دانلود کتاب صوتی واسه جزئیات عرق نریز با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی واسه جزئیات عرق نریز اثر ریچارد کارلسون

دانلود و خرید کتاب صوتی واسه جزئیات عرق نریز

معرفی کتاب صوتی واسه جزئیات عرق نریز

کتاب صوتی «واسه جزییات عرق نریز» نوشتهٔ دکتر ریچارد کارلسون است. این اثر با ترجمهٔ علی هداوند و گویندگی کامبیز خلیلی در نشر جیحون منتشر شده است. نویسندهٔ واسه جزئیات عرق نریز معتقد است با دست‌یافتن به دو قانون هماهنگی یعنی «به چیزهای کوچک گیر نده» و «چیزهای کوچک اهمیتی ندارند» می‌توان زندگی آرام‌تری را تجربه کرد.

درباره کتاب واسه جزییات عرق نریز

بسیاری از ما مایلیم زندگی‌مان را به‌صورت آرام‌تر و بدون تنش‌تری بگذرانیم و بتوانیم از شر مشکلاتمان خلاص شویم. "واسه جزئیات عرق نریز... و همه چیز جزئیات بی‌اهمیت است" نشانتان می‌دهد چطور دیگر به چیزهای بی‌اهمیت اجازه ندهید که شمارا از کوره در ببرند. دکتر ریچارد کارلسون طی ۱۳۶ مقاله کوتاه، به سبک آرام و ترغیب‌کنندهٔ خودش راهکارهای ساده‌ای را به ما یاد می‌دهد که به‌وسیلهٔ آن‌ها زندگی موفق‌تر و آرام‌تری داشته باشیم. ما همه می‌توانیم یاد بگیریم که چطور با تغییرات کوچک روزمره‌ای که او توصیه می‌کند، ازجمله توصیه‌های ریز، هر چیز را سر جای خودش قرار دهیم: از خودتان بپرسید: آیا یک سال دیگر هم این موضوع اهمیت خواهد داشت؟ برای کسی کار خوبی انجام دهید و درباره‌اش باکسی حرف نزنید. - بپذیرید که زندگی منصفانه نیست. - به احساساتتان گوش کنید (احساستان می‌خواهد چیزی به شما بگوید). یادتان باشد که وقتی بمیرید، صندوق نامه‌های دریافتی‌تان خالی نخواهد ماند. دکتر کارلوس با این توصیه‌های اندیشمندانه و تجهیزکننده راه‌هایی نشان می‌دهد که توسط آن‌ها اعمالتان آرام‌تر و باملاحظه‌تر شوند و تشویقتان می‌کند به درون‌بینی خودتان بیشتر اعتماد کنید و به‌این‌ترتیب طوری زندگی کنید که گویی هر روز از زندگی‌تان، آخرین روز شماست.

دکتر ریچارد کارلسون می‌گوید: «من در این کتاب راهبردها و برنامه‌های روشنی را در اختیار شما می‌گذارم. روش‌هایی که همین امروز بتوانید آنها را شروع کنید. برنامه‌هایی که به شما کمک خواهند کرد آرام‌تر به زندگی واکنش نشان دهید. روش‌ها و برنامه‌هایی که آن‌ها را خواهید خواند چیزهایی هستند که سال‌هاست ارباب‌رجوع و خوانندگان من موفقیت‌آمیز بودن آن‌ها را دریافته‌اند و کارآمد بودن آن‌ها ثابت شده است. همچنین روشی که دوست دارم در زندگی خود آن را به کار ببرم نیز به شما ارائه می‌شود: راه کم‌ترین مقاومت. هر یک از راهبردها ساده و درعین‌حال توانمندند و به‌مثابهٔ راهنمایی جهت‌یاب عمل می‌کنند که شما را در مسیر دورنمایی بزرگ‌تر و یک زندگی راحت‌تر رهنمون می‌شوند. پی خواهید برد که بسیاری از راهبردها نه‌تنها به رویدادهای مجزا مربوط می‌شوند، بلکه به بسیاری از چالش‌های بسیار سخت زندگی نیز ارتباط دارند.»

کتاب واسه جزییات عرق نریز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب واسه جزییات عرق نریز

۶: یادت باشد عمر تو کفاف انجام همهٔ کارها را نمی‌دهد

بسیاری از ما طوری زندگی می‌کنیم که انگار هدفی مرموز داریم که هر کاری را تمام کنیم. شب تا دیروقت بیدار می‌مانیم، صبح زود بیدار می‌شویم، خود را از تفریح و خوشی محروم می‌کنیم و کسانی را که دوستشان داریم در انتظار نگه می‌داریم. متأسفانه، آدم‌های زیادی را دیده‌ام که دوستداران خود را آن‌قدر دست‌به‌سر کرده‌اند که آنها علاقهٔ خود را در حفظ ارتباط از دست داده‌اند. خود من هم این کار را می‌کردم. اغلب خودمان را متقاعد می‌کنیم که دل‌مشغولی و نگرانی ما دربارهٔ سیاههٔ «کارهایی که باید انجام دهیم» فقط حالتی موقتی و گذراست و کافی است نگاهی به آن بیندازیم تا آرام و خاطرجمع و شادمان شویم. اما در حقیقت چنین چیزی به‌ندرت پیش می‌آید. هر کاری را تمام می‌کنیم، کار تازه‌ای جای آن را می‌گیرد.

احساس می‌کنی باید همهٔ کارها را انجام دهی. آدم‌هایی هستند که همیشه باید به آنها تلفن کنی، برنامه‌ها و طرح‌هایی داری که باید کامل شوند و هیچ کاری نباید زمین بماند. در واقع می‌خواهی بگویی لازمهٔ موفقیت، انجام همهٔ کارهاست. یعنی وقت تو خواهان دارد.

اما، صرف‌نظر از اینکه چه کسی هستی و چه‌کاره‌ای، فراموش نکن که هیچ‌چیز مهم‌تر از خوشبختی و آرامش درونی تو و کسانی که دوستشان داری، نیست. اگر دل‌مشغولی و نگرانی تو این است که هر کاری را انجام دهی، هرگز احساس سعادت و به‌روزی نخواهی کرد. حقیقت این است که بالاخره نوبت انجام هر کاری فرامی‌رسد. کارهای کمی در زندگی وجود دارند که انجام آنها واقعاً «فوریت» دارد. اگر روی کارهایت تمرکز داشته باشی، همهٔ آنها به‌موقع انجام خواهند شد.

من فهمیده‌ام که اگر (مرتب) به خودم یادآوری کنم هدف زندگی این نیست که حتماً همهٔ کارها انجام شوند، بلکه هدف این است که هر گامی را با لذت بردارم و با عشق زندگی کنم، خیلی راحت‌تر می‌توانم کارهای پیش رو را مد نظر قرار دهم و به‌موقع به آنها بپردازم. یادت باشد، بعد از مرگ تو هم کارهای زیاد انجام نشده‌ای باقی می‌مانند. می‌دانی چه اتفاقی می‌افتد؟ شخص دیگری پیدا خواهد شد و آنها را انجام خواهد داد. حتی یک لحظهٔ باارزش از زندگی خود را در حسرت یک کار انجام‌نشده تلف نکن.

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۶/۱۲/۲۸

واقعا عالیه....هرکی گوش نده واقعا ضرر کرده بخشی از این کتاب صوتی که براتون یادداشت کردم ------------------- مردمانی را که باعث عصبانیت و ناراحتی تان می شوند انسان های کوچک و خردسالی در نظر بگیرید ، معصومیت چشم هایشان را تصور کنید

- بیشتر
Mah(D)
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

سلام به همه. این کتاب پر از نکات قشنگه، هر یک دقیقه یک نکته و حدود ۶ ساعت کتاب صوتی ببینید چند نکته میشه. اما یه نکته من به کتاب اضافه میکنم و اینکه نوشابه مضره دیگه نخورید، خب حالا

- بیشتر
م.ا
۱۳۹۷/۱۱/۱۵

با گوش دادن به این کتاب احساس می کنم یه دوست دلسوز دارم که روبه روم نشسته و با توجیهات های قشنگی که میاره ایرادات رفتاری ام را بهم گوشزد میکنه و راه حل هایی برای برطرف کردنشون بهم میده.

- بیشتر
Dr.m
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

مطالعه این کتاب را به همه توصیه می کنم یکی از بهترین کتابهایی است که تا به حال خواندم با مطالعه این کتاب و انجام توصیه های آن زندگی تان را متحول کنید

sara
۱۳۹۸/۱۲/۲۸

بی نظیره، به همه پیشنهاد میکنم👌🏻

.
۱۳۹۷/۰۲/۲۵

خییییییلی وقت نیاز به همچین کتابی داشتم ولی متأسفانه نمیدونستم باید دنبال چه کتابی باشم. شدیداً توصیه میکنم بخونید.

منا
۱۳۹۸/۰۵/۱۶

کتاب جالبی بود،ارزش خوندن داره، میشه به عنوان موزیک های مزخرف تو اوقات فراغت گوشش داد ریز ریز به نکاتی اشاره میکنه که میتونه به بهتر شدن حال آدم کمک کنه اگر بکار گرفته بشه! صدا هم عالی نشسته رو متن

- بیشتر
saeed aban
۱۳۹۷/۰۲/۲۹

آرامش بخش و آموزندست ب نظر من نیاز به تمرین و تکرار داره ولی با یکبار گوش دادن هم تاثیر خودشو میزاره.. صدا و ریتم راوی هم خیلی خوبه

uof
۱۳۹۶/۱۲/۲۹

کتابراه امروز رایگان گذاشته این رو دوستان

pourian
۱۳۹۸/۰۹/۲۰

کتاب قویه، گرچه خیلی مطلب نو نداره، اما موضوعات خوبی رو به آدم متذکر میشه، یه جورایی درس زندگی کردنه

زمان

۶ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۴۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۴۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۳,۵۰۰
۴۶,۷۵۰
۵۰%
تومان