دانلود کتاب صوتی مسیر جادویی شهود با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مسیر جادویی شهود اثر فلورانس اسکاول شین

دانلود و خرید کتاب صوتی مسیر جادویی شهود

معرفی کتاب صوتی مسیر جادویی شهود

کتاب صوتی مسیر جادویی شهود نوشتهٔ فلورانس اسکاول شین و ترجمهٔ زهرا ناظری است. عطیه بادامچی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر مسیر سبز رشد آن را منتشر کرده است؛ کتابی در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی.

درباره کتاب صوتی مسیر جادویی شهود

کتاب صوتی مسیر جادویی شهود در باب رویکرد و نگاه افراد به زندگی و چگونگی برخورد با رویدادهای گوناگون سخن گفته است. نویسنده معتقد است استفادۀ درست از توانایی‌ها ما را به قدرت‌های جادویی می‌رساند. ایده‌های خوب در ضمیر ناخودآگاه ما شکل می‌گیرد و سپس با تکیه بر توانایی‌ها و افکار ذهنیمان عملی می‌شود. او گفته است است که برخی افراد ایده‌های بد و منفی را در خود تثبیت و زندگی را برای خود دشوار می‌کنند. این افراد پس از کمی دست‌وپنجه نرم‌کردن با دشواری‌ها، متوجه اشتباه خود می‌شوند و درصدد آن برمی‌آیند تا درون خود را تغییر دهند، اما گاه بسیار دیر شده است. فلورانس اسکاول شین معتقد است ما نباید فریب ظواهر را بخوریم؛ زیرا بسیاری از اوقات ظاهر زیبا و خوب، باطن بسیار پلید و زشت را می‌پوشاند و ما را از حقیقت ایده‌های واقعی دور می‌سازد. اولین چیزی که می‌تواند ما را در برابر ظواهر فریبنده هوشیار سازد، ایمان درونی ما است؛ در واقع ما باید شرایطمان را خوب کنترل کنیم و اگر از عهدهٔ آن برنیامدیم، همه‌چیز را به خداوند بسپاریم. یکی از شاگردان این نویسنده دچار مشکل مالی سختی شده بود. نویسنده به او گفت اگر نمی‌تواند مشکلش را برطرف کند، کنار بایستد و اجازه بدهد خداوند آن را برایش حل کند. با این نویسنده و مسیر جادویی شهود همراه می‌شوید؟

شنیدن کتاب صوتی مسیر جادویی شهود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول ‌شین در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در نیوجرسی در آمریکا متولد شد. او نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. کارش تصویرگری برای کتاب‌ها بود و با هنر زندگی‌اش را پیش می‌برد. از میانهٔ عمرش به فرقهٔ «اندیشهٔ نو» پیوست و دانش الهی را تدریس کرد و از این طریق توانست گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید. او تلاش می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. از کتاب‌های مشهور این نویسنده می‌توان به «مسیر جادویی شهود» و «کلام تو عصای معجزه‌آسای تو» و «معجزهٔ شهود» و «بازی زندگی» اشاره کرد. فلورانس اسکاول ‌شین در ۲۷ اکتبر ۱۹۴۰ و در ۶۹سالگی چشم از دنیا فروبست. 

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظرات کاربران

elmiiira
۱۴۰۳/۰۵/۲۹

واقعا کتاب جذاب و پرباری بود و آدمو به یه دنیای دیگه می‌برد. خوانش و صداگذاری هم واقعا آرامش بخش بود

farhad
۱۴۰۳/۰۵/۳۱

چشم دل وا کن تا جهان را جور دیگر بینی

💍
۱۴۰۳/۰۵/۲۷

"اگر به دنبال یک کتاب الهام‌بخش و انگیزه‌بخش هستید، مسیر جادویی شهود را به شدت به شما توصیه می‌کنم. این کتاب زندگی شما را تغییر خواهد داد."

MOHAMMAD
۱۴۰۳/۰۵/۳۱

عالی بود👍

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷,۰۰۰
۱۱,۹۰۰
۳۰%
تومان