دانلود کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس با صدای الهه پرسون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس اثر رون شاو

دانلود و خرید کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس

نویسنده:رون شاو
گوینده:الهه پرسون
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس

کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس اثری از رون شاو است که با ترجمه حسن سالاری و صدای الهه پرسون می‌شنوید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا در مقام مربی یا والد، مهارت‌های فکر کردن را در کودکان و نوجوانان پرورش دهید.

درباره کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس

داشتن کودکانی که توانایی فکر کردن و تفکر انتقادی داشته باشند، یکی از آرزوهای هر پدر و مادری است. رون شاو با بهره‌گیری از کنجکاوی طبیعی کودکان، کتاب فلسفه در کلاس درس را تالیف کرده است؛ کتابی که به بچه‌ها کمک می‌کند تا مهارت تفکر، استدلال و ... را در خودشان پرورش دهند. 

این کتاب صوتی پانزده درس دارد. هر درس با یکی از داستان‌های ازوپ آغاز می‌شود و در ادامه چند پرسش بحث‌برانگیز مطرح شده است. پرسش‌هایی که به بچه‌ها کمک می‌کند تا توانایی خود را در اندیشیدن و سازمان‌دهی تفکراتشان محک بزنند و آن را تقویت کنند. مربی می‌تواند بحث را جهت بدهد اما در این روش، بچه‌ها یادگیرندگانی فعال هستند که خودشان در آموزش خودشان نقش دارند. 

جالب است بدانید که روشی که در کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس مطرح شده است، روشی بسیار سرگرم کننده است. این روش کلاس شما را به کلاسی پرشور بدل می‌کند و اشتیاق بچه‌ها را در یادگیری بالا می‌برد. 

کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی فلسفه در کلاس درس، اثری جذاب است که تمام مربیان و والدین می‌توانند از آن بهره ببرند. این روش همچنین برای کودکانی که به دنبال سیستمی برای پرسش و پاسخ می‌گردند و به بحث و گفتگو پیرامون مسائل مختلف علاقه دارند، جذاب است.

درباره رون شاو

روش شاو معلمی باتجربه است. او بیش از چهل کتاب مختلف درباره پرورش مهارت تفکر منتشر کرده است. 

درباره حسن سالاری 

حسن سالاری، در سال ۱۳۵۵ در شهر جاجرم، در خراسان شمالی، متولد شد. او مترجم، نویسنده، ویراستار، پژوهشگر آموزش و پرورش، مدیر پایگاه اینترنتی جزیره‌ دانش و سرپرست بخش آموزش شرکت یکتاوب افزار شرق بود. حسن سالاری کتاب‌های بسیاری را تالیف و ترجمه کرده است. او همچنین سیصد مقاله را در نشریه‌های مختلف منتشر کرده است. از میان کتاب‌های او می‌توان به مجموعه‌ هفت جلدی «تاريخ علم برای نوجوانان»، شبیه‌سازی انسان، زیست‌شناسی پیش دانشگاهی ۱ و ۲، دایره‌المعارف مدرسه، فرهنگ‌نامه‌ کلید دانش، کتاب کار علوم تجربی سال اول و دوم راهنمایی، سلول، گیاهان، ژنتیک، خوارزمی، بنیانگذار جبر و ... اشاره کرد.

او برای فعالیت‌هایش سه بار جایزه کتاب سال، جایزه کتاب فصل و جایزه جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد را از آن خود کرد. در سال ۱۳۸۸ جایزه قلم پرنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به او تعلق گرفت. اما خودش کتاب ۱۰۰ دانشمند ایران و اسلام را بهترین اثر پٰژوهشی‌اش می‌داند.

حسن سالاری ۱۹ دی‌ سال ۱۳۹۸ بر اثر تصادف رانندگی چشم از دنیا فروبست. 

درباره الهه پرسون 

الهه پرسون، دوازدهم شهریور ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمد. او در رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر تا مقطع لیسانس تحصیل کرده است و فعالیتش را به عنوان مجری گوینده کتاب صوتی و مدرس فن بیان از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. او کارش را از صدا و سیمای قم شروع کرد. الهه پرسون به مدت سه سال با رادیو اراک به عنوان مجری و گوینده همکاری کرده است و فعالیتش در تلویزیون در سال ۱۳۹۲ آغاز شد. یکی دیگر از فعالیت‌های او دوبله انیمیشن است.

نظرات کاربران

AMS
۱۴۰۰/۰۱/۲۴

کتاب خوبی هست مخصوصا برای کسانی که با کودکان سر و کار دارند، پنجره‌ی تازه ای به روی انسان باز میکند.

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۴۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۴۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان