دانلود کتاب صوتی ندای درون با صدای ایمان رئیسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ندای درون اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی ندای درون

نویسنده:وین دایر
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ندای درون

کتاب صوتی ندای درون نوشتهٔ وین دایر و ترجمهٔ سیما فرجی با صدای ایمان رئیسی است و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ندای درون

کتاب صوتی ندای درون شما را به مکانی خاص هدایت می‌کند. در این مکان پی می‌برید در حیطه معنویت بودن، به‌راستی چه معنا و مفهومی دارد. آن موضوع تکرار این است: در حیطه معنویت زندگی کنید. سرچشمه وجود شما معنویت است و برای الهام‌گرفتن باید هرچه بیشتر به سرچشمهٔ وجودی خود شبیه شوید. شما باید به‌گونه‌ای زندگی کنید که هرچه بیشتر به خداوند شباهت داشته باشید.

اهمیت ندای درون را این کتاب همان‌گونه نشان می‌دهد که در زندگی ما به کار می‌رود. ندایی در کائنات وجود دارد که از ما می‌خواهد هدف غایی زندگی و دلیل حضورمان را هم‌اکنون، در اینجا و در این دنیای فانی به یاد آوریم. این ندا گاهی زمزمه می‌کند، گاهی فریاد برمی‌آورد و گاهی ترانه سر می‌دهد تا به ما یادآوری کند که تجربهٔ بشری ما، حضور در کالبدی جسمانی و در حیطه زمان و مکان، دارای معنا و هدف است. چنین ندایی برخاسته از معنویت است و در دل همه ما وجود دارد.

ندای درون به شیوه‌های متفاوت و گاهی از راه‌های پیش‌بینی‌نشده به توجه ما پاسخ می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی ندای درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره وین دایر

وین دایر با نام کامل وین والتر دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در دترویت آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. وین دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد. او هشت فرزند دارد که همگی در فلوریدا زندگی می‌کنند.

وین دایر در ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵ به دلیل ابتلا به سرطان خون از دنیا رفت. 

بخشی از کتاب صوتی ندای درون

«ما از حیطه‌ای سرشار از عشق و محبت به دنیا آمده‌ایم و آرزو داریم درحالی‌که هنوز روی زمین زندگی می‌کنیم، به‌سوی آن حیطه بازگردیم. بار دیگر جمله مناسب امرسون را تکرار می‌کنم:«عشق متعالی‌ترین واژه ما محسوب می‌شود که با خداوند نیز هم معنی است.» به عبارت دیگر، اگر در حیطه‌ای سرشار از عشق و محبت زندگی کنیم، درحقیقت در ملکوت خداوند ساکن هستیم. اگر خداوند مظهر عشق و محبت است و ما آرزو داریم با او ارتباط برقرار کنیم، به نظر می‌رسد که باید در حیطه‌ای سرشار از عشق و محبت به سوی او برویم، در غیر این صورت وقتمان را تلف می‌کنیم. خداوند به درخواست‌هایی که عاری از مهر و محبت هستند پاسخی نمی‌دهد.

بنابراین، به دعاهای عاری از مهر و محبت که از تکبر، نفرت یا ترس سرچشمه می‌گیرند و براساس هوای نفس هستند، پاسخی داده نخواهد شد. درحقیقت خداوند حتی به این دعاها گوش نمی‌کند. پیام خداوند این است که همه انسان‌ها را بی‌استثنا دوست بدارید، بنابراین به این ترتیب می‌توانیم ارتعاش خود را با او هماهنگ کنیم. همان‌طور که در انجیل به ما یادآوری می‌شود:«همه ما اعضای یک پیکر هستیم» و «هر کاری را با عشق و محبت انجام دهید»

اکنون راه نزدیک شدن به خداوند به منظور درخواست راهنمایی یا کمک در زندگی این است که به این شیوه عمل کنیم و در ارتباط با خودمان و همه افرادی که احساس می‌کنیم ما را به اشتباه انداخته‌اند نگرشی سرشار از عفو و گذشت را برگزینیم. به این موضوع بیندیشید که وقتی به دلیل بدرفتاری و خشونت دیگران نفرت را در قلبمان پرورش می‌دهیم، چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که خداوند به تقاضای ما گوش بسپارد و روابط ما را بهبود ببخشد؟ خداوندی که فقط عشق و محبت را می‌شناسد به تقاضاهای عاری از محبت ما پاسخی نخواهد داد.

هرگاه می‌خواهیم با سرچشمه وجودمان ارتباط برقرار کنیم، باید دلمان را از هرگونه نفرت و کینه‌توزی پاک کنیم. به این ترتیب ارتعاش انرژی خود را متحول می‌کنیم و بسامد آن را با متعالی‌ترین ارتعاش موجود در جهان که البته همان ارتعاش معنویت است، هماهنگ خواهیم کرد. فرانسیس مقدس این نکته را به‌سادگی در این دعا به ما آموزش می‌دهد:«پروردگارا به ما کمک کن تا در دل‌هایی که سرشار از نفرت است بذر عشق و محبت بکاریم.»

عشق و بخشش همان نیروهای خفته‌ای را فعال خواهند کرد که در فصل‌های آغازین این کتاب درباره آن‌ها مطلب نوشته‌ام. به عبارت دیگر، در این وضعیت انسان‌ها و رویدادهای مناسب به‌طور هم‌زمان در زندگی شما پدیدار خواهند شد. چنین اتفاقی زمانی به وقوع می‌پیوندد که در حیطه معنویت هستیم و به خاطر داریم که خداوند به تقاضاهای عاری از عشق و گذشت ما پاسخ نمی‌دهد. همان‌طور که مارتین لوترکینگ می‌گفت:«ما باید ظرفیت گذشت و بخششمان را گسترش دهیم و آن را حفظ کنیم. انسانی که قدرت بخشیدن ندارد قدرت عشق ورزیدن هم ندارد.» به نظر می‌رسد این جمله اصل مطلب را بیان می‌کند.»

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

فرکانس خلقت
شاهین غفاری
علم جملات تاکیدی برای حال خوب
لوییز هی
قدرت ضمیر ناخوداگاه
جوزف مورفی
در باب زندگی پس از مرگ
الیزابت کوبلر ـ راس
قدرت جذب ثروت
ژوزف مورفی
کنترل زندگیتان را بدست بگیرید
جیم ران
همین لحظه جذب کن
آیدل احمد
بیش از حد فکر کردن را متوقف کن
نیک ترنتون
قدرت ضمیر ناخود آگاه
جول اوستین
خودت را به فنا نده
گری‌جان بیشاپ
گفتگو با خدا (دو زبانه)
ریتا استریکلند
کائنات هوای شما را دارد
گابریل برنستاین
آسانترین راه زندگی
میبل کتز
زیاد فکر نکنید
ان بوگل
قدرت سکوت و زمان حال (جلد دوم)
احمد علامه فلسفی
A Study of The Fundamental Themes of Imamate
ابراهیم امینی
بخواهید تا به شما داده شود
جری هیکس
ذهن خود را پاکسازی کنید
بری داونپورت
خودشیفته بودن پنهان
گریس لویس
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۴,۰۰۰
تومان