دانلود کتاب صوتی جری جوان با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جری جوان اثر جین  وبستر

دانلود و خرید کتاب صوتی جری جوان

نویسنده:جین وبستر
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جری جوان

کتاب صوتی «جری جوان» نوشتهٔ‌ جین وبستر با ترجمهٔ سوسن اردکانی و گویندگی شرگان انورزاده در واوخوان منتشر شده است. جین وبستر، بانوی رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویس آمریکایی و نویسندهٔ آثار برجسته‌ای چون بابا لنگ دراز (۱۹۱۲) و دشمن عزیز (۱۹۱۵) است. جری جوان خواننده را به یاد روزهای پرخاطره جوانی به سرزمین رویاهای خوش می‌برد. با این حال این كتاب هم مثل سایر آثار جین وبستر هم از طنزی ظریف و دل‌نشین و هم از پیام‌های پراحساس نویسنده غنا گرفته و مجال تاثیر بیش‌تری یافته است.

درباره کتاب جری جوان

جین وبستر سبکی ساده و روان داشت و دیدگاه‌های اجتماعی و سیاسی خود را در نوشته‌هایش مطرح می‌کرد. از خصوصیات سبک وی این است که مخاطبانش در محدوده سنی خاصی قرار نمی‌گیرند. از این دیدگاه، شیوه نگارش جین وبستر بسیار شبیه مارک تواین است. یکی از دلایل این تأثیرپذیری، خویشاوندی مادر جین با مارک تواین و علاقه‌مندی و مطالعه زیاد آثار وی در نوجوانی است.

جین وبستر نه فقط در كتاب‌های بابا لنگ‌دراز و دشمن عزیز بلكه در تمام داستان‌های خود پیام‌هایی سرشار از عطوفت و انسان‌دوستی به خواننده می‌دهد.

جری داستان جری جوان یک جوان آمریکایی است که دست برقضا سر از یک روستای مرزی ایتالیایی در آورده برای نزدیک شدن به «کنستانس» یک دخترپر شر و شور آمریکایی که با پدرش در یکی از ویلاهای این دهکده برای تعطیلات ساکن است وارد یک بازی می شود و خود را به شکل یک خرکچی در می آورد.

کتاب صوتی جری جوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به آثار جین وبستر، مانند بابالنگ‌دراز پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی جری جوان

حیاط هتل « دولاک » با نیم دوجین میز وصندلی، یک طوطی سبز و قرمز که به میله ای زنجیر شده و یک تاکستان سایه دار کوچک با انبوه درختان مو برای نوشیدن قهوه صبحگاهی جای دلپذیری است ، ولی بعد از ظهرها اصلا به درد نمی خورد. چون خیلی آفتاب می گیرد.

حدود ساعت چهار بعدظهر یک روز گرم تابستانی در ماه ژوئیه « گوستاوو» با همان دستمال جدایی ناپذیر که از آرنجش آویزون بود و با راه رفتنش در هوا بال بال می زد، از دالان تاریک و خنک ساختمان سرکی به بیرون کشید و به چشم انداز سوزان میزها و صندلی ها نگاه زودگذری انداخت. معمولا امکان نداشت که «گوستاوو» خواب بعدظهر خود را صرفا برای تحویل یک نامه به صاحبش حرام کند، ولی این نامه بخصوص برای آن جوان آمریکایی فرستاده شده بود و همه سرپیشخدمت ها خوب می دانند که جوانان آمریکایی دیوانه وار بی طاقتند.

معرفی نویسنده
عکس جین  وبستر
جین وبستر

جین وبستر خالق رمان معروف بابا لنگ ‌دراز، نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی بود. او که از خویشاوندان مارک تواین به شمار می‌‎رفت، خصوصیات سبک او را در نوشته‌های خودش نیز بازتاب داد. توجه به مسائل زنان، فقر و کودکان از جمله موضوعاتی است که وبستر در کتاب‌هایش به آن‌ها پرداخته است.

نظرات کاربران

nika 10
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

دوسش داشتم

سوریاس
۱۴۰۰/۱۱/۰۷

من نسخه چاپی اش را خوندم عالیه

...ens2
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

بد نبود

زمان

۶ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۶۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۶۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۵۰۰
تومان