دانلود کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌ مندی در زنان با صدای الهه پرسون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌ مندی در زنان اثر جولی دی آزودو هنکس

دانلود و خرید کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌ مندی در زنان

معرفی کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌ مندی در زنان

کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌ مندی در زنان نوشتهٔ جولی دی آزودو هنکس و ترجمهٔ زهرا آزادفر و با صدای الهه پرسون است و انتشارات صوتی پُرسون آن را منتشر کرده است. کتاب «خودابرازگری و جرئت‌مندی در زنان» به زنان می‌‌آموزد که چگونه مهارت­‌هایی را برای ابراز نیازها و هیجانات خود و تعیین حد‌و‌مرزهایی در رابطه با دیگران کسب کنند و در عین حال به نیازها و احساسات دیگران نیز حساس باشند. این کلید مدل مشارکتی روابط است که نویسنده آن را عمیقاً درک کرده و به کار برده است و همین امر این کتاب را از سایر کتاب­‌ها در حوزۀ جرئت‌مندی متفاوت می­‌سازد. تمرکز بر نیاز انسان‌­ها به توجه و مراقبت در روابط در قلب این کتاب قرار دارد. همچنین، دستورالعمل­‌ها و تمریناتی که نویسنده در هر فصل از این کتاب ارائه کرده است قابل درک و اجرا در زندگی روزمره هستند. شما به­‌عنوان خوانندۀ کتاب سفری هیجان‌انگیز را پیش روی دارید.

درباره کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌ مندی در زنان

 در همه جای دنیا کم نیستند زنانی که از بیان احساسات و خواسته‌های قلبی خود ترس دارند و با این فکر که با ابراز وجود دیگر مطلوب اطرافیان و مهم‌تر از همه محبوب و یا همسر خود نباشند، خود را می‌آزارند. البته دلیل چنین اندیشه و احساسی در زنان در طول تاریخ تنها خودشان نبوده‌اند، جامعه‌ای که بر مبنای مدل‌های مردانه طراحی شده و می‌شود، نقش اصلی را در این موضوع بازی می‌کند. قوانین تبعیض‌آمیز جنسیتی، محیط‌های شغلی مردانه و زورگویی و نادیده گرفتن زنان هنوز هم در خیلی از جوامع جریان دارد و در زمینه سیاست هم هنوز دنیا در اختیار مردان است و آنان هستند که بخش عمده رهبری سیاسی را دردست دارند.

جولی دی آزوِدو هنکس در کتاب خودابرازگری و جرئت مندی در زنان، تجربیات خود را به عنوان یک پژوهشگر حوزه جامعه‌شناسی و مطالعات زنان و یک مددکار اجتماعی و روان‌درمانگر، به تصویر کشیده است تا به ما نشان دهد چگونه با عبور از هنجارها و انتظارات جنسیتی سنتی و الگوهای رفتاری و ارتباطی قدیمی خودمان را ابراز کنیم. او در عین حال که ابزارهایی را برای توانمندسازی خود ارائه می‌کند به ما نشان می‌دهد که چگونه این کار را بدون نقض حقوق دیگران انجام دهیم. این تنها یکی از مواردی است که این کتاب را منحصربه‌فرد ساخته است. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کتاب این است که زندگی فردی ما را در انزوا در نظر نمی‌گیرد؛ بلکه در چهارچوب شبکهٔ روابط بین‌فردی و فرهنگ بزرگ‌تر به آن می‌نگرد.

برخی از جملاتی که در تحسین کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌ مندی در زنان گفته شده است:

مفید و ضروری برای ابراز وجود در زنان ارائه کرده است. صدای آگاهی‌بخش و دلسوزانهٔ او با استفاده از راهبردهایی ساده و اثربخش خوانندگان را در مواجهه با موانع بالقوه هدایت می‌کند. این کتاب یک راهنمای ضروری و مفید برای همهٔ افرادی است که به‌دنبال حمایت در روابط و ارتباطات سالم هستند».

کارن کلایمن، کارشناس ارشدِ مددکاری اجتماعی، بنیان‌گذار «مرکز استرس پس از زایمان»، نویسندهٔ کتاب‌های مختلف در زمینهٔ افسردگی پس از زایمان، از جمله درمان و زنان پس از زایمان

«کتاب ابراز وجود و جرأت‌مندی در زنان، مهارت‌هایی را ارائه کرده است که برای تغییر و تقویت زندگی خود نیاز دارید _ از جمله تقویت روابط ارزشمند! سبک کاربردی و صمیمانهٔ جولی دی آزوِدو هنکس با ارائهٔ مبنایی برای آگاهی هیجانی، درک و اعتمادبه‌نفس به شما کمک می‌کند خودِ واقعی‌تان را ابراز کنید. این کتاب برای همهٔ زنان در هر سنی می‌تواند ابزاری قدرتمند باشد و اگر مهارت‌های ارائه‌شده در آن را در زندگی روزمرهٔ خود به کار ببرید، زندگی‌تان را متحول می‌سازد».

کریستینا جی. هیبرت، دکتری روانشناسی، نویسندهٔ کتاب ما چگونه رشد می‌کنیم؟، من بدون تو کیستم؟ و هشت کلید سلامت روان از طریق ورزش

«این کتابِ کاربردی و آموزنده از تکنیک‌های ارتباط سالم فراتر رفته و به بررسی دقیق جنبه‌های روانشناختی مؤثر در الگوهای ارتباطی افراد می‌پردازد. جولی دی آزوِدو هنکس از طریق ارائهٔ اطلاعات دقیق، مثال‌های ملموس و واقعی و تمرینات آگاهی‌بخش منبعی بسیار کاربردی را به خوانندگان ارائه کرده است که می‌تواند روابط آن‌ها را با خودشان و دیگران متحول سازد. این کتاب می‌تواند در جوامعی که جرأت‌مندی را برای زنان چالش‌برانگیر ساخته‌اند منبعی الهام‌بخش باشد».

الیزابت آن اسکات، کارشناس ارشد، و نویسندهٔ کتاب هشت کلید مدیریت استرس

شنیدن کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌ مندی در زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همه زنانی پیشنهاد می‌شود که به دنبال تغییرات سازنده و ثبت در زندگی و ایفای نقش درست خود به عنوان زن در جامعه هستند.

درباره جولی دی آزوِدو هنکس

دکتر جولی دی آزوِدو هنکس مشتاق کمک به زنان برای یافتن صدای واقعی خود در زندگی، روابط و دنیا است. او روان‌درمانگر و استادیار مددکاری اجتماعی در دانشگاه یوتا وَلی، نویسندهٔ کتاب درمان فرسودگی، مشارکت‌کننده در رسانه‌های ملی و محلی، مشاور، برندهٔ جایزهٔ آهنگ‌نویسی و مؤسس و مدیر خانواده‌درمانی واساچ است. هنکس اهل کالیفرنیاست که اکنون همراه با همسر و چهار فرزندش در شهر سندی، مرکز ایالت یوتای آمریکا زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی خودابرازگری و جرئت‌ مندی در زنان

«سبک دلبستگی و الگوی ارتباطی آموخته‌شده در دوران کودکی یکی از مهم‌ترین عواملی است که تمایل به ابراز وجود و جرأت‌مندی را در بزرگسالی تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. الگوی ارتباطی ما در طول تعامل با مراقبان اولیه (معمولاً مادر) شکل می‌گیرد. ما در دوران کودکی از طریق تعاملات پیش‌کلامی (Preverbal interacti- ns) اولیه با مراقبان خود در می‌یابیم که آیا می‌توانیم برای پاسخ به نیازها و علائم بدنی‌مان به آن‌ها اعتماد کنیم، در نتیجه، دیدگاه‌مان دربارهٔ امن‌بودن دنیای اطراف از این طریق شکل می‌گیرد. همچنین، واکنش‌های والدین دیدگاه آن‌ها را دربارهٔ ما نشان می‌دهد. البته این بدین معنا نیست که سبک دلبستگی تنها از طریق رابطه با مراقبان اولیه شکل می‌گیرد. سبک دلبستگی نیز همانند اغلب جنبه‌های رشد انسان تحت‌تأثیر عوامل زیادی قرار دارد، عواملی مانند خلق‌وخو، وضعیت جسمانی، جنسیت، تعامل با اعضای خانوادهٔ گسترده، انتظارات فرهنگی و عوامل اجتماعی مانند دسترسی به مسکن، غذا و منابع مالی همه نقش مهمی در برقراری ارتباط با دیگران، و در نتیجه شکل‌گیری سبک دلبستگی دارند. حتی، اگر در خانواده‌ای سالم، باثبات و حمایتگر متولد شده باشیم، عوامل بیرونی مانند جنگ، مرگ، بلایای طبیعی و سایر عوامل استرس‌زا می‌توانند سبک دلبستگی، الگوهای هیجانی و تجربیات ما را تحت‌تأثیر قرار دهند.

با این حال، تجربیات اولیه با والدین تأثیر عمیقی بر الگوی دلبستگی دارند. همچنین، سطح تمایز ریشه در الگوی هیجانی ما دارد (دربارهٔ سطح تمایز در فصل دوم به تفصیل صحبت کردیم) که عبارت است از شیوه‌ای که خود منحصربه‌فردمان را درون سیستم خانواده تعریف و ابراز می‌کنیم. علاوه بر سبک دلبستگی، سطح تمایز نیز بر آگاهی از هیجانات، تمایل به ابراز وجود و حمایت از خود و دیگران تأثیرگذار است. سطح تمایز میزان تفاوت ابرازشده در افکار و احساسات در سیستم خانواده را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. نمونه‌ای از تأثیر روابط اولیه بر سبک دلبستگی و سطح تمایز در زیر آمده است:

پدر کتی مرد سخت‌گیری بود که نمی‌توانست بازی‌ها و هیجانات کودکانهٔ کتی را در دوران کودکی تحمل کند. شورواشتیاق کتی به‌عنوان یک کودک خردسال با سخت‌گیری و عدم تأیید از سوی والدین مواجه می‌شد. ابراز هیجان کتی دربارهٔ اتفاقاتی که در مدرسه برایش می‌افتاد معمولاً توسط والدین سرکوب می‌شد تا مبادا پدرش مضطرب شده و او را تنبیه کند. از آن زمان کتی، با الگو قراردادن رفتار پدر، آموخت ابراز طبیعی هیجانات را در خود سرکوب کند. والدینش تحمل تفاوت‌های او را در ابراز هیجان نداشتند، بنابراین او به‌منظور کاهش اضطراب خانواده هیجانات و ایده‌هایش را سرکوب می‌کرد. آیا می‌توانید حدس بزنید کتی چه نوع سبک دلبستگی و چه سطحی از تمایز را در دوران کودکی خود کسب کرد؟ سبک دلبستگی اجتنابی و سطح پایینی از تمایز در او شکل گرفت و این الگوها تا دوران بزرگسالی نیز ادامه یافتند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۳۶۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۳۶۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۳,۰۰۰
تومان