دانلود کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن با صدای حامد عابدینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن اثر ویلیام هری مک‌ ریون

دانلود و خرید کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن

معرفی کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن

کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن نوشته ویلیام. اچ. مک‌ریون است و با ترجمه آتنا سادات محمودی و صدای حامد عابدینی در رادیو گوشه منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چیزهای کوچک می‌تواند زندگی‌تان را تغییر دهد. 

درباره کتاب رختخوابت را مرتب کن

در این کتاب یک افسر ارتش به شما یاد می‌دهد برای دست از مبارزه نکشیدن باید چه چیزهایی را در زندگی‌تان تغییر دهید. چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده‌ای که می‌توانند مسیر موفقیت شما را متحول کنند. این کتاب مجموعه‌ای از تلاش‌های آدم‌های مختلف است که از پا نیفتاده‌اند.

کتاب صوتی رختخوابت را مرتب کن نوشته ویلیام اچ مک‌ریون دریاسالار بازنشسته‌ٔ نیروی دریایی آمریکا درباره چیزهای کوچکی است که می‌توانند زندگی‌ شما را تغییر دهند. این کتاب ۱۰ فصل دارد و هر فصل به یکی از اصول رفتاری و تربیتی یگان ویژه نیروی دریایی ایالت متحده آمریکا می‌پردازد. 

شنیدن کتاب رختخوابت را مرتب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ویلیام اچ. مک‌ریون

دریاسالار، ویلیام اچ. مک‌ریون (بازنشستهٔ نیروی دریایی ایالات‌متحده) با سربلندی و افتخار در نیروی دریایی خدمت کرد. او در ۳۷ سال خدمت خود در یگان ویژهٔ نیروی دریایی، در همهٔ سطوح فرمانده بود. آخرین مأموریت این دریاسالار ۴ ستاره فرماندهی همهٔ نیروهای عملیات ویژه ایالات‌متحده بود. او اکنون رئیس بخشی از دانشگاه تگزاس است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۳۳۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۳۳۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۹,۲۰۰
۴۰%
تومان