دانلود کتاب صوتی ببر خانم پکل‌ تاید با صدای حامد عابدینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ببر خانم پکل‌ تاید اثر هکتور هیو مونرو (ساکی)

دانلود و خرید کتاب صوتی ببر خانم پکل‌ تاید

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ببر خانم پکل‌ تاید

کتاب صوتی «ببر خانم پکل‌ تاید» نوشته هکتور هیو مونرو (ساکی) و ترجمهٔ نازنین عظیمی است. نوین کتاب گویا این اثر را با گویندگی حامد عابدینی منتشر کرده است. ببر خانم پکل‌ تاید از مجموعهٔ روایت آواهای سوپرانو است. این داستان دربارهٔ شخصیتی اشرافی و خودپسند به نام خانم پکل تاید است که همهٔ فکر و ذکرش چشم و هم‌چشمی با افراد دیگر و نمایش چیزهایی است که دیگران را تحت تأثیر قرار دهد.

درباره کتاب صوتی ببر خانم پکل‌ تاید

«ببر خانم پَکِل‌تاید» داستان رقابت خانم پکل تاید با زنی به اسم بیمبرتون است. مخلوطی از طنز دراماتیک، نادانی و خودخواهی انگلیسی خانم پکل تاید برای جلب توجه مطبوعات نمایشی ساختگی ترتیب می‌دهد که گویی ببری را شکار می‌کند. این داستان کوتاه روایتگر خودپرستی و حماقت نفرت‌انگیز انسان از شکار حیوانات تنها با هدف بزرگ‌نمایی است. علاوه بر آن این کتاب حرص و طمع عجیب یک زن ثروتمند انگلیسی گرفتار در دام نفس و عکس‌های مطبوعاتی و مهمانی را به تصویر می‌کشد. داستان ببر خانم پکل تاید به موضوع حماقت‌ افرادی چون خانم پکل تاید و اطرافیانش و فضای سطحی روابط بین آن‌‌ها می‌پردازد.

ساکی نام مستعار هکتور هیو مونرو است. طنزنویس بریتانیایی که بذله‌گویی او در داستان‌هایش زبانزد است و مدام جامعه و فرهنگ ادواردی را به سخره می‌گیرد. او را استاد داستان کوتاه می‌دانند و با هنری و دوروتی مقایسه‌اش می‌کنند.

کتاب ببر خانم پکل‌ تاید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران داستان‌هایی با محوریت زنان پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ببر خانم پکل‌ تاید

«لوییزا مِبین، بدون ملاحظه فرقه یا مذهب، برای پول ارزش و احترام ویژه‌ای قائل بود. مداخله‌های جدی او رقم‌های زیادی را تحت شرایط خاص زنده کرده بود. همچنین به طور غریزی خرده‌پول‌های زیادی را از چنگ آدم‌های تنگ‌نظر درآورده و به کیسه خود ریخته بود...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان