دانلود کتاب صوتی ایکیگای با صدای امیررضا علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایکیگای اثر هکتور گارسیا

دانلود و خرید کتاب صوتی ایکیگای

معرفی کتاب صوتی ایکیگای

کتاب صوتی ایکیگای نوشتهٔ هکتور گارسیا و فرانسس میرالس و ترجمهٔ سرور حیدری است. امیررضا علی زاده گویندگی این کتاب صوتی در حوزهٔ روان‌شناسی و موفقیت را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. نویسنده در این اثر صوتی راز زندگی شاد و طولانی به سبک ژاپنی‌ها را بیان کرده است.

درباره کتاب صوتی ایکیگای

کتاب صوتی ایکیگای راهنمای داشتن عمر طولانی است. هکتور گارسیا و فرانسس میرالس، این کتاب صوتی را براساس تحقیقی جامع و علمی از اهالی روستای اکیناوا نوشته‌اند. آن‌ها در پی مصاحبه‌ای با ساکنان روستای اکیناوا که بالاترین تعداد افراد بالای ۱۰۰ سال را دارد، رازهایی را در مورد سلامتی و عمر طولانی‌ ساکنین آنجا کشف کردند و آن را در این اثر منتشر کردند.

ایکیگای، در واقع مفهومی است به معنای «دلیلی برای بودن». به باور ژاپنی‌ها، هر شخصی، ایکیگای مخصوص به خود را دارد. دلیلی که قناعت را به زندگی او دعوت می‌کند و انگیزه و معنایی برای زندگی کردن می‌دهد. این کتاب به بررسی زندگی ژاپنی‌ها و روش زندگی آن‌ها مانند تغذیه سالم، میزان تحرک، رضایت و امیدواری‌شان پرداخته است. اگر نگاهی به فرهنگ اکیناوا بیندازیم، درمی‌یابیم که آن‌ها در پی دلیلی برای زندگی کردن و صبح‌ها برخاستن، این مفهوم را پیشنهاد می‌کنند. شنیدن این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا ایکیگای خود را کشف کنید، یاد بگیرید که چگونه یک زندگی شاد و طولانی داشته باشید و از رازهای سلامتی و طول عمر مردم ژاپن آگاه شوید.

شنیدن کتاب صوتی ایکیگای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری و کسانی که دوست دارند با سبک زندگی مردم ژاپن آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۲۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۲۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان