دانلود کتاب صوتی پیروزی آگاهانه با صدای یاسین اروجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی پیروزی آگاهانه

کتاب صوتی پیروزی آگاهانه نوشتهٔ کلیتون ام کریستنسن، تدی هال، کارن دیلون و دیوید اس دانکن و ترجمهٔ صدرا امامی و نیایش افتخار است. یاسین اروجی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پیروزی آگاهانه

چگونه بدون تکیه بر شانس در بازار برنده شویم؟ کتاب صوتی پیروزی آگاهانه به پاسخ این پرسش پرداخته است. همه می‌دانیم که در عصر حاضر رفتار مشتری تغییر کرده است. کسب‌وکاری می‌تواند رشد کند، در عرصهٔ رقابت باقی بماند و از رقیبان پیشی بگیرد که بتواند بر موج تغییرات سوار شود و به نیاز مشتریانی که رفتارشان تغییر کرده است، پاسخ دهد. در این حالت استراتژی کسب‌وکار سرلوحه قرار می‌گیرد. کتاب صوتی پیروزی آگاهانه به شما کمک می‌کند بدون تکیه بر شانس در بازار برنده شوید. این کتاب دربارهٔ پیشرفت است یا به عبارت بهتر دربارهٔ نوآوری نوشته شده است؛ اینکه چطور می‌توانیم در خلق بهتر عمل کنیم. به بیانی‌ کامل‌تر به پیشرفت در زندگی اشاره دارد و از مشکلاتی صحبت می‌کند که در مسیر کسب‌وکار با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم. اگر مانند اغلب کارآفرینان و مدیران فکر کنید زمانی که به خلق و نوآوری فکر می‌کنید، واژهٔ «پیشرفت» در ذهنتان کم‌رنگ خواهد شد، این کتاب صوتی می‌تواند شما را برای رشد و موفقیت همراهی کند.

به تلاش‌های ابتدایی انسان برای پرواز دقت کنید. محققان اولیه همبستگی شدیدی بین پر و بال و پرواز می‌دیدند. در نتیجه، تلاش‌های ابتداییشان برای پرواز تکرار عواملی بود که به اعتقادشان باعث پرواز پرندگان می‌شد. تا پیش از اینکه دانیل برنولی، ریاضی‌دان سوییسی - هلندی، اصل برنولی را بیان کند، اهمیت نیروی برآر را نمی‌دانستیم. بر اساس این ایده، وقتی هوا در اطراف جسمی به‌نام ایرفویل جریان دارد، هوای زیرین سبب می‌شود که ایرفویل به بالا کشیده شود. نهایتاً این بینش به ساخت ایرفویل‌های مدرنی منجر شد که اکنون آن را به شکل بال‌های هواپیما می‌بینیم.

شنیدن کتاب صوتی پیروزی آگاهانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد موفقیت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی پیروزی آگاهانه

«بگذارید برای فهم بهتر مطلب مثالی بزنم: وقتی یک فرد سیگاری فرصت سیگار کشیدن پیدا می‌کند، از یک سو او به دنبال نیکوتینی است که بدنش تشنه‌ی آن است؛ این همان بعد کارکردی است، اما همه‌چیز نیست. درواقع او برای منفعت عاطفی و آرامش اعصابش سیگار تهیه می‌کند. مثلا اگر در یک اداره‌ی معمولی کار می‌کند، مجبور است برای مصرف سیگار به مکان تعیین‌شده برای سیگاری‌ها برود. بااین‌حال، چنین انتخابی بعد اجتماعی نیز دارد، چراکه او می‌تواند حین استراحت در کارش با دوستانش گرم صحبت شود. با این نگاه، مردم به دلایل مشابهی از فیس‌بوک استفاده می‌کنند. آن‌ها در وسط یک روز کاری، برای استراحت و آرامش اعصاب، چند دقیقه وارد فیس‌بوک می‌شوند و درعین‌حال به موضوعات دیگری فکر می‌کنند و با دوستانی که با آن‌ها کیلومترها فاصله دارند، دور یک میز مجازی گرد هم می‌آیند. فیس‌بوک به طریقی با سیگار برای به انجام رساندن یک کار یکسان رقابت دارد. این‌که فرد سیگاری کدام‌یک را انتخاب کند، بستگی به موقعیت و تکاپویش در آن لحظه‌ی خاص دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۸۸۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۸۸۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۹,۰۰۰
تومان