دانلود کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (استینگ و ترودی استایلر) با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (استینگ و ترودی استایلر) اثر مارلو توماس

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (استینگ و ترودی استایلر)

معرفی کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (استینگ و ترودی استایلر)

کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (استینگ و ترودی استایلر) نوشتهٔ مارلو توماس و فیل دوناهو و ترجمهٔ لیدا عظیم زاده است. گویندگی این کتاب صوتی را متین بختی و میلاد فتوحی و محمد نظری و منیژه قاسمی فرد انجام داده‌اند و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (استینگ و ترودی استایلر)

کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (استینگ و ترودی استایلر) نتیجۀ سفرهای بسیار، گفت‌وگوهای حضوری و دیدارهای رودرروی نویسندگان کتاب با زوج‌های موفق در مکان‌های مختلف است. این اثر دربارهٔ زوجی به نام‌های «استینگ» و «ترودی استایلر» است. «گوردن متیو سامنر» معروف به استینگ، خوانندهٔ راک و بلوز و جاز اهل انگلیس است که در دوم اکتبر ۱۹۵۱ در نیوکاسل به دنیا آمد. او در سال ۱۹۷۷ گروه سه‌نفرهٔ پاپ‌راک «پلیس» را به‌همراه «اندی سامرز» و «استوارت کاپلند» بنیان گذاشت. استینگ در سال‌های پایانی دههٔ ۱۹۸۰ میلادی فعالیتش در گروه پلیس را متوقف کرد و از آن زمان به بعد آثارش را با نام خودش منتشر کرده است. تا به امروز از آثار پلیس و استینگ بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه به‌ فروش رسیده‌ است و او بیش از ده جایزهٔ «گرمی» دریافت کرده ‌است. همسر او، «ترودی استایلر» بازیگری انگلیسی است که از فیلم‌های معروف او می‌توان به «سه روز آینده» اشاره کرد. با این ازدواج موفق آشنا شوید.

شنیدن کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (استینگ و ترودی استایلر) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعهٔ رازهای ازدواج موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (استینگ و ترودی استایلر)

«ترودی در حالی که دست استینگ را در دست گرفته می‌گوید: «بیشتر سال‌هایی را که پشت سر گذاشتیم با هم بودیم و وقتی به آینده فکر می‌کنم، وقتی دوستانمان را می‌بینم که دیگر دارند ناتوان و بیمار می‌شوند، به استینگ می‌گویم «دوستت دارم در این لحظات زندگی که با هم هستیم.» صورت او را در دستانم می‌گیرم، به چشم‌هایش خیره می‌شوم و با خودم می‌گویم خدایا بگذار با هم باشیم تا هر وقت که زنده‌ایم. بگذار همیشه با هم و در کنار هم خوش باشیم و این لحظه‌ها تا ابد ادامه پیدا کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان