دانلود کتاب صوتی آمار دقیق مرده ها با صدای اشکان عقیلی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آمار دقیق مرده ها اثر آیین نوروزی

دانلود و خرید کتاب صوتی آمار دقیق مرده ها

نویسنده:آیین نوروزی
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آمار دقیق مرده ها

کتاب صوتی آمار دقیق مرده ها نوشتهٔ آیین نوروزی است. اشکان عقیلی پور گویندگی این رمان صوتی را انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آمار دقیق مرده ها

گفته شده است که کتاب صوتی آمار دقیق مرده ها، از بهترین‌های ادبیات ایران در چند سال گذشته محسوب می‌شود. این رمان صوتی به قلم آیین نوروزی، اوج استراتژی روایی این نویسنده توصیف شده است. قصه از شخصیتی به نام «دنا» آغاز می‌شود؛ دانشجوی پزشکی بسیار خونسردی که هیچ کدام از عملیات احیای بیمارانش موفق نبوده است. یک قاتل سال‌خورده سر از قصهٔ این رمان درمی‌آورد و کم‌کم به شخصیت‌های دیگر متصل می‌شود و منظومه‌ای می‌سازد که پر از ضربه‌های سنگین روایی و رخدادهای همه‌جانبه است. این رمان آدم‌هایی را به تصویر می‌کشد که در نگاه اول بسیار معمولی به نظر می‌رسند، اما با پیش‌رفتن اثر دوزخ درونشان بروز پیدا می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی آمار دقیق مرده ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آیین نوروزی

آیین نوروزی در سال ۱۳۶۹ به دنیا آمد. او را نویسنده‌ای دارای ذهنی تکنیکی دانسته‌اند که در مقابل واقعیتِ در حال تکرار مماشات نمی‌کند و خواننده را با آن چشم‌درچشم قرار می‌دهد. «آمار دقیق مرده ها»، «آب‌وهوای چند روز سال»، «دستگاه گوارش» و «زمین نرم» از آثار داستانی این نویسندهٔ ایرانی هستند. آیین نوروزی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی از دانشگاه تهران و کارشناسی‌ارشد در رشتهٔ پژوهش هنر در دانشگاه هنر تهران است.

نظرات کاربران

2fan30yahkaraj13013
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

نمیدونم چرا رفته آمار اونوری هارو درآورده.بابا اینورو بچسب.نخونید شب خوابای بد میبینیدا.از ما گفتن.راستی چندنفر بود اونور.....

حسین محمدی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶

عالی بود

جوادم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳

یک داستان طولانی البته نه یک داستان که ۳ داستان که از اول فکر میکنی نویسنده یکجایی بهم ربط میده که پیرت در میاد یک لحظه دو داستان بهم جایی ربط پیدا میکنند در حد سلام و علیک اما داستان

- بیشتر

زمان

۱۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۱۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۱۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان