دانلود و خرید کتاب مکمل راز بیل هریس ترجمه افشین ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مکمل راز اثر بیل هریس

کتاب مکمل راز

نویسنده:بیل هریس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مکمل راز

«مکمل راز» آموزش‌های تکمیلی هشت آموزگار راز برای نتیجه گرفتن از قانون جذب به گردآوری بیل هریس، نویسنده و سخنران انگیزشی است. فیلم «راز» در سال ۲۰۰۶ و به دست گروهی استرالیایی ساخته شد. فکر اصلی این فیلم از راندا برن بود که خود، حدود یک سال و نیم پیش از ساخت فیلم با قانون جذب آشنا شده و با استفاده از آن زندگی خود را متحول کرده بود. بیل هریس از کسانی که در این فیلم و کتاب سخن گفته است در این کتاب، آموزه‌های تکمیلی خود و آموزگاران دیگر راز مانند جو وایتالی، لیسا نیکولز و ... را گردآوری کرده است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: زندگی همیشه به‌سوی یک نتیجه‌ی مثبت در جریان است.» «اگر حس می‌کنی گیر افتاده‌ای و در مسیری که می‌خواهی حرکت نمی‌کنی، یا دست از تمایل به تغییر بردار یا به خودت اجازه بده که این حس را داشته باشی. هر دو کار کمک می‌کند حسِ گیر افتادنت برطرف شود.» «تمام مشکلات، در حافظه ریشه دارند. در این لحظه مشکلی وجود ندارد.» «آزادی مال شما نیست. آزادی از شماست.» «خواستن‌هایت را رها کن و به خودت اجازه‌ی داشتن بده.» «تنها دلیلی که می‌خواهیم مشکلاتمان را تجزیه و تحلیل کنیم، این است که داریم برنامه می‌ریزیم دوباره به آن‌ها دچار شویم.» «تفکر مثبت و تکرار جملات تأکیدی به تلاش زیادی احتیاج دارد و برای اغلب افراد هم نتیجه نمی‌دهد! تنها روی افکار منفی را با افکار مثبت می‌پوشاند که ممکن است درونت در خروش باشد. آن‌ها را با رها کردن افکار، احساسات و باورهای محدودکننده‌ات از میان ببر و آن‌وقت تفکرت، احساساست و سیر زندگی‌ات هزار بار مثبت‌تر خواهد شد.»

نظرات کاربران

نامی
۱۳۹۷/۱۱/۲۶

کتتب خوبیه لطفا برااین کتاب هم تخفیف بزارین

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰۸)
این‌که دارید بخش تاریکی از عمرتان را می‌گذرانید یا در قعر هستید یا دوران گذارتان است، اشکالی ندارد؛ به شرطی که در آنجا سکونت نکنید و ماندگار نشوید!
MldSr
باید بگذاری الهام الهی در تو جاری بشود.
MldSr
هم بدنم را دوست دارم و هم پوست سیاه‌رنگم را. بابت هر چیز کوچکی در زندگی‌ام هم شکرگزارم. بابت هر چیز بزرگی مثل شرکت در برنامه‌ی اپرا و قراردادهای نوشتن کتاب هم شکرگزارم. حتی قدر این‌که موقع راه رفتن کمی می‌لنگم را هم می‌دانم. پای راستم قدرت حرکت کامل ندارد؛ اما من ترجیح می‌دهم آن را دوست داشته باشم تا این‌که سعی کنم تغییرش بدهم. یک علتش این است که این، نحوه‌ی راه رفتنِ من است. مثل اثر انگشت، خاص خودم است.
MldSr
اگر دستت را باز بگذاری که چیزی به دیگران بدهی، دستت باز است که چیزی هم دریافت کنی.
MldSr
می‌خواهم «بله» بگویند. حتی اگر زانوهایتان توان سرپا نگه داشتن شما را ندارد، «بله» بگویید. «بله» بگویید و با تمام وجود تلاش کنید؛ چون نمی‌خواهید در پایان سفرتان بگویید: «وای خدا! عمرم را در کنار زمین بازی هدر دادم!»
MldSr
یک لحظه آرام بگیرید و به چیزهایی که دارید نگاه کنید، بابت وجودشان خوشحال باشید، دوستشان داشته باشید، در آغوششان بگیرید، آن‌ها را تحسین کنید؛ آن‌وقت می‌بینید که سیل‌بندها باز می‌شوند و نعمت‌های بیشتر به سمتتان روانه می‌شوند.
MldSr
«تنها دلیلی که می‌خواهیم مشکلاتمان را تجزیه و تحلیل کنیم، این است که داریم برنامه می‌ریزیم دوباره به آن‌ها دچار شویم.»
MldSr
«تمام مشکلات، در حافظه ریشه دارند. در این لحظه مشکلی وجود ندارد.»
MldSr
من می‌خواهم وارد بازی شوم. حتی اگر مصدوم شوم و ضرب دیدگی پیدا کنم. اگر قرار است پایم بشکند، ترجیح می‌دهم در زمین بازی بشکند، نه در پله‌های جایگاه تماشاچیان.
MldSr
عالم نمی‌تواند یا نمی‌خواهد پیش از آن‌که برای آنچه داری شکرگزار باشی، خود را بگشاید و چیزی دیگر یا چیزی بهتر به تو بدهد.
MldSr

حجم

۲۵۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۲۵۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان