دانلود کتاب صوتی تانگ‌ فو (خلاصه کتاب) با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تانگ‌ فو (خلاصه کتاب) اثر سم هورن

دانلود و خرید کتاب صوتی تانگ‌ فو (خلاصه کتاب)

نویسنده:سم هورن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تانگ‌ فو (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی تانگ‌ فو (خلاصه کتاب) نوشتهٔ سم هورن و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. روش برخورد با افراد دشوار در این کتاب صوتی آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی تانگ‌ فو

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزید چگونه با افراد بدقلق کنار بیاییم؟

در سال ۱۹۸۹، دکتر دی اوشیرو متخصص برنامه‌های مداوم تعلیم و تربیت به سم هورن پیشنهاد داد که در زمینه نحوه مواجهه با افراد بدقلق بخصوص در سازمان‌ها، همایش‌هایی را در دانشگاه هاوایی برگزار کند.

سم پس از این پیشنهاد صدها همایش برای افراد مختلف برگزار کرد و هدفش این بود که به افراد بیاموزد چگونه اعتماد به‌ نفسشان را به قدری افزایش دهند که حرف‌های آزار دهنده دیگران بر روحیه‌شان تأثیر نگذارد.

او می‌گوید تانگ‌فو صرفاً طریقه رویارویی با رفتارهای ناعادلانه نیست، بلکه فلسفه‌ای برای زندگی است؛ روشی که از طریق آن افراد می‌توانند با یکدیگر سازگارتر برخورد کنند، از ناسازگاری‌ها پیشگیری کنند و نسبت به افراد بی‌ملاحظه و مردم‌آزار مهربان باشند.

قطعاً هیچ کسی از مصاحبت با افراد بدقلق لذت نمی‌برد؛ اما این هم بخشی از زندگی روزمره است.

این کتاب به شما دلایل و توجیهات خوب و به دور از ستیزه‌جوییِ زیادی آموزش می‌دهد که بتوانید در مواقعی که مورد تحقیر و بی‌مهری قرار گرفتید، حرف دلتان را به ‌راحتی بزنید.

خلاصه‌‌کتاب «تانگ‌فو، روش برخورد با افراد دشوار» نوشته سم هورن به شما می‌آموزد که چگونه روی پای خودتان بایستید، بدون اینکه به فرد دیگری آسیب بزنید. یک بازی برد - برد که در آن نه آسیب می‌بینید و نه آسیب می‌زنید.

در این خلاصه‌کتاب به پرسش‌های زیر پاسخ داده خواهد شد:

۱. چگونه بر درماندگی خود در مقابل دیگران غلبه کنیم؟

۲. گوش دادنِ صحیح به چه معناست؟

۳. قانون خودسازی پنج ثانیه‌ای چه کمکی به ما می‌کند؟

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی تانگ‌ فو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که از رفتارهای سمی اطرافیان خود خسته شده‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی تانگ‌ فو

«ساکت ماندن در مواقعی که مورد بدرفتاری قرار می‌گیرید، کاری دشوار است. شما دلتان می‌خواهد به طرف مقابل حرفی بزنید؛ اما عصبانیت همچون یک هوس زودگذر عمل می‌کند. البته ممکن است به بعضی از حرف‌هایی که در عصبانیت می‌زنید، در گذشته فکر کرده باشید؛ اما اینکه به آن‌ها فکر کرده‌اید به این معنا نیست که باید حتماً گفته شوند. ما ممکن است در طول روز به چیزهای زیادی فکر کنیم؛ حتی چیزهای منفی یا زشت، ولی فکر کردن لزوماً به معنای عمل کردن به آن‌ها نیست. حرف‌های زمان عصبانیت نیز از این دست افکار محسوب می‌شوند. بنابراین بهتر است به عملی کردن این هوس زودگذر فکر نکنید و راه دیگری برای مواجهه با خشمتان بیابید. این بخش به شما یاد می‌دهد که چگونه می‌توانید در مواقع حساس، زبانتان را به سقف دهانتان بچسبانید تا به دردسر نیفتید.

قبل از اینکه حرفی بزنید از خودتان بپرسید که آیا آنچه می‌خواهید بگویید، به نحوی به ضررتان تمام نمی‌شود؟ اگر این امکان وجود دارد که نتیجه عکس شود، زبانتان را به سقف دهانتان بچسبانید.

بهتر این است که مسائل را صادقانه حل و فصل کنید. بددهان نباشید و بدگویی نکنید. اگر قرار است چیزی بگویید، حرفی سازنده بزنید. مثلاً می‌توانید به‌جای بدگویی کردن از دیگران بگویید: «من خیلی چیزها از او یاد گرفتم.» بی‌شک این حرف واقعیت دارد و راهی محترمانه است که نشان می‌دهد چه احساساتی نسبت به او دارید.

آیا می‌خواهید یک فایده دیگر سکوت را بدانید؟

اگر کسی شروع به کله‌شقی کرد، یک مکث همراه با سؤالاتی مانند «خب، تو چه پیشنهادی داری؟» یا «اگر جای من بودی چه کار می‌کردی؟» یا «احساس تو در این مورد چیست؟» بهترین راه برای قانع کردن او است تا از دید شما به قضیه نگاه کند و متوجه نظرتان شود. به طور کلی سکوت به مراتب مجاب کننده‌تر از نطقی شیوا است.

فرض کنید برای شغلی با شما مصاحبه می‌شود و از شما در مورد میزان حقوق درخواستی می‌پرسند. اگر ناگهان از دهانتان بپرد: «۳۵ هزار دلار»، فرد مصاحبه کننده می‌فهمد که می‌توان با شما چانه زد و حقوق را کاهش داد. او در این مرحله ممکن است از روش سکوت استفاده کند، ابروانش را بالا دهد و بگوید: «نکند شوخی می‌کنی؟»

اگر با چنین واکنشی مواجه شوید ممکن است عقب نشینی کنید و با حالتی زبون بگویید: «باشد، ۳۰ هزار دلار هم خوب است؛ چون واقعاً دلم می‌خواهد اینجا کار کنم.» یا ممکن است به سرعت توجیه کنید و بگویید: «سر کار قبلی هم همین اندازه حقوق می‌گرفتم.» یا «این حقوقی است که شرکت‌های دیگر برای همین شغل می‌دهند.» ولی به هر حال اشتیاق شما برای اینکه حاضر هستید حقوق کمتری بگیرید، مشخص است.

اما اگر عبارت «۳۵ هزار» دلار را با لحنی قاطع و مطمئن ادا کنید، حرف شما با یک چرخش به سمت پایین خاتمه پیدا می‌کند و اینگونه القا می‌شود که خواسته شما قاطعانه است. اگر مصاحبه کننده بخواهد با سکوت کردن شما را امتحان کند، همان حالت خود را حفظ کنید. مصاحبه کننده‌های متبحر این مهارت را دارند که بدانند اگر کسی بتواند زمانی که تحت فشار است سکوت خود را حفظ کند، دارای پختگی و اقتدار شخصی است که خود، سرمایه‌ای مهم برای هر تشکیلاتی محسوب می‌شود.

من اعتقاد دارم که «چسباندن زبان به سقف دهان» یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها در تانگ‌فو است. اگر یاد بگیرید که چگونه در موقعیت‌های آسیب‌رسان ساکت بمانید، آنگاه می‌توانید با خودتان دوست باشید.

البته گاهی اوقات در شرایطی قرار می‌گیریم که باید حتماً چیزی بگوییم، اما مشکلی که پیش می‌آید این است که سکوت می‌کنیم و ناگهان حس می‌کنیم که نمی‌دانیم چه باید بگوییم. آیا می‌خواهید بدانید که در چنین مواقعی چه چیزهایی می‌توانید بگویید؟»

کاربرد نرم افزار MATLAB در مهندسی کنترل
احمد درویشی
قواعد فرم در مصاحبه تلویزیونی
سعید آتشین
پاریس، من و آن ماهی...!
ناهید رحمدل
مدیریت ایمنی فرایند (PSM) در صنایع فولاد براساس راهنمای سازمان جهانی فولاد (WSA)
مهرداد جهانی
زنان و کیفیت زندگی؛ با نگاهی به کیفیت زندگی زنان شهری
فریبا سیدان
گیلان در سفرنامه‌ها و پژوهش‌نامه‌های ژاپنی
هاشم رجب زاده
دوستی دختر خاله خرسی
معصومه یزدانی
Eazy English for kids - kindergarten 1
ابوالفضل مقدم
به مقصد چشم‌های تو
مرتضی نوربخش
خانواده درمانی
مایکل دی رایتر
پرونده شخصیت در حقوق کیفری ایران
احمد فضل‌اله‌نژاد
آذرک و انجمن جادوگران مرده
مسلم ناصری
چرا باد می وزد؟
ماتیس لوری
زبان تخصصی علوم اجتماعی ۲
علی داداشی
جغرافیای انسانی و اقتصادی گیلان
ناصر عظیمی دوبخشری
تقویم معنوی
فاطمه بهمنی پور دراوی (خاله فام)
اول ابراهیم شو
مهدیه زکی زاده
ابر مغز (خلاصه کتاب)
دیپاک چوپرا
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۴۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۴۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان