دانلود کتاب صوتی صورتت را بشور دختر (خلاصه کتاب) با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صورتت را بشور دختر (خلاصه کتاب) اثر ریچل هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی صورتت را بشور دختر (خلاصه کتاب)

نویسنده:ریچل هالیس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی صورتت را بشور دختر (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی صورتت را بشور دختر (خلاصه کتاب) نوشتهٔ ریچل هالیس و ترجمهٔ سمیرا شرکت رضوی و با صدای سحر بیرانوند است و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است. هالیس در این کتاب به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید با ترس‌هایتان روبه‌رو شوید و سرنوشت خود را بر عهده بگیرید و بدین ترتیب یک راهنمای عملی محسوب می‌شود.

درباره کتاب صوتی صورتت را بشور دختر (خلاصه کتاب)

در کتاب صورتت را بشور دختر (خلاصه کتاب) یک موضوع اصلی وجود دارد که محور تمام فصل‌های کتاب است؛ درنهایت آنچه در زندگی شما اتفاق می‌افتد به خود شما بستگی دارد. نویسنده در این کتاب به شما یاد می‌دهد شما آن‌قدر قدرت دارید که نتیجهٔ زندگی خود را تعیین کنید، اما بدون زدودن تمام مفاهیم نادرستی که خوراک ذهن خود کرده‌اید، نمی‌توانید به قدرت حقیقیِ خود دست یابید.

در این کتاب «دروغ‌ها» نمایان می‌شود. دروغ یعنی باورهای سمج و نادرستی که سال‌ها در زندگی ما ریشه دوانیده‌اند و حالا وقت آن است که از آن‌ها رها شویم. هالیس در جایگاه یک نویسندهٔ معتبر و مشهورِ بین‌المللی، به زنان و مردان می‌آموزد که چگونه تجربیات شخصی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند تا بتوانند بر این دروغ‌ها غلبه کنند. در هر فصل ابتدا او از تجربهٔ خود به خوانندگان می‌گوید که چطور بعد از مواجه‌شدن با یک دروغ، الگوی خاصی را در زندگی مدنظر خود قرار داده است؛ سپس هر فصل را با چند نکته به پایان می‌رساند: نکاتی که به او کمک کرده تا بر دروغی که در آن فصل مطرح شده، غلبه کند.

به گفتهٔ بسیاری از خوانندگان کتاب‌های ریچل هالیس، خواندن و شنیدن کتاب‌های او مانند گوش‌دادن به صحبت‌های ساده و یاری‌دهندهٔ یک دوست است. این کتاب از آن دسته کتاب‌هایی است که موقع خواندن آن می‌خواهید لم بدهید و راحت باشید. 

شنیدن کتاب صوتی صورتت را بشور دختر (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ دختران پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ ریچل هالیس

ریچل هالیس متولد ۱۲ ژانویه ۱۹۶۸، در وورتینگتون، اوهایو است. او نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب‌سایت درمورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد. او با مطالب و کتاب‌های خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخهٔ بهتری از خودشان دست پیدا کنند. ریچل هالیس به‌عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و نامش در لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است. کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که «خودت باش دختر» و «شرمنده نباش دختر» از مشهورترین آن‌ها است.

بخشی از کتاب صوتی صورتت را بشور دختر (خلاصه کتاب)

«باید خودم را کوچک‌تر کنم

خودتان را دست کم نگیرید. هیچ ایرادی ندارد اگر رؤیاهای بزرگی در سر دارید و به سختی برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنید. هیچ عیبی ندارد اگر می‌خواهید دنیا را با کارهای بزرگی که درصدد انجام دادن آنها هستید، تغییر دهید. هیچ‌گاه خودتان یا کاری که انجام می‌دهید را دست کم نگیرید. در مورد رؤیاهایتان به راحتی با دیگران بحث کنید یا دستاوردهایتان را بیان کنید و فقط به خاطر اینکه این کار ممکن است بر دیگران تأثیر بگذارد، از انجام دادن آن معذب نباشید. اگر بیش از حد خودتان را دست کم بگیرید، کم‌کم باورتان می‌شود که کم هستید و شروع به انجام دادن کارهای کوچک می‌کنید. از زندگی و شرایطی که حقیقتاً لیاقت آن را دارید نگذرید، آن هم تنها به این دلیل که ممکن است دیگران را ناراحت کند. با چیزی که واقعاً هستید، راحت باشید.

بدانید چیزهایی که خدا در وجود شما قرار داده، شما را منحصر به فرد کرده و سعی کنید بیشترین بهره را از آنها ببرید. دنیا را با برنامه‌هایی که دارید تغییر دهید، از خود واقعی‌تان پنهان نشوید. اگر رؤیای آن را دارید، مطمئناً می‌توانید آن را داشته باشید. به هیچ وجه رؤیاهای خود را به چیزی محدود نکنید و قطعاً هیچ‌گاه نباید خودتان را دست کم بگیرید.

بدانید که همیشه نمی‌توانید نظر مثبت دیگران را جلب کنید و قرار نیست که همهٔ آدم‌ها، شما و انتخاب‌های شما را تأیید کنند. بهترینِ خود باشید و خودتان را با آنچه دیگران می‌گویند یا فکر می‌کنند، آزار ندهید، باید این کار را متوقف کنید. شما به هیچ‌کس توضیحی بدهکار نیستید! این شما هستید که شخصیت خودتان را انتخاب می‌کنید و می‌توانید تصمیم بگیرید که در مورد آن صریح و بی‌پرده سخن بگویید. دانش خود را از منابع دیگر به دست آورید - ذهن خود را با مفاهیم مثبت و مفید تغذیه کنید که سبب بهبود هر چه بیشترِ زندگی شما شوند.»

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان