دانلود کتاب صوتی معنای زندگی با صدای الهه پرسون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معنای زندگی اثر آلن دو باتن

دانلود و خرید کتاب صوتی معنای زندگی

معرفی کتاب صوتی معنای زندگی

کتاب صوتی معنای زندگی نوشتهٔ آلن دو باتن و ترجمهٔ محمد کریمی است. گویندگی این کتاب صوتی را الهه پرسون انجام داده و انتشارات صوتی پرسون آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی معنای زندگی

کتاب صوتی معنای زندگی (The Meaning of Life) تلاش کرده است تا معنای زندگی را کشف کند. نویسندهٔ این اثر صوتی اعتقاد دارد که همهٔ ما باید درمورد جست‌وجوی معنای زندگی قدم برداریم. زندگی معنادار به زندگی شاد نزدیک است، اما تفاوت‌های اساسی نیز با آن دارد. معنای زندگی هر شخصی باتوجه‌به توانمندی‌های او با دیگران متفاوت است. با شنیدن کتاب صوتی «معنای زندگی» درمی‌یابید که فعالیت‌های معنادار آن‌هایی هستند که ارزش بسیاری برایشان قائل هستید و با شدت بیشتری دل‌تنگشان می‌شوید. مباحث مطرح‌شده توسط آلن دوباتن در کتاب معنای زندگی، حول هشت فعالیت عمدهٔ معنادار قرار دارد که عبارت‌اند از عشق، خانواده، کار، دوستی، فرهنگ، سیاست، طبیعت و فلسفه. آلن دوباتن امید دارد با شنیدن این کتاب، معنای زندگی خود را دریابیم و قدر آن را بیش از پیش بدانیم. در این کتاب با بررسی طیفی از انتخاب‌ها، توضیح داده شده است که کجای زندگی می‌تواند برای هر کدام از ما معنادار باشد. این طیف شامل همان هشت حوزه می‌شود. هر کدام از این حوزه‌ها در بطن خود معنادار هستند. منبع معنا باید سمت‌وسو را برای ما مشخص کند، کمکمان کند اولویت‌های خودمان را بیابیم و هر وقت وضعیتی را نمی‌خواهیم، راه‌حل جدیدی خلق کنیم.

شنیدن کتاب صوتی معنای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آلن دوباتن

آلن دوباتن نویسنده، فیلسوف و مجری تلویزیونی است که دغدغه‌اش نوشتن دربارهٔ زندگی روزمره به‌شیوه‌ای فلسفی است. او در تمام نوشته‌هایش می‌کوشد فلسفه را وارد زندگی عادی انسان کند. آلن دوباتن در سال ۱۹۶۹ در شهر زوریخ سوئیس به دنیا آمده است. او مشغول مدیریت در مؤسسهٔ خود به نام «مدرسه‌ٔ زندگی» بوده است. این نویسنده به‌عنوان نویسنده‌ٔ فلسفه‌ٔ روزانه شناخته می‌شود. او درباره‌ٔ موضوعاتی می‌نویسد که هرروزه همه‌ٔ انسان‌ها با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ موضوعاتی مانند عشق، سفر، هنر، معماری و ادبیات. کتاب‌های آلن دوباتن به بیش از ۳۰ زبان دنیا از جمله پارسی ترجمه‌ شده‌اند. دوباتن دورهٔ دکتری فلسفه را در دانشگاه هاروارد آغاز کرد، ولی برای نوشتن کتاب‌های فلسفی به زبان ساده، آن را نیمه‌کاره رها کرد.

کتاب‌های «تسلی‌بخشی‌های فلسفه» و «هنر سیر و سفر» از کتاب‌های این نویسنده هستند. اولین کتاب آلن دوباتن به نام «جستارهایی در باب عشق» در سال ۱۹۹۳ زمانی که او ۲۴ سال داشت، منتشر شد. کتابی که بسیار زود در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت و بیش از ۲ میلیون نسخه از آن به فروش رفت.

موضوعاتی که در «مدرسهٔ زندگی» تدریس می‌شوند متنوعند، اما همه‌ٔ این آموزش‌ها در راستای افزایش خودشناسی هستند؛ زیرا گردانندگان این مدرسه معتقدند تنها با خودشناسی است که می‌توانیم زندگی برتر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشیم. مجموعه‌ٔ آموزش‌های این مدرسه در ۶ دسته‌ٔ کلی تقسیم‌بندی می‌شود؛ خودشناسی، ارتباطات (Relationships)، کار، آرامش، رفتار‌های اجتماعی و فرهنگ و فراغت. نویسندگان و فیلسوفان باتجربه‌ای در این مؤسسه کار می‌کنند. باتوجه‌به تفاوتِ روش‌های یادگیری، مدرسه‌ٔ زندگی آلن دوباتن، آموزه‌ها یا محصولاتش را به روش‌های مختلفی مانند کتاب، کارگاه، ویدئو، جلسه‌ روانکاوی و... ارائه می‌کند.

آلن دو باتن کتاب‌های بسیاری منتشر کرده است. از میان این آثار کتاب‌های «جستارهایی در باب عشق»، «معماری خوشبختی»، «شغل موردعلاقه»، «خودشناسی»، «تسلی‌بخشی‌های فلسفه»، «هنر سیر و سفر»، «اضطراب منزلت»، «دین برای خداناباوران»، «سیر عشق»، «آرامش»، «هنر همچون درمان» و تعدادی از کتاب‌های مدرسهٔ زندگی به فارسی ترجمه‌ شده‌اند و همه‌ٔ آن‌ها در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار قرار گرفته‌اند.

راهکارهایی برای آسیب‌ها و چالش‌های شبکه‌های ارتباطی و رسانه‌های خارجی
بهاره پایروند
کارما و سرنوشت
لیدا پورغفاری
شرلوک هولمز علیه دراکولا
جان اچ. واتسون
یکی بود و یکی نبود، هرمزد بود و اهریمن نبود
مهرک علی صابونچی
درآمدی بر روش ها و فنون برنامه ریزی، با تاکید ویژه بر برنامه ریزی شهری (جلد اول)
زهره عبدی دانشپور
Konstitutionen av den islamiska republiken av Iran
گروه مترجمان
یادت باشه
علیرضا حیدرنژاد شرامین
راهنمای فاکتورهای مهم آمادگی جسمانی در پیشگیری از آسیب
حسین بابایی پور
رقص قوهای وحشی
لیلا خزایی
جهان اسلام؛ جنوب شرق آسیا
سیدیحیی صفوی
اخلاق در نهج البلاغه (ترکی آذربایجانی)
عابدین سیاحت اسفندیاری
جادوی فکر بزرگ
دیوید جی. شوارتز
تردیدهای یک شب بارانی
محمودرضا رضایی
تحلیلی از استراتژی‌های سازمان‌های موفق و ناموفق
سید ابوالقاسم حاجی میر
استوری باز
شکیبا خسروی
تو هم می توانی لاغر شوی
ماریسا پیر
فلسفه تعلیم و تربیت کودک
نسرین تجویدی
از ناتوانی تا لذت جنسی
هاله زاهدی انارکی
روانشناسی ورزشی با تاکید بر بسکتبال
سیده فریده هادوی
تغییر اجتماعی و نوگرایی
هانس هافرکمپ
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۹۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۹۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان