دانلود کتاب صوتی بینوایان (جلد دوم: کوزت) با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بینوایان (جلد دوم: کوزت) اثر ویکتور هوگو

دانلود و خرید کتاب صوتی بینوایان (جلد دوم: کوزت)

نویسنده:ویکتور هوگو
امتیاز:
۴.۳از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بینوایان (جلد دوم: کوزت)

کتاب صوتی بینوایان (جلد دوم: کوزت) نوشتهٔ ویکتور هوگو و ترجمهٔ مهرنام سپهری است. مهیار ستاری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. این رمان مهم، مشهور و ارزشمند در قرن نوزدهم نوشته شد، اما داستان آنْ داستانِ امروز همهٔ ماست؛ همهٔ ما که در اجتماع زندگی می‌کنیم و گاه دچار بی‌عدالتی‌هایی می‌شویم که زندگی‌مان را نابود می‌کند.

درباره کتاب صوتی بینوایان (جلد دوم: کوزت)

در کتاب صوتی بینوایان (جلد دوم: کوزت) داستان نبرد واترلو روایت می‌شود و با خانوادهٔ تناردیه آشنا می‌شویم. از سوی دیگر، ژان والژان طی ماجرایی فرار می‌کند، دوباره دستگیر و به مرگ محکوم می‌شود که کمیته پادشاهی مجازات او را به کار اجباری برای تمام عمر کاهش می‌دهد. او در زندان جان یک ملوان را نجات می‌دهد. والژان هم فرصت را غنیمت می‌شمرد و مرگ خود را با انداختن خود در اقیانوس صحنه‌سازی می‌کند. مسئولان مرگ او را گزارش می‌دهند و می‌گویند جسد او گم شده‌ است. ژان والژان در عصر کریسمس به مون‌فرمی می‌رسد. او کوزت را در جنگل می‌‌بیند که به دنبال آب آمده است و با او تا مهمان‌خانه می‌رود. 

والژان درحالی‌که غذا سفارش داده بود، مشاهده می‌کند که چگونه تناردیه‌ها از کوزت سوءاستفاده می‌کنند. والژان از مهمان‌خانه خارج می‌شود و عروسکی بزرگ برای کوزت می‌خرد. او با مشاهدهٔ رنج کوزت و آزاری که خانوادهٔ تناردیه به او روا می‌کنند تصمیم می‌گیرد کوزت را با خود ببرد. پس از کش و قوس‌های فراوان و طمع‌ورزی‌های تناردیه بالاخره والژان و کوزت می‌توانند به پاریس فرار کنند. باید ببینیم ژان والژان می‌تواند از این به بعد آسوده زندگی کند یا ژاور دست از سرش برنمی‌دارد و پیدایش می‌کند؟

شنیدن کتاب صوتی بینوایان (جلد دوم: کوزت) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی قرن نوزدهم در فرانسه و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ویکتور هوگو

ویکتور هوگو یکی از شاعران، داستان‌نویسان و نمایشنامه‌نویسان بزرگ پیرو سبک رمانتیسم فرانسوی است. هوگو به‌عنوان یکی از بهترین نویسندگان فرانسوی شهرت جهانی دارد و آثارش به بسیاری از اندیشه‌های سیاسی و هنری رایج در زمان خودش اشاره کرده و گویی بازگوکنندهٔ تاریخ معاصر فرانسه است.

ویکتور هوگو سومین پسر کاپیتان «ژوزف لئوپولد سیگیسو هوگو» (که بعدها به مقام ژنرالی نائل آمد) و «سوفی فرانسوا تره بوشه»، در ۲۶ فوریهٔ ۱۸۰۲ در بزانسون به دنیا آمد. او به‌شدت تحت‌نفوذ و تأثیر مادرش بود. مادر او از شاه‌دوستان و از پیروان متعصب آزادی به‌شیوهٔ «ولتر» بود و تنها پس از مرگ مادر بود که پدرش، آن سرباز شجاع، توانست ستایش و علاقهٔ فرزندش را نسبت به خود برانگیزد. سال‌های کودکی ویکتور هوگو در کشورهای مختلفی سپری شد؛ مدت کوتاهی در کالج نجیب‌زادگان در مادرید کشور اسپانیا درس خواند و بعد در فرانسه تحت‌آموزش معلم خصوصی خود، «پدر ریوییو»، کشیشی بازنشسته قرار گرفت. هوگو در ۱۲سالگی، به‌دستور پدرش، به پانسیون کوردیسیر وارد شد و بخش اعظم تحصیلات ابتدایی‌اش را آنجا گذراند. تکالیف مدرسه، مانع مطالعه و نگارش تصنیف‌های ادیبانهٔ ویکتور نشد؛ او سرودنِ شعر را با ترجمهٔ اشعار «ویرژیل» شروع کرد و همراه با این اشعار، قصیده‌ای بلندی در وصف سیل سرود. با انتشار شعر بلند «شادی» که تصویری از لحظه‌لحظهٔ زندگی بود، به جمع شاعران پیوست. ویکتور هوگو توانست پیش از ۲۰سالگی، اولین قصهٔ بلند خود، یعنی کتاب «بوگ ژارگال» را منتشر کند و با انتشار این کتاب، به جمع ادیبان هم راه یافت.

کتاب «بینوایان» یک رمان تاریخیِ فرانسوی است که در سال ۱۸۶۲ منتشر شد و از بزرگ‌ترین آثار قرن نوزدهم به شمار می‌آید. این رمان هر چند داستان زندگی «ژان والژان»، «کوزت» و «ماریوس» را بیان می‌کند، در مبارزه با بی‌عدالتی نوشته شده است و از فقر و فلاکت مردم سخن می‌گوید و فساد ریشه‌دار حکومتی را هم نقد می‌کند. هوگو در سال ۱۸۳۱ میلادی کتاب «گوژپشت نوتردام» را منتشر کرد، اما این اثر، به‌لحاظ ادبی، جایگاهی پس از بینوایان دارد. «آخرین روزهای یک محکوم به اعدام» هم اثری دیگر از هوگو است که در سال ۱۸۲۹ منتشر شد.

ویکتور هوگو به‌دلیل حمایتی که از طبقه‌ٔ محروم جامعه می‌کرد، همیشه موردخشم سران دولت بود؛ به همین دلیل نیز سال‌هایی از زندگی‌اش را در تبعید در بروکسل و جزیره‌ای در دریای مانش گذراند. پس از سرنگونی امپراطور رم، در سال ۱۸۷۰، به‌عنوان قهرمان ملی به فرانسه بازگشت. ویکتور هوگو پس از تحمل یک دوران طولانی بیماری در ۲۲ مهٔ ۱۸۸۵ در پاریس چشم از دنیا فروبست.

معرفی نویسنده
عکس ویکتور هوگو
ویکتور هوگو
فرانسوی | تولد ۱۸۰۲ - درگذشت ۱۸۸۵

ویکتور هوگو یکی از شاعران، داستان‌نویسان و نمایشنامه‌نویسان بزرگ پیرو سبک رومانتیسم فرانسوی است. هوگو به عنوان یکی از بهترین نویسندگان فرانسوی شهرت جهانی دارد و آثارش به بسیاری از اندیشه‌های سیاسی و هنری رایج در زمان خودش اشاره کرده و گویی بازگو کننده تاریخ معاصر فرانسه است.

نظرات کاربران

عباس
۱۴۰۲/۰۳/۰۱

این جلد وسعت دیدی به شما در مورد مذهب میده که بعید می‌دونم کسی بتونه اینجوری و با این ادبیات بیان کنه... خیلی عالیست، ویکتور هوگو یک حکیم است.

کاربر 7196109
۱۴۰۲/۰۹/۲۰

عالی بود . حس محبت و انسان دوستی را که کم کم دارد کمرنگ می شود زنده می کند . مرحبا بر ویکتور هوگو

میم شریف
۱۴۰۲/۰۸/۳۰

"به نظر من بینوایان ویکتور هوگو برترین رمانی است که در طول تاریخ نوشته شده است. من همه‌ رمان‌های طول تاریخ را نخوانده‌ام، شکی در این نیست، اما من مقدار زیادی رمان خوانده‌ام که مربوط به حوادث قرن‌های گوناگون هم

- بیشتر
Rosmari
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

سلام 🌱 بینوایان جدا در تحریر، زاویه و افق دید نویسنده، مهارت داستان سرایی، تحلیل رفتاری، بینش نسبتا جامع و مو شکافانه جامعه و ژرفای درک احساسات انسانی شاهکاری ماندگار از ویکتور هوگو هست که بسیار از مطالعه آن لذت بردم. گویندگی

- بیشتر
کاربر ۵۸۰۹۹۴۷
۱۴۰۲/۰۷/۱۱

تقریبا تمام قسمت ها چند دقیقه آخرش وجود نداره باید توی خلاصه های پایان هر فصل مجرا رو فهمید 👎🏻

زمان

۵ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۰۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۰۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان