دانلود کتاب صوتی پاستیل‌ های بنفش با صدای مبینا چیت‌سازان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پاستیل‌ های بنفش اثر کاترین اپلگیت

دانلود و خرید کتاب صوتی پاستیل‌ های بنفش

معرفی کتاب صوتی پاستیل‌ های بنفش

کتاب صوتی پاستیل‌ های بنفش نوشتهٔ کاترین اپلگیت و ترجمهٔ محبوبه جزی است. گویندگی این کتاب صوتی را مبینا چیت سازان انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی یک رمان آمریکایی برای کودکان و نوجوانان.

درباره کتاب صوتی پاستیل‌ های بنفش

کتاب صوتی پاستیل‌ های بنفش که اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، داستان نوجوانی به نام «جکسون» را روایت کرده است که با مشکلات مالی خانواده‌اش دست‌وپنجه نرم می‌کند. جکسون پس از سال‌ها با «کرنشا» که گربه و دوست خیالی قدیم او است، مواجه می‌شود. کرنشا در ایام سختی که جکسون با آن روبه‌رو است به‌کمک او آمده است. پدر جکسون زمانی که جکسون به کلاس اول می‌رفت، دچار بیماری ام‌اس می‌شود و پس از آن شغل خود را از دست می‌دهد. در آن ایام والدین جکسون با وجود تلاش‌های فراوان، موفق به پرداخت کرایهٔ خانه نمی‌شوند و جکسون و پدر و مادر و خواهر بسیار کوچکش، برای مدتی آوارهٔ خیابان‌ها می‌شوند و در ماشین خود زندگی می‌کنند. جکسون با یادآوری خاطرهٔ تلخ آن ایام، نگران تکرار ماجرا است و این نگرانی باعث می‌شود که بار دیگر دوست خیالی خود را که مدت‌ها است از او بی‌خبر است، ملاقات کند. کتاب «پاستیل‌های بنفش» از سال ۲۰۱۵، مورد تحسین منتقدان بسیاری قرار گرفته و توجه افراد را به خود جلب کرده است. نیویورک تایمز این کتاب را در فهرست ۱۰۰ کتاب کودک برتر سال ۲۰۱۵ اعلام کرده است. این کتاب به قلم کاترین اپلگیت، جوایز و افتخارات متعددی را دریافت کرده است؛ در سال ۲۰۱۶ برندهٔ جایزهٔ شارلوت هاک برای ادبیات داستانی برجسته برای کودکان شده است. در سال ۲۰۱۷ نامزد دریافت جایزهٔ برگزیدهٔ خوانندگان جوان پنسیلوانیا و همین‌طور نامزد جایزهٔ ایالتی خوانندگان جوان پرتو خورشید شده و در سال ۲۰۱۸ جایزهٔ کتاب کودکان دوروتی کنفیلد فیشر را دریافت کرده است. این کتاب در همان سال (۲۰۱۸) نامزد دریافت جایزهٔ کتاب دانشجویی مین نیز بوده است.

شنیدن کتاب صوتی پاستیل‌ های بنفش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کودکان و نوجوانان و دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا در قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کاترین اپلگیت

کاترین اپلگیت در ۹ اکتبر ۱۹۵۶ در میشیگانِ آمریکا به دنیا آمد. او نویسندهٔ حوزهٔ کودک و داستان‌نویسی در سبک تخیلی است که بیش از ۱۰۰ کتاب منتشر کرده است. آثار او به‌دلیل عمق عاطفی، شخصیت‌های جذاب و کاوش در موضوعاتی مانند دوستی، خانواده، هویت و عدالت اجتماعی شناخته شده است. معروف‌ترین اثر اپل‌گیت «ایوان یگانه» است که در سال ۲۰۱۳ برندهٔ مدال نیوبری شد. این رمان بر اساس داستان واقعی گوریلی به نام «ایوان» نوشته شده است که در اسارت در یک مرکز خرید زندگی می‌کند و در نهایت به باغ‌وحش منتقل می‌شود. این نویسنده علاوه‌بر «ایوان یگانه» و رمان «پاستیل‌های بنفش»، آثار تحسین‌شدهٔ متعدد دیگری از جمله «خانهٔ شجاعان»، رمانی دربارهٔ یک پناهندهٔ سودانی که در حال تطبیق خود با زندگی در ایالات متحده است و «ویشتری» (رمانی دربارهٔ درختی که به‌عنوان محل اجتماع و منبع امید برای افراد محلی تبدیل شده است) را در کارنامهٔ خود دارد. کاترین اپلگیت علاوه‌بر نویسندگی، مدافع سوادآموزی و رفاه حیوانات نیز بوده است. او با سازمان‌هایی مانند جامعهٔ انسانی ایالات متحده برای ترویج سوادآموزی و حقوق حیوانات کار کرده و کتاب‌های او اغلب نشان‌دهندهٔ تعهد او به این اهداف هستند.

معرفی نویسنده
عکس کاترین اپلگیت
کاترین اپلگیت

کاترین اپلگیت (یا کاترین اپل گیت) نویسنده کودک و نوجوان آمریکایی را بیشتر با رمان‌های علمی تخیلی و ماجراجویانه‌اش می‌شناسند. او از سال ۱۹۹۱ تاکنون بیش از ۱۵۰ جلد کتاب برای کودکان و نوجوانان نوشته و جایزه «مدال نیوبری» هم از مهم‌ترین افتخارات اوست. شهرت او در میان مخاطبان ایرانی بیشتر با کتاب‌های «ایوان منحصر به فرد» و «پاستیل‌های بنفش»و «ویلودین» به دست آمده است. در ادامه با زندگی و آثار او بیشتر آشنا می‌شویم.

نظرات کاربران

کاربر 7487919
۱۴۰۲/۱۲/۱۵

خیلی خیلی کتاب خوبی هستش❤️💖

زلفا
۱۴۰۳/۰۱/۲۳

این کتاب خیلی باهال هستش ولی با کتاب واقعیش فرق داره

زمان

۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۱۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان