دانلود کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (کاپیتان چسلی «سالی» و لووری سالنبرگر) با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (کاپیتان چسلی «سالی» و لووری سالنبرگر) اثر مارلو توماس

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (کاپیتان چسلی «سالی» و لووری سالنبرگر)

معرفی کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (کاپیتان چسلی «سالی» و لووری سالنبرگر)

کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (کاپیتان چسلی «سالی» و لووری سالنبرگر) نوشتهٔ مارلو توماس و فیل دوناهو و ترجمهٔ لیدا عظیم زاده است. گویندگی این کتاب صوتی را متین بختی و میلاد فتوحی و محمد نظری و منیژه قاسمی فرد انجام داده‌اند و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (کاپیتان چسلی «سالی» و لووری سالنبرگر)

کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (کاپیتان چسلی «سالی» و لووری سالنبرگر) نتیجۀ سفرهای بسیار، گفت‌وگوهای حضوری و دیدارهای رودرروی نویسندگان کتاب با زوج‌های موفق در مکان‌های مختلف است. این اثر دربارهٔ زوجی به نام‌های «کاپیتان چسلی "سالی"» و «لووری سالنبرگر» است که پیوند عشقشان در سال ۱۹۸۹ میلادی بسته شد. چسلی برنت «سالی» خلبان جنگندهٔ بازنشسته، دیپلمات و خلبان پیشین خطوط هوایی «یو اس ایرویز» و اهل ایالات متحدهٔ آمریکا بوده است که بیشتر به‌خاطر اعمال قهرمانانهٔ خود به‌عنوان خلبان اول (کاپیتان) پرواز ۱۵۴۹ یو اس ایرویز شناخته می‌شود. این پرواز در سال ۲۰۰۹ میلادی، هواپیمای مسافربری را پس از توقف کامل هر دو موتور در اثر برخورد پرندگان، بر روی رودخانهٔ هادسون نشاند. همهٔ ۱۵۵ سرنشین این هواپیما جان سالم به در بردند. او به یک مدافع صریح و فعال ایمنی هوانوردی تبدیل شد و به توسعهٔ پروتکل‌های جدید برای ایمنی خطوط هوایی کمک کرد. سالی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ در کنار کمک خلبانش در پرواز ۱۵۴۹ (جفری اسکایلز)، رئیس هیئت‌مدیرهٔ برنامهٔ آموزشی «عقاب‌های جوان» بود کارش آموزش خلبانی و پرواز به کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۷ سال است. با او و همسرش  و ازدواج موفق آن‌ها همراه شوید. این اثر صوتی شما را به دل چالش‌ها و امیدهای این دو زوج برده و کمک می‌کند مسائل را از زوایایی دیگر ببینید و بتوانید از رابطه‌ٔ موفق این زوج خوش‌نام الهام گرفته و روابطی از جنس عشق و احترام خلق کنید.

شنیدن کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (کاپیتان چسلی «سالی» و لووری سالنبرگر) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعهٔ رازهای ازدواج موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (کاپیتان چسلی «سالی» و لووری سالنبرگر)

«سالی: من فکر می‌کنم کلا ازدواج و رابطه، نصفش و شاید نصف بیشترش، روبه‌رو شدن با یکدیگر است. جاهای خالی در زندگی‌های ما وجود دارد که می‌توانیم آن‌ها را پر کنیم. همسر من در کارهایی خوب است و می‌تواند کمبودهای مرا در آن‌جا جبران کند، من هم همین‌طور و این‌طوری با هم تعامل داریم.

مارلو: اما قسم می‌خورم در یک چیز تو بی‌نظیری و آن آرامش داشتن و تمرکز روی کارهایی است که برای هر دو نفر شما دشوار است. تعداد شوهرانی که این قابلیت را داشته باشند، زیاد نیست.

لوری: بله او در بعضی کارها عالی است اما نه در همه چی. همان‌طور که قبلا هم گفته‌ام او روی آب فرود آمد اما روی آب راه نمی‌رود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان