دانلود کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس اثر آلن دوباتن

دانلود و خرید کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس

نویسنده:آلن دوباتن
گوینده:متین بختی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس

کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس نوشتهٔ آلن دوباتن و با صدای مریم بردبار است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس

تفاوت شکست و موفقیت در چیست؟

آلن دوباتن این طور جواب می‌دهد: استاندارد‌ی که نظام آموزش هرگز به آن نمی‌پردازد؛ اعتماد‌به‌نفس.

اعتمادبه‌‌نفس نوعی مهارت است، نه موهبتی الهی. ما برای رسیدن به موفقیت باید مهارت‌هایمان را افزایش دهیم و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، بالا بردن اعتماد‌به‌نفسمان در زندگی است. باید یاد بگیریم که اعتماد‌به‌نفس یک ویژگی نیست که باید در ژنمان وجود داشته باشد، بلکه آن ویژگی منحصربه‌فردی است که باید در خودمان ایجادش کنیم. اصلا تابه‌حال فکر کرده‌اید که در طول روز چقدر نادانسته به‌جای دیگران خودمان را قضاوت می‌کنیم و به خودتخریبی و کاهش اعتمادبه‌نفسمان دامن می‌زنیم؟

آلن دوباتن،‌ نویسنده‌ٔ کتاب «در باب اعتمادبه‌نفس» معتقد است که اعتمادبه‌نفس عامل به نتیجه رساندن اندیشه‌ها و ایده‌هاست و برای رسیدن به خواسته‌هایمان و داشتن یک زندگی خردمندانه باید این مهارت کلیدی را در خودمان افزایش دهیم. و این خود شیوه‌ای است برای متفاوت دیدن مسائل.

یکی از مسائلی که آلن دوباتن به آن می‌پردازد، این است که ترس از احمق دیده شدن نباید بگذارد خودباوری‌مان را از دست بدهیم. باید یاد بگیریم که طبیعی است حتی گاهی احمق باشیم، قرار نیست همه چیز را بدانیم؛ حماقت جزئی از ذات بشر است. خودمتقلب‌انگاری مانع بعدی است؛ ما در ذهنمان خود را شایسته موفقیت نمی‌بینیم، خودمان را با افراد موفق مقایسه می‌کنیم و فراموش می‌کنیم در مقایسه خود ضعف‌های آنان را هم در نظر بگیریم و تصور می‌کنیم شبیه برنده‌ها نیستیم و جایگاه خود را به بقیه افراد واگذار می‌کنیم.

کتاب «در باب اعتمادبه‌نفس» توضیح می‌دهد اعتمادی که سیستم‌های آموزشی و بروکراتیک از ما گرفته‌اند، خواسته‌ها و نظراتی که جوابی جز «نه» نداشته‌اند، تاریخ غیرقابل تغییر و ترسناک، مرگ‌هراسی، خودتخریبی و... چطور سد راه ما در برابر شکل‌گیری شخصیتی با اعتمادبه‌نفس شده است و ما را از دستیابی به موقعیت دور می‌کند. آلن دوباتن چون هم در حوزهٔ تاریخ و هم فلسفه ماطلعات فراوانی داشته و در دانشگاه کمبریج و هاروارد درس خوانده، با نگاهی متفاوت این موضوعات را بررسی کرده و مثل دیگر آثارش توانسته دقت‌هایی کم‌نظیر در توضیح مسائل داشته باشد.

در جایی از کتاب می‌شنوید:

«شوربختانه کافی نیست که از درون مهربان، جالب، باهوش و خردمند باشیم؛ باید مهارتی را توسعه دهیم که به ما اجازه می‌دهد استعدادهایمان را در جهان فعال کنیم. اعتمادبه‌نفس همان چیزی است که نظریه را به عمل در می‌آورد. هرگز نباید آن را دشمن چیزهای خوب پنداشت؛ بلکه به راستی بن‌مایه اصلی آن‌هاست. باید به خود اجازه دهیم که اطمینان به اعتمادبه‌نفس را در خود بپروریم.»

کتاب «در باب اعتمادبه‌نفس» را در ده بخش می‌شنوید:

بخش اول: سرآغاز

بخش دوم: حماقت و اعتمادبه‌‌نفس

بخش سوم: سندروم تقلب

بخش چهارم: اعتماد به سیستم

بخش پنجم: تاریخ اکنون است

بخش ششم: تجربه

بخش هفتم: مرگ

بخش هشتم: دشمن‌ها

بخش نهم: خودتخریبی

بخش دهم: اطمینان به اعتمادبه‌نفس

شنیدن کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید اعتماد به نفس‌تان را بیشتر کنید این کتاب صوتی را حتما گوش کنید.

معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظرات کاربران

لرد ولدمورت
۱۴۰۳/۰۱/۲۹

این اولین تجربه ی من از آلن دوباتن‌بود و باید بگم از سبک نوشتش خوشم اومد. به زبان ساده و با تفاصیر علمی و نه روانشناسی زرد، درباره ی اعتمادبه نفس، مطالب جالبی رو نوشته. قلمش رسا ست و طرز

- بیشتر
soul
۱۴۰۲/۱۱/۲۶

بسیار عالی نقطه نظرات بسیار عمیق و موثر گویندگی عالی😊😊💐💐💐😘

دنیا
۱۴۰۲/۱۲/۰۹

ترجمش اینقدر روان و عامه نیست که راحت بفهمیش درک جمله ها خودش انرژی بره

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان