دانلود کتاب صوتی اصول اخلاقیات با صدای محمد شماخی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصول اخلاقیات اثر جان‌سی مکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی اصول اخلاقیات

معرفی کتاب صوتی اصول اخلاقیات

کتاب صوتی اصول اخلاقیات؛ آنچه هر رهبری باید بداند نوشتهٔ جان‌سی مکسول و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی و با صدای محمد شماخی است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اصول اخلاقیات

کتاب اصول اخلاقیات از مجموعه کتاب‌های آنچه هر رهبری باید بداند، نوشتهٔ جان سی مکسول، در زمینهٔ موفقیت‌های سیاسی، تجاری، ورزشی و... صحبت می‌کند و می‌گوید با رعایت قاعدهٔ طلایی می‌توان به همهٔ خواسته‌های مشروع خود رسید. بخش اول کتاب در این باره که بر سر اخلاقیات شغلی چه آمده مطالبی را می‌شنویم و چرا این قاعده طلایی است در بخش دوم کتاب به آن اشاره می‌شود. قاعده طلایی با شما شروع می‌شود و زندگی در حد طلای ۲۴ عیار، عناوین بخش سوم و چهارم کتاب هستند. در بخش پنجم کتاب، به موضوع پنج عاملی که می‌تواند قاعده طلایی را خدشه‌دار کند می‌پردازد. فصل ششم به موضوع بهره‌برداری از فرصت طلایی و بخش هفتم مطالبی دربارهٔ ماجرای «لمس میداس» می‌شنویم. در بخشی از کتاب چنین آمده است: ممکن است به فکرتان نرسد که غرور می‌تواند مانعی بالقوه بر سر راه قاعده طلایی و موازین اخلاقی باشد. اما اشتباهی بزرگ‌تر از غرور وجود ندارد.

کتاب اصول اخلاقیات به همت انتشارات پیکان و ترجمهٔ مهدی قراچه‌داغی به چاپ رسیده و نشر دیجیتال موج کتاب با صدای محمد شماخی و تدوین صوتی صادق مهرانی کتاب را صوتی کرده است.

شنیدن کتاب صوتی اصول اخلاقیات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به مدیران و رهبرانی که می‌خواهند دربارهٔ اصول اخلاق بدانند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۱۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۱۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان