دانلود کتاب صوتی کاست رومنس ـ شماره‌ی ۱ ـ ای مرز پرگهر با صدای پوریا رحیمی سام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کاست رومنس ـ شماره‌ی ۱ ـ ای مرز پرگهر اثر کیهان خانجانی

دانلود و خرید کتاب صوتی کاست رومنس ـ شماره‌ی ۱ ـ ای مرز پرگهر

معرفی کتاب صوتی کاست رومنس ـ شماره‌ی ۱ ـ ای مرز پرگهر

کتاب صوتی کاست رومنس، گوشه‌ی عشق شماره اول از مجموعه داستان‌های عاشقانه رادیو گوشه است. 

در این قسمت داستان کوتاه ای مرز پرگهر از مجموعه داستان عشق نامه‌ ایرانی نوشته کیهان خانجانی را با صدای پوریا رحیمی سام می‌شنویم. 

درباره کتاب صوتی کاست رومنس، گوشه‌ی عشق

کتاب صوتی کاست رومنس، گوشه‌ی عشق قسمت اول از مجموعه داستان‌های رومنس رادیو گوشه است. در این شماره داستان کوتاه ای مرز پرگهر از مجموعه داستان عشق نامه‌ ایرانی اثر کیهان خانجانی را با صدای پوریا رحیمی سام می‌شنویم. داستان‌های این مجموعه همگی عشق را به تصویر می‌کشند. داستان‌هایی که با عشق تعریف می‌شوند و در گوشه گوشه این سرزمین اتفاق می‌افتند. 

این داستان وارد زندگی مردی نوشت­‌افزارفروش و عریضه‌­نویس می­‌شود. او با طنازی و زیرکی در تلاش است تا از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده است و در اثر یک سوتفاهم پیش آمده است، رها شود. او از زبان یک ملا نقطی حرف می‌زند و بیان می‌کند که سال‌ها پیش قیمت خودکار پس از سیزده سال تغییر نکرد، اما حالا خودنویس‌­ها ‌بی‌­جوهر شده‌­اند... این داستان‌ در لایه‌های عمیق‌ترش به خرافه متوسل می‌شوند و به همین واسطه حکایت عمیق شدن خاک را هم بازگو می‌کند. 

کتاب صوتی کاست رومنس، گوشه‌ی عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران ادبیات داستانی و داستان‌های عاشقانه را به شنیدن این کتاب صوتی دعوت می‌کنیم. 

درباره کیهان خانجانی

کیهان خانجانی ۲ خرداد ۱۳۵۲ در رشت متولد شد. علاقه او به ادبیات از دوران دبیرستان آغاز شد و با ملاقات با نصرت رحمانی (شاعر معاصر) و احمد گلشیری شدت گرفت. او به برگزاری کارگاه‌های داستان‌نویسی در گیلان و تهران می‌پردازد و نتیجه آن، ۲۵ جلد مجموعه داستان و رمان بوده که تحت عنوان «کانون داستان چهارشنبه رشت» است. او همچنین سردبیر نشریه «ویژه ادبیات خزر» نیز بود که پس از ۱۵ شماره بالاجبار تعطیل شد.

از میان آثار کیهان خانجانی می‌توان به سپیدرود، زیر سی‌وسه‌ پل، بند محکومین، عشق نامه ایرانی و یحیای زاینده رود اشاره کرد. او همچنین برای آثارش جوایز و افتخارات ادبی بسیاری از جمله عنوان تقدیر شده جایزه ادبی مهرگان و نامزد بهترین مجموعه داستان سال در پنجمین دوره جایزه بنیاد گلشیری را از آن خود کرده است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان