دانلود کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت اثر جین  وبستر

دانلود و خرید کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت

نویسنده:جین وبستر
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت

کتاب صوتی وقتی پتی به دانشکده می‌رفت نوشته جین وبستر است و با ترجمه سوسن اردکانی و صدای گرم شرگان انورزاده منتشر شده است.

درباره کتاب وقتی پتی به دانشکده می‌رفت

این کتاب داستان زندگی دوست جین وبستر پتی است. او دختری باهوش، شوخ و سرشار از شیطنت است که در دوران دانشکده با وبستر هم‌کلاس بوده است. این کتاب ماجرای اتفاقات و دردسرهایی است که در دوران زندگی‌اش در دانشکده برای او پیش آمده است. 

خواندن کتاب وقتی پتی به دانشکده می‌رفت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جین وبستر

جین وبستر در سال ۱۸۷۶ در روستای فردونیا ایالت نیویورک آمریکا به‌دنیا آمد. مادر جین وبستر، آنی مافت وبستر، خواهرزاده مارک تواین و پدر او چارلز لوتر وبستر، مدیر مالی مارک تواین و ناشر بسیاری از کتاب‌های وی بود. او تنها فرزند خانواده‌ای بود که به ادبیات و نشر اندیشه و فرهنگ توجه ویژه‌ای داشتند.

جین وبستر سه سال پس از موفقیت بی‌نظیر رمانش بابا لنگ‌دراز اقدام به نوشتن ادامه‌ی آن ماجراها کرد و رمان دشمن عزیز را در سال ۱۹۱۵ نوشت که به اندازه‌ی قبلی شهرت پیدا کرد. این کتاب، بلافاصله به مدت ده هفته در رأس کتاب‌های پرفروش آمریکا در سال ۱۹۱۶ قرار گرفت.

می‌توان گفت دشمن عزیز ادامه‌ی بابا لنگ‌دراز است، با این تفاوت که این بار سالی مک‌براید، دوست پرشور و احساساتی جودی ابوت، شخصیت اصلی داستان است، داستانی که در خلال نامه‌نگاری‌های سالی عشق او را با شخصیت‌ دیگر این کتاب لو می‌دهد. جین وبستر در ۱۱ ژوئن ۱۹۱۶ پس از به دنیا آوردن دخترش بر اثر تب زایمان درگذشت.

جین وبستر سبکی ساده داشت و دیدگاه‌های اجتماعی و سیاسی‌اش را در نوشته‌هایش مطرح می‌کرد. از خصوصیات مهم سبک او این است که مخاطبانش در محدوده سنی خاصی قرار نمی‌گیرند. از این دیدگاه شیوه نگارش جین وبستر بسیار شبیه مارک تواین است.

معرفی نویسنده
عکس جین  وبستر
جین وبستر

جین وبستر خالق رمان معروف بابا لنگ ‌دراز، نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی بود. او که از خویشاوندان مارک تواین به شمار می‌‎رفت، خصوصیات سبک او را در نوشته‌های خودش نیز بازتاب داد. توجه به مسائل زنان، فقر و کودکان از جمله موضوعاتی است که وبستر در کتاب‌هایش به آن‌ها پرداخته است.

نظرات کاربران

سوریاس
۱۴۰۰/۱۱/۰۷

من چاپی اینو خوندم عالیه

کاربر ۴۹۲۷۲۷۰
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

من نسخه چاپی اش رو خوندم و خیلی جالب بود

setayesh
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

سلام اصلا خوب نبود ای کاش بهتر بود 😐

★彡 kiyana ミ★
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

عالی بود

کاربر 3871714
۱۴۰۰/۱۱/۱۸

به نظر من که اصلا جالب نبود و هیچ نقطه ی قوتی نداشت.

زمان

۶ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۴۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۴۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان