دانلود کتاب صوتی استادی در عشق با صدای میثاق ابطحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استادی در عشق اثر دون میگوئل روئیز

دانلود و خرید کتاب صوتی استادی در عشق

امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی استادی در عشق

کتاب صوتی استادی در عشق نوشتهٔ دون میگوئل روئیز و ترجمهٔ فرزام حبیبی است. میثاق ابطحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی، راهنمایی عملی در هنر ارتباطات است.

درباره کتاب صوتی استادی در عشق

گفته شده است که هزاران سال پیش تولتک‌ها در سرتاسر جنوب مکزیک به‌عنوان «مردان و زنان خرد» شناخته می‌شدند. انسان‌شناسان از تولتک‌ها به‌عنوان یک قوم یا نژاد یاد می‌کنند، اما در واقع تولتک‌ها دانشمندان یا هنرمندانی بودند که جامعه‌ای تشکیل دادند تا به کشف و حفظ خرد معنوی و آیین‌های کهن بپردازند. آن‌ها به‌عنوان استاد (ناوال) و شاگرد در تئوتی هواکان، شهر باستانی اهرام در خارج از مکزیکوسیتی که به «بشر خدا می‌شود» مشهور است، گرد هم آمدند. پس از گذشت سال‌های طولانی، ناوال‌ها مجبور به پنهان‌کردن خرد باستانی و نگهداری از آن در خفا شدند. فتح قاره توسط اروپایی‌ها همراه با سوءاستفادهٔ افراطی تعدادی از شاگردان این ضرورت را ایجاب کرد که آن دانش را از کسانی دور نگه دارند که آمادگی استفادهٔ عاقلانه از آن را نداشتند یا آن‌هایی که ممکن بود عمداً از آن خرد برای اهداف شخصی خود سوءاستفاده کنند. دانش پنهان تولتک توسط دودمان ناوال‌ها جمع‌آوری و نسل‌به‌نسل منتقل شد. گرچه همچنان در طول صدها سال در پرده‌ای از اسرار پنهان ماند، پیشگویان کهن پیشگویی کردند که هر گاه بازگشت خرد به مردم ضروری باشد، این خرد باز خواهد گشت.

اکنون دون میگوئل روئیز (ناوالی از تبار ایگل نایت) در کتاب صوتی استادی در عشق آموزه‌های قدرتمند تولتک را با ما در میان گذاشته است. خرد تولتک همچون تمام سنت‌های محرمانهٔ موجود در سراسر جهان مقدس، از یکپارچگی ذاتی حقیقت برخاسته است. این مکتب گرچه یک مذهب نیست، به تمام استادان روحانی و معنوی که با علم خود انسان‌ها را آموزش داده‌اند، احترام می‌گذارد و درحالی‌که روح را در بر می‌گیرد و به معنویت می‌پردازد، به‌درستی به‌عنوان راهی برای زندگی و به‌ویژه در دسترس قراردادن شادکامی و عشق، تعریف شده است.

شنیدن کتاب صوتی استادی در عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد عشق، معنویت و آگاهی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی استادی در عشق

«شما نیرویی هستید که با ذهنتان بازی می‌کنید و جسم‌تان را همچون اسباب‌بازی مورد علاقه‌تان به‌کار می‌گیرید تا با آن سرگرم شوید و لذت ببرید. این دلیل بودن شما در اینجاست: بازی کنید و خوش بگذرانید. ما با حق شاد بودن و لذت بردن از زندگی زاده شده‌ایم. برای زجر کشیدن به اینجا نیامده‌ایم. هرکس که می‌خواهد رنج ببرد، به رنج و درد خوش آمده است، اما ما مجبور به رنج کشیدن نیستیم.

پس چرا رنج می‌کشیم؟ زیرا تصور می‌کنیم که رنج بردن امری طبیعی است. بعد، نظام باورها را برای حمایت از آن «حقیقت» خلق می‌کنیم. برخی آموزه‌های تحریف‌شده به ما القا می‌کنند که به این دنیا آمده‌ایم تا زجر بکشیم، که زندگی وادی اشک است. اما حقیقت و تقدیر الهی غیر از این است.

ما انتخاب کرده‌ایم که زجر بکشیم، زیرا رنج کشیدن را آموخته‌ایم. اگر به چنین انتخابی ادامه دهیم، به رنج کشیدن ادامه خواهیم داد. رؤیای سیاره، افسانهٔ انسانیت و تکامل انسان‌ها را در خود دارد و رنج کشیدن در نتیجهٔ این تکامل است. انسان زجر می‌کشد چون می‌داند، چون این آگاهی را کسب کرده است. ما آنچه را باور داریم، در ذهن خود پرورده‌ایم. ما تمام آن دروغ‌ها را می‌شناسیم و چون نمی‌توانیم همهٔ آن دروغ‌ها را به انجام برسانیم، رنج می‌کشیم.

بهشت یا دوزخ حالا و اینجاست. نیازی نیست که منتظر مرگ بمانید. اگر مسئولیت زندگی و اعمالتان را به عهده گیرید، آن‌گاه آینده در دستان شماست و تا هنگامی‌که جسم‌تان زنده است، می‌توانید در بهشت زندگی کنید.

رؤیایی که اغلب انسان‌ها در این سیاره خلق می‌کنند، مشخصآ دوزخ است. این درست یا غلط، خوب یا بد نیست و کسی را نباید سرزنش کرد. آیا می‌توانیم والدین‌مان را سرزنش کنیم؟ نه. هنگامی‌که آنها شما را در کودکی برنامه‌ریزی می‌کردند، تمام تلاش خود را به‌کار بردند. پدر و مادر آنها نیز همین کار را با آنها کردند، یعنی تمام تلاش خود را به‌کار بردند. اگر بچه دارید، شما هم نمی‌توانید بفهمید که چه کار دیگری باید بکنید.»

معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان