دانلود کتاب صوتی مهارت‌ های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم با صدای محمد ولیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهارت‌ های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم اثر بروس تولگن

دانلود و خرید کتاب صوتی مهارت‌ های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم

نویسنده:بروس تولگن
گوینده:محمد ولیان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی مهارت‌ های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم

کتاب صوتی مهارت‌ های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم نوشتهٔ بروس تولگن و ترجمهٔ مریم فیلیه است. محمد ولیان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مهارت‌ های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم

منظور از «مهارت‌های نرم»، مهارت‌هایی ضروری و غیرفنی است که بر چگونگی کار فرد تأثیر دارد و شامل چگونگی هماهنگی و مشارکت او با همکاران، چگونگی حل مسائل و روش مدیریت کارها و... می‌شود. کتاب صوتی مهارت‌ های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم، از مهارت آمادگی برای جلسات، داشتن الگوی حداکثر منافع، مهارت کار گروهی و... سخن گفته است. این اثر صوتی گفته است که با تمرکز بر توسعهٔ مهارت‌های نرم می‌توان در زمینه‌های گوناگون به موفقیت رسید؛ به‌عنوان نمونه می‌توان بازیکنان تیمی را به‌خوبی پرورش و توسعه داد. گفته شده است که افرادی که وارد دنیای حرفه‌ای می‌شوند، از هر زمان دیگری تحصیلات بهتری دارند. مهارت‌های فنی آن‌ها اغلب خارج از جدول است و به آن‌ها کمک می‌کند حتی چالش‌برانگیزترین کارها را کوتاه کنند؛ بااین‌حال بسیاری از همین افراد فاقد مهارت‌های نرمی هستند که اغلب آن‌ها را بدیهی می‌دانیم. بروس تولگن، مشاور تجاری، سخنران و مشاور کهنه‌کار در کتاب صوتی حاضر به رفع این مسئه پرداخته است. این اثر مجموعه‌ای از ۹۲ طرح درس آموزنده را برای تجزیه مهارت‌های نرم به اجزای سازندهٔ آن‌ها را در بر گرفته است. این اثر صوتی تأکید ویژه‌ای بر لزوم آموزش مهارت‌های شخصی به نسل جوان و جدید در محیط‌های کاری کرده است.

شنیدن کتاب صوتی مهارت‌ های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد مدیریت و رهبری کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مهارت‌ های نرم چیست و چطور آموزش ببینیم

«احتمال زیادی وجود دارد که هر کدام از ما یا از آن افرادی به شمار بیاییم که صدای شکایتشان از نسل جدید و جوان در محل کار بلند شده باشد یا از همان نسل جوانی باشیم که بار تمام کوتاهی‌ها بر دوش او افتاده است. آنچه در هر دو گروه مشترک است شکافی است که بین خودشان و طرف مقابل می‌بینند و البته راهی جز پر کردن آن برای ادامه‌ی موفقیت‌آمیز همکاری ندارند. در نشر اژدهای طلایی و در مسیر جدیدی که در زمینه‌ی فعالیت خود در حوزه‌ی مدیریت و کسب‌وکار آغاز کرده‌ایم، مجموعه‌ای کاربردی را متصور شده‌ایم و تلاشمان بر این بوده که از زاویه‌های گوناگونی به مدیریت و رهبری و همچنین حوزه‌ی کسب‌و‌کار بپردازیم تا شاید بتوانیم از سویی نیازهای مدیران امروز را در برابر مشکلات گوناگونی که با آن روبه‌رو می‌شوند برطرف سازیم و از سوی دیگر به شیوه‌هایی بپردازیم که افراد فعال در حوزه‌ی کسب‌و‌کار با اصول و قوانین رفتار حرفه‌ای و آنچه باعث اثرگذاری و موفقیت بیشترشان می‌شود از زاویه‌ای دیگر آشنا شوند. اولین کتابِ نشر در این حوزه‌ی بخصوص، رهبریِ آسانِ افرادِ سخت، از امکان‌پذیر کردنِ ناممکن برایمان گفت، از رهبری افرادی که رهبری را نمی‌پذیرند. در عنوان بعدی، آموزش و همکاری در محیط‌های نوین کاری، در خصوص شیوه‌ی جدید و به‌روز مربی‌گری در برابر شیوه‌های سنتی‌تر خواندیم؛ آموزش به شیوه‌ی گروهی و شبکه‌ای که در آن کارمندان یک شرکت بدون محدودیت با هم در ارتباط هستند و همه‌ی آن‌ها می‌توانند از دانش و تجربه‌ی یکدیگر استفاده کنند. در اثر دیگر، مشتری شریک شماست، با مفهوم شریک‌مشتری آشنا شدیم و فهمیدیم آنچه در مسیر موفقیت دوسویه‌ی کارگزار و کارفرما -که هدف اصلی نویسنده است- اهمیت داردْ یادگیری مهارت‌های نرم -به عنوان ابزار آن هدف- و به‌کارگیری آن‌هاست. کار را با یک مجموعه‌ی کوچک‌تر در حوزه‌ی مدیریت و رهبری در دل نشر ادامه دادیم؛ در کتاب تبدیل دشمن به دوست، که نخستین کتاب از این مجموعه‌ی کوچک به حساب می‌آید، نویسنده ابزاری را معرفی می‌کند که با استفاده از آن، بدون اعمال زور یا قدرت یا تهدید و با تأثیرگذاری به‌جا و مناسب، و البته با رویکرد برد/ برد، افراد را هم‌نظر و هم‌قدم خودمان کنیم. در اثر دوم، نپرسیم چگونه، بپرسیم چه کسی، نویسنده تأکید می‌کند ما باید از فردی با ذهنیت چگونه‌محور به فردی با ذهنیت فردمحور تبدیل شویم، زیرا راه رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه را در کار گروهی و همکاری می‌داند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۳۱۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۳۱۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۳,۵۰۰
تومان