دانلود کتاب صوتی تحقق امید با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تحقق امید اثر شون. جی لوپز

دانلود و خرید کتاب صوتی تحقق امید

معرفی کتاب صوتی تحقق امید

کتاب صوتی تحقق امید نوشتهٔ شون. جی لوپز و ترجمهٔ آرزو خلجی است. اعظم حبیبی و علیرضا سالارکیا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی تحقق امید

کتاب صوتی تحقق امید به شما آموزش می‌دهد چگونه امید را در سیاه‌ترین روزهای زندگی یافته و با کمک این احساس مسیر آیندهٔ خود را دگرگون کنید. آیا می‌دانید چگونه برخی افراد همیشه به نتایجی خوب دست پیدا می‌کنند؟ چرا بعضی‌ها به نظر شکست‌ناپذیر می‌آیند و انگار هیچ‌چیز قدرت غلبه بر آن‌ها را ندارد؟ تابه‌حال از خودتان پرسیده‌اید، چرا عده‌ای زندگی شادتر، سالم‌تر و پربارتر از دیگران دارند؟ شون. جی لوپز (Shane J Lopez) نویسندهٔ کتاب صوتی تحقق امید، باور دارد این افراد متفاوت هستند، اما نه به‌خاطر شانس، هوش یا پول؛ آن‌ها فقط بیشتر از بقیه اشخاص امیدوار هستند!

اما امید دقیقاً چیست و چگونه می‌توانیم آن را به دست آوریم؟ دکتر شون. جی لوپز که یک پژوهشگر در حوزهٔ روان‌شناسی است، با استفاده از نتایج بزرگ‌ترین تحقیقی که با موضوع افراد امیدوار انجام شده، نشان داده است که امید فقط یک احساس نیست، بلکه ابزاری ضروری برای زندگی است. امید را می‌توان شاخص اصلی موفقیت در روابط، تحصیلات، شغل و تجارت انگاشت؛ چیزی که سعادتمندترین افراد را از دیگران متمایز می‌کند.

این اثر صوتی، حاوی آخرین یافته‌های تحقیقات روان‌شناسی مثبت‌گرا است. نویسنده استراتژی‌هایی برای ایجاد ذهنیتی امیدوار به شما ارائه می‌دهد که در کنار شنیدن تجاربی نشاط‌بخش از افراد واقعی، لبخند بر لبانتان خواهد آورد. مهم نیست در چه گروه سنی، مالی یا اجتماعی هستید، این کتاب صوتی، درس‌هایی برای آموختن به شما دارد و می‌تواند تغییراتی در زندگیتان به‌وجود آورد.

شنیدن کتاب صوتی تحقق امید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید بدانید قدرت بی‌نهایتِ امید را تا چه اندازه به کار می‌برید یا آن را چگونه ایجاد کنید، شما را به شنیدن این کتاب صوتی دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تحقق امید

«تصور کنین شغل شما سرمایه‌گذاری میلیون‌ها دلار در بهترین کسب‌وکارهای استارتاپیه. چه معیارهایی برای انتخاب دارین؟ تا چه اندازه حاضرید ریسک کنید؟ جو کراس، یه شریک سرمایه‌گذار در برنامه مشارکت‌های اقتصادی گوگل بود و مسئولیتش این بود که بهترین تکنولوژی‌های استارتاپی رو برای نصب در رادارهای جدید، موبایل و برنامه‌های شرط‌بندی به‌کار بگیره.

بیشتر مدیران در شکست برنامه‌های شرکت خودشون نقش دارن اما کراس با بررسی برنامه‌ها و اهداف محقق شده کسب‌وکارهای نو سعی می‌کرد موفق‌ترین افراد رو به خدمت بگیره و شعارش این بود: «به‌جای اینکه وقت خودم رو برای بررسی سوابق افراد به هدر بدم، اولین و مهم‌ترین کار من اینه که ایده‌هاشون رو بررسی کنم. بنابراین در هر جلسه‌ای که با مدیران می‌ذارم زمان زیادی صرف گوش دادن به داستان اون‌ها درباره‌ی تجربیاتشون نمی‌کنم. بیشتر دلم می‌خواد بدونم اونا همین الان و این لحظه چه ایده و برنامه‌هایی دارن؟»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۹۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۹۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان