دانلود کتاب صوتی زندان ذهن (جلد دهم) با صدای کمال هادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندان ذهن (جلد دهم) اثر کمال هادی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندان ذهن (جلد دهم)

معرفی کتاب صوتی زندان ذهن (جلد دهم)

کتاب صوتی زندان ذهن (جلد ۱۰) اثر کمال هادی، جلد دهم از مجموعهٔ حلقه‌های‌ گمشده در نظام خانواده است که به بررسی راهکارهایی علمی و عملی برای رها‌یی از افکار منفی و نشخوارهای ذهنی می‌پردازد.

درباره کتاب صوتی زندان ذهن (جلد ۱۰)

این کتاب به افرادی که سال‌هاست از افکار منفی، نشخوارهای ذهنی، مشکلات ارتباطی، شکست‌های عاطفی، اضطراب و افسردگی رنج برده‌اند و به‌دنبال راهکاری عملی برای رها‌شدن از منگنهٔ ذهنی خود هستند کمک می‌کند تا از زندان ذهن خود آزاد شوند.

کمال هادی در این کتاب صوتی به خواننده کمک می‌کند تا بتواند با شناخت، تمرکز و تلقین، افکار منفی خود را به مثبت تغییر دهد. با جنس اندیشه‌های خود آشنا شود و افکار و نگرش‌های خود را مدیریت کند. شناخت و کنترل لازم را روی کارکردهای ذهنی و تأثیر آن‌ها بر رفتارهای خود داشته باشد و با تو‌لدی نو دنیای زیبایی را تجربه کند.

شما با مطالعه کتاب زندان ذهن خواهید توانست با شناخت صحیح کارکردهای ذهن نافرمان بدون سرزنش خود یا متهم کردن دیگران در بدبختی شما، سرنوشت خود را بازتعریف کنید و افسار آن را در دست بگیرید. این کتاب از ۶ حلقه با عناوین زیر تشکیل شده است:

حلقهٔ اول: سخنی با خواننده

حلقهٔ دوم: ذهن نافرمان من

حلقهٔ سوم: خطاها یا تحریف‌های شناختی ذهن

حلقهٔ چهارم: نقش تلقین در ذهن

حلقهٔ پنجم: جنس اندیشه‌های ما

حلقهٔ ششم: نجات از زندان ذهن

کتاب صوتی زندان ذهن (جلد ۱۰) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره کمال هادی

کمال هادی خانواده درمانگر تخصصی مـراکز مشاوره، همکار صدا و سیما در برنامه های آموزش خانواده، مدرس کارگاه‌های تحکیم خانواده و دوره‌های تامین مدرسی مدرسان آموزش خانواده و دانشگاه‌‌‌‌‌ ضمن خدمت فرهنگیان است که دوره های تخصصی (workshop) انجمن علمی روانشناسی بالینی ایران را گذرانده است.

بخشی از کتاب صوتی زندان ذهن (جلد ۱۰)

«تحولات علمی و صنعتی آن‌چنان سریع در حال پیشرفت و دگرگونی هستند که اغلب ما مسافران جامانده از قطار تمدن دیگر نمی‌توانیم خود را با نیازها و مسائل جدید آن سازگار نماییم؛ لذا این فاصله و تعارض حاصله آن‌چنان انسان امروزی را دچار تنش و استرس نموده است که افسار زندگی از دستش خارج‌شده و در گرداب مشکلات روحی و روانی گرفتار مانده است. حاصل قرن‌ها تلاش،مبارزه وپیشرفت انسان جهت‌‌‌دستیابی به مدرنیته و رفاه بیشتر منجر به ظهور پدیده‌های جدیدی مانند فشار روانی، اضطراب، افسردگی و بیماری‌های روان‌تنی شده که همه این تلاش‌ها را به تحلیل می‌برد و اگر چاره‌ای ‌جدی در این زمینه صورت نگیرد، سیر قهقرایی این پدیده می‌رود که انسان را در خود حل و نابود نماید. گرچه امروزه به کمک علم پزشکی بیماری‌های همه‌گیر جسمی به نحو چشمگیری مهار شده و آمار مرگ‌ومیر را پایین آورده است؛ ولی اپیدمی جدیدی بنام فشار روانی، استرس و افسردگی، انسان را وارد فاز جدیدی از بیماری‌ها بنام بیماری‌های روان‌تنی نموده که متأسفانه به‌صورتی ناشناخته و نامحسوس نسل‌بشری را مبتلا ساخته و زندگی مرفه وی را به نحو بسیار خطرناکی تهدید می‌کند. بنابراین وضعیت کنونی ایجاب می‌کند که انسان امروزی را جهت سازگاری و مقابله با این پدیده مخرب آماده نموده و از عواقب شومی که در انتظار اوست و عملاً از آن رنج می‌برد نجات دهیم. این امر نیاز به آگاهی و شناخت هر چه بیشتر مردم دارد که ضمن مجهز شدن به سازوکارهای شناخت و مقابله با این پدیده شوم بتواند خود را از قربانی شدن در این مرداب نجات دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۲۰۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۲۰۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان