دانلود کتاب صوتی دختر خوب با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دختر خوب اثر ماری کوبیکا

دانلود و خرید کتاب صوتی دختر خوب

معرفی کتاب صوتی دختر خوب

کتاب صوتی دختر خوب نوشتهٔ ماری کوبیکا و ترجمهٔ فرشاد شالچیان است. مهدی صفری و مریم پاک ذات و... گویندگی این رمان صوتی آمریکایی را انجام داده‌اند و آوانامه آن را منتشر کرده است. داستان این رمان شبیه به داستان «دختر گمشده» (Gone Girl) به قلم «گیلین فلین» است.

درباره کتاب صوتی دختر خوب

«میا»، دختر یک قاضی برجسته ناپدید شده است. کتاب صوتی دختر خوب حاوی داستان دختری به نام «میا دنت» است. او ناراحت از منتفی‌شدن قرار ملاقات، به‌تنهایی پشت میزی در کافه نشسته و در افکارش غرق شده است. غریبه‌ای جذاب و اسرارآمیز به او ملحق می‌شود و میا دعوت او را برای قدم‌زدن می‌پذیرد، اما پس از اینکه ملاقاتش به پایان می‌رسد، دختر مفقود می‌شود و همهٔ افکار به این‌سو می‌رود که او چه کسی است و حتی کسی که او را ربوده چه شخصی است و چه هدفی را دنبال می‌کند؟ به‌عنوان اولین اثر نویسنده، این رمان را مجموعه‌ای از حوادث پیچیده و هیجان‌انگیز دانسته‌اند؛ تاجایی‌که بسیاری از منتقدان از آن به‌عنوان رقیبی برای رمان «دختر گمشده» یاد کرده‌اند. این رمان، فضایی تعلیق‌آمیز و معمایی دارد و مخاطبِ خود را به درون خانواده‌ای خوشبخت می‌برد تا نشان دهد همه‌چیز همیشه همان‌طور که به نظر می‌رسد، نیست. این رمان اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ به چاپ رسید. کتاب صوتی دختر خوب به قلم ماری کوبیکا، نامزد دریافت جایزهٔ strand در سال ۲۰۱۴، نامزد دریافت جایزهٔ بهترین کتاب معمایی گودریدز در سال ۲۰۱۴، از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز و نامزد جایزهٔ بهترین کتاب اول گودریدز بوده است.

شنیدن کتاب صوتی دختر خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی دختر خوب

«خانم دنت شروع به صحبت می‌کند. لهجهٔ غلیظ بریتانیایی دارد؛ گرچه با توجه به تحقیقاتم او از وقتی هجده‌ساله بوده، در آمریکا زندگی کرده است. ظاهرا ترسیده است. این برداشت اولیهٔ من است. صدایش شبیه به جیغ شده و انگشتانش با هرچیزی که به دستش می‌رسد، بازی می‌کند. با خشم می‌گوید: «دخترم گم شده، کارآگاه. دوستاش نمی‌دونن کجاس. باهاش حرف نزدن. من دائم به موبایلش زنگ می‌زنم و پیغام می‌ذارم.» بعد اقرار می‌کند: «این همه راه رو تا خونه‌ش رفتم اما نذاشتن برم داخل.»»

نظرات کاربران

nil.see
۱۴۰۲/۱۰/۰۹

بسیار بسیار لذت بردم خیلی قشنگ بود

کاربر ۴۱۸۹۵۳۴
۱۴۰۳/۰۱/۲۸

نویسنده داستان گم شدن دختر قاضی را با قلمی بسیار شیوادر نهایت صبر و حوصله و با تمرکز بر شخصیت تک تک افراد داستان به رشته ی کلام در می اوردطوری که شنیدن هر سطر آن به تصویری واضح در

- بیشتر
زهره
۱۴۰۳/۰۱/۲۵

کتاب خوبی بود

ayda
۱۴۰۲/۱۲/۲۱

عالی عالی تو این سبک لطفا بهم کتاب معرفی کنین

p.kh
۱۴۰۲/۱۲/۱۱

خیلی پرهیجان ومثل فیلم سینمایی ،والبته غمگین بود.تا آخر نمیتونی حدس بزنی اصل داستان چه بود .

Rosmari
۱۴۰۲/۱۲/۰۸

سلام 🌱 دختر خوب رمانی جنایی، معمایی و رمنس پر کشش و جالبیست. اگر به این ژانر علاقه دارید پیشنهاد می کنم. برای شنیدن هنگام انجام کار کتابیست که شما را سرگرم می کند و با کشش خود تا انتهای داستان همراه می

- بیشتر
کاربر 1450909
۱۴۰۲/۱۲/۰۸

خوب

parisa
۱۴۰۲/۱۲/۰۲

واقعا جالب بود،اخرشم اصلا نمیتونین حدس بزنین، صدای گوینده ها هم واقعا لذت بخش بود

حدیث
۱۴۰۲/۱۱/۲۶

من به کتاب ۵ ستاره میدم چون از نظر من فوق العاده کتاب قشنگی بود و واقعاً پر کشش بود. توصیه می‌کنم بشنویدش.

simi-f
۱۴۰۲/۱۱/۰۶

یکی از بهترین کتابهایی که خواندم حتما بخونید

زمان

۱۴ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۰۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۰۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۸,۰۰۰
تومان