختن امید در جان ما می‌گذارد.

این کتاب روایتی احساسی، آرام و از جهاتی عارفانه دارد و بیش از آنکه یک داستان باشد، خوانشی احساسی از جهان پیرامون این شاعر و نویسنده فرانسوی است.

معرفی نویسنده
عکس کریستین بوبن
کریستین بوبن

کریستین بوبن نویسنده فرانسوی در ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ در شهر لوکروزو، در فرانسه به دنیا آمد. شهری که آن را عاشقانه دوست دارد و از آن خارج نشده است. در رشته‌ فلسفه تحصیل کرد و پس از به پایان رساندن تحصیلاتش، مشغول به کار در یک روزنامه‌ محلی شد. او علاوه بر روزنامه‌نگاری شغل‌های دیگری را هم تجربه کرده است. از کار کردن در کتابخانه و موزه گرفته تا گذراندن دوره‌های مددکاری روانی. اما از آنجایی که مطالعه و نوشتن علاقه اصلی او بود، دوباره به ادبیات روی آورد.

نظرات کاربران

vida.hamzei
۱۳۹۷/۰۳/۳۰

سلام به دوستان عزیز نظر من در مورد این کتاب صوتی این است که افرادی را که خیلی احساساتی نیستند جذب نمیکند ولی برای افرادی که ذوق ادبی دارند فوق العاده جذاب است ولی لذت گوش کردن بار دوم بیشتر

- بیشتر
سمانه
۱۳۹۹/۰۹/۱۸

درباره کریستن بوبن برای شما می‌نویسم. از نظر من بوبن فردِ مقدسی هست که نگاهِ شما رو به صحنه‌های ساده زندگی تغییر میده. بوبن با نوع نگارشش روانِ آدم‌ رو به آرامش دعوت می‌کنه. توصیفِ‌هایِ هنرمندانه بوبن در متن کتاب‌هاش،

- بیشتر
tila
۱۳۹۷/۰۳/۲۱

من این کتابو خونده بودم و الانم از گوش دادنش لذت بردم

momo hobbies
۱۴۰۲/۱۱/۱۷

صدای گوینده به خودی خود خوب است اما ایشان بیش از اندازه احساسات به متن اضافه کردند. هیجاناتی که اصلا در متن وجود ندارد و تجربه خالص را دستکاری می‌کند. نتوانستم بیش از چند دقیقه به آن گوش کنم.

Tin4
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

بخاطر صدای دلنشین آقای صمصامی خریدم و راضی هستم

کتاب گوش‌کن
۱۳۹۹/۰۷/۱۹

ترجمه بد ،گویندگی افتضاح

زمان

۱ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۲۷,۳۰۰
۳۰%
تومان