دانلود کتاب صوتی بهانه‌ های متداول برای تنبلی با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهانه‌ های متداول برای تنبلی اثر نیک هال

دانلود و خرید کتاب صوتی بهانه‌ های متداول برای تنبلی

معرفی کتاب صوتی بهانه‌ های متداول برای تنبلی

کتاب صوتی بهانه‌ های متداول برای تنبلی نوشتهٔ نیک هال و ترجمهٔ مریم تقدیسی است. فرزانه فایزی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات بذر خرد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بهانه‌ های متداول برای تنبلی

کتاب صوتی بهانه‌ های متداول برای تنبلی از راه‌حل‌هایی برای کنارگذاشتن بی‌خیالی و سهل‌انگاری سخن گفته است. این کتاب صوتی دربارهٔ ارتباط وضعیت جسمی و روانی اطلاعاتی ارزشمند را ارائه داده است تا به شما کمک کند دلیل واقعی اهمال‌کاری را کشف کرده و با تکیه بر یافته‌های علمی، اهداف زندگیتان را عملی کنید. پژوهش‌های نیک هال (Nick Hall)، این روان‌شناس مطرح در زمینهٔ علوم شناختی کمک می‌کند تا اگر دربارهٔ علت راستین اهمال‌کاری کنجکاو شده‌اید، با شنیدن کتاب صوتی «بهانه‌های متداول برای تنبلی» به پاسخ پرسش‌هایتان برسید. بهانه‌های معمول برای انجام‌ندادن کاری که می‌دانیم بالأخره باید آن را انجام دهیم، نمای بیرونی شبکه‌ای به‌هم‌پیچیده از عوامل روانی، شیمیایی و عصبی است. فعال‌شدن این مدار می‌تواند به فلج فکری - جسمی بینجامد که در مرحلهٔ بعد، عملی‌ساختن برنامه‌هایی برای ایجاد تغییر در زندگیتان را غیرممکن می‌کند. حتی اگر در بالاترین سطح انگیزه باشید و هیچ محدودیتی برای زمان مقابلتان نبینید، در صورت فعال‌سازی شرایط داخلی اضطراری قادر به انجام کارهایتان نخواهید بود. خبر خوش این است که با وجود پیچیدگی ساختار بیوشیمی بدن و شیوهٔ کار این شبکه، روش‌های اثرگذاری بر آن بسیار ساده است. کتاب صوتی «بهانه‌های متداول برای تنبلی» راه‌حل‌هایی عملی به شما عرضه کرده است که با وجود سادگی، از پتانسیل شگفت‌انگیزی برای تغییر زندگی برخوردار است. با شنیدن این اثر، ابزاری قدرتمند برای مبارزه با استرس به دست می‌آورید، راه بازیابی فوری کنترل و حفظ تمرکز در شرایط آشفته را می‌آموزید، با اشتباهات رایج افراد سراسر دنیا در زمان تهیهٔ فهرست کارها آشنا می‌شوید و با تمرینی ساده می‌توانید در هر لحظه نیم‌کرهٔ غالب مغزتان را با صرف کمترین زمان تشخیص دهید.

شنیدن کتاب صوتی بهانه‌ های متداول برای تنبلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره نیک هال

نیک هال، روان‌شناسی شناختی است که به‌دلیل تحقیقاتش شهرتی بین‌المللی دارد. تمرکز او بر روابط متقابل احساسات و سلامتی است و یافته‌هایش بارها در تلویزیون آمریکا پخش شده است. بخشی از تحقیقات او در مجموعهٔ «شفا و ذهن» به نمایش در آمده و جایزهٔ «امی» را نیز به دست آورده است. دکتر هال دو مرتبه جایزهٔ توسعهٔ دانشمندان پژوهشگر را دریافت کرده است که توسط مؤسسهٔ ملی بهداشت اهدا می‌شود. او با شرکت‌های پیشرو و ورزشکاران نخبه همکاری داشته و به آن‌ها در زمینهٔ مدیریت مؤثر چالش‌ها مشاوره داده است. کتاب «بهانه‌ های متداول برای تنبلی» یکی از آثار مکتوب او است.

بخشی از کتاب صوتی بهانه‌ های متداول برای تنبلی

«سرچشمه‌ی همه‌ی واکنش‌های ما اعم از رفتاری یا احساسی، در بخش‌هایی از مغزمان قرار دارد که روی برداشت‌های ما از اتفاقات زندگی موثر است. همه‌چیز با ورود اطلاعات حسی به مغز و تفاسیر متعاقب آن آغاز می‌شود. وقتی در حال پیاده‌روی در طبیعت وحش با خرسی روبه‌رو می‌شوید، در صورتی‌که خرس شما را ببیند یا شما او را ببینید، واکنش فرار یا قرار در شما ایجاد می‌شود. ولی وقتی همین حیوان را در باغ‌وحش، پشت میله‌ها می‌بینید، فقط با کنجکاوی به او نگاه می‌کنید. شما زمانی می‌توانید واکنش مناسب نشان دهید که اطلاعات کافی را از محیط اطرافتان دریافت کرده باشید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۱۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۲۱۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان