دانلود کتاب صوتی چرا بچه‌‌ها مدرسه را دوست ندارند؟ با صدای مسعود آشوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا بچه‌‌ها مدرسه را دوست ندارند؟ اثر دانیل تی ویلینگهام

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا بچه‌‌ها مدرسه را دوست ندارند؟

معرفی کتاب صوتی چرا بچه‌‌ها مدرسه را دوست ندارند؟

کتاب صوتی چرا بچه‌‌ها مدرسه را دوست ندارند؟ نوشتهٔ دانیل تی ویلینگهام و با ترجمهٔ رضا اردلان و صدای مسعود آشوری در انتشارات شنیدار منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای کاربردی از کتاب «چرا بچه‌‌ها مدرسه را دوست ندارند؟» است. 

درباره کتاب صوتی چرا بچه‌‌ها مدرسه را دوست ندارند؟

در این خلاصه کتاب صوتی خواهید شنید تخیل مهم‌تر از دانش است. دانیل ویلینگهام این جملهٔ البرت انیشتین را اولین بار روی یک پوستر تبلیغاتی دیده بود و او را تحت‌تأثیر قرار داد.

نویسنده می‌گوید: آن روز که این جمله را دیدم در حال سرهم کردن یک دروغ بودم و دنبال موضوعی بودم که بتوانم با آن والدینم را گول بزنم و نمرات افتضاحم را توجیه کنم. به همین دلیل این جمله بسیار بر من تأثیر گذاشت

بیشتر ما سال‌ها در مدرسه با کلاس‌های خسته‌کننده دست‌وپنجه نرم کرده‌ایم و حتماً بهانه‌های مشابهی برای آرام‌کردن خودمان داشته‌ایم: «دانش آن‌قدرها مهم نیست، تخیل مهم‌تر است».

کتاب صوتی چرا بچه‌ها مدرسه را دوست ندارند؟ پاسخ واقعی این سؤال را از دیدگاه روان‌شناسی شناختی به شما می‌دهد که چرا مدرسه و دانشگاه جذاب نیستند. ویلینگهام در این کتاب سعی می‌کند ریشه‌های نفرت ما از مدرسه، دانشگاه و یادگرفتن را دنبال کند. او این موضوع را از ۳ جهت بررسی می‌کند:

۱. ساختار مغز

۲. کنجکاوی

۳. ایده‌های انتزاعی

او بر اساس نظریه‌های روان‌شناسی شناختی تلاش دارد تا بهترین راه‌های یادگیری را برای هرکسی پیدا کند. اما موضوع فقط یادگیری نیست. ویلینگهام به معلمان و هرکسی که قصد آموزش دارد، کمک می‌کند تا با استفاده از اصول روان‌شناسی شناختی به ویژگی‌های منحصربه‌فرد هرکسی احترام بگذارند، اعتمادبه‌نفس افراد را تقویت کنند و کاری انجام دهند که افراد مؤثرتر یاد بگیرند.

شنیدن کتاب صوتی چرا بچه‌‌ها مدرسه را دوست ندارند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و مربیان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان