دانلود کتاب صوتی ۵ زبان عشق با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۵ زبان عشق اثر گری چاپمن

دانلود و خرید کتاب صوتی ۵ زبان عشق

نویسنده:گری چاپمن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۵ زبان عشق

خلاصه‌کتاب صوتی ۵ زبان عشق نوشتهٔ گری چاپمن و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای فرهاد جان سریان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. رازهایی برای داشتن عشقی ابدی در این کتاب آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی ۵ زبان عشق

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی ، می‌آموزید که چگونه، از طریق نحوه ارتباط با شریک خود، زندگی‌تان را متحول کنید.

در سراسر دنیا، زبان‌های متنوع فراوانی مانند انگلیسی، آلمانی، عربی، ماندارین، سواحلی و بیش از ۷۰۰۰ زبان دیگر وجود دارد که ما حتی نام بسیاری از آن‌ها را نشنیده‌ایم. اگر کسی با زبانی که دانشی در مورد آن نداریم، با ما گفت‌وگو کند، اکثر ما حتی یک کلمه از آن را هم متوجه نخواهیم شد.

در حقیقت، تلاش برای برقراری ارتباط بدون داشتن یک زبان مشترک، منجر به ایجاد سوءتفاهم، تنش و دلخوری خواهد شد. خوشبختانه زبان اکثر ما با زبان شریک زندگی‌مان، یکی است و مفهوم حرف‌های یک‌دیگر را به خوبی متوجه می‌شویم؛ با وجود این، آیا صرف تکلم به یک زبان مشترک، این ضمانت را ایجاد می‌کند که دو نفر حرف یک‌دیگر را بفهمند؟ در واقع، حتی داشتن زبان مشترک با شریک زندگی‌مان، این تضمین را نمی‌دهد که همیشه در برقراری ارتباط با او همه چیز خوب باشد؛ گاهی نیز ممکن است در این ارتباط، دچار مشکل شویم. برای داشتن ارتباطی مؤثر با شریک زندگی‌مان، باید زبان عشق را یاد بگیریم و یادگیری زبان عشق، یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست. بخش حیاتی و مهم در ارتباط زوجین، روش ابراز عشق و شیوه برقراری ارتباط با شریک زندگی‌ است.

 با شنیدن کتاب «پنج زبان عشق»، ما می‌توانیم در مورد نیاز انسان به عشق، شیوه ابراز عشق بین افراد و چگونگی یادگیری زبان عشق، نکات مهمی را بیاموزیم.

در خلاصهٔ این کتاب، به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود

پرسش اول: چگونه درخواست‌های خود را از شریک زندگی‌تان مطالبه کنید که صد در صد انجام شوند؟

پرسش دوم: چرا عشق و عاشقی تنها دو سال به طول می‌انجامد؟

پرسش سوم: چگونه یک هدیه نامعقول، می‌تواند بر ارتباطات شما با شریک زندگی‌تان تأثیر بگذارد؟

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی ۵ زبان عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران خلاصه‌کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی ۵ زبان عشق

«آیا تا به حال نام فیلسوف یونانی به نام «گِزِنُفون» به گوش‌تان خورده‌است؟ او یکی از دانش‌آموزانِ «سقراط» بود؛ اما اکثر مردم، نام وی را نشنیده‌اند. قولی از گِزِنُفون مطرح شده است که حتی امروزه نیز صدق می‌کند: «تحسین، شیرین‌ترین صداهاست» به‌درستی که چیزی شیرین‌تر از ستایش، تحسین و تشویق نیست.

در حقیقت، این همان ایده‌ای است که پایه و اساس اولین زبان عشق، یعنی کلام تاییدآمیز را تشکیل می‌دهد. برای بهره‌مندی از این زبان، به‌صورت کلامی از دیگران تعریف کنید. زبان عشق، زمانی که به شکل ساده و مستقیم ابراز شود، بیشترین تأثیر را خواهد داشت. انواع و اقسام کلمات روحیه‌بخش، مهربانانه و فروتنانه، همگی می‌توانند به‌عنوان کلام تاییدآمیز استفاده شوند. برای نمونه، می‌توانید به شریک زندگی خود بگویید که در لباس جدیدش عالی به نظر می‌آید؛ توانایی همسر خود را در مراقبت از کودکان‌تان تحسین کنید؛ و یا اینکه به شریک زندگی خود بگویید که چه‌قدر از شوخ طبعی‌اش لذت می‌برید.

می‌توانید این کلمات را در حین خواندن روزنامه و مجله، هنگام تماشای تلویزیون و یا هنگام گفتگو با دوستان خود بیابید.

مسئله مهم دیگری که باید در ذهن داشته باشید، این است که کلام تاییدآمیز، می‌تواند در قالب درخواست، عملکرد بسیار مطلوبی به همراه داشته‌باشد. هنگامی که درخواست‌ها حالت دستوری پیدا می‌کنند، پتانسیل صمیمیت میان زوج کاهش می‌یابد و ممکن است سبب دلخوری و رنجش شود؛ بنابراین، اگر درخواستی از شریک زندگی‌تان دارید، بهتر است که آن را همراه با کلامی تاییدآمیز بیان کنید.

به این ترتیب، شریک زندگی شما متوجه خواهد شد که خواسته شما از وی، حالتی تهدیدآمیز و دستوری ندارد و همراه با مهربانی است.

این نمونه را در نظر بگیرید. روزی یک خانم، به دفتر مشاوری مراجعه کرد. آن خانم، از این مسئله شکایت داشت که با وجود درخواست‌های مکرر در طی نُه ماه، همسرش، اتاق خواب‌شان را رنگ نکرده است!

به نظر شما، نصیحت مشاور به آن خانم چه بود؟

مشاور، به آن خانم گفت که دیگر به مسئله رنگ‌کردن اتاق اشاره‌ای نکند و هر گاه که همسرش، کاری را مطابق خواسته او انجام می‌دهد، از وی تعریف کند. آن خانم، با این‌که مردد بود، اما راهنمایی مشاور را انجام داد و تنها سه هفته بعد، به نتیجه دلخواهش رسید!

بدون شک، همواره تعریف و تمجید کلامی، مشوق بسیار بهتری نسبت به انتقادهای آزاردهنده است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۲۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۲۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان