دانلود کتاب صوتی ساده‌ اش کن تا حل بشه با صدای صابر سماواتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ساده‌ اش کن تا حل بشه اثر نسرین صدقی گویا

دانلود و خرید کتاب صوتی ساده‌ اش کن تا حل بشه

نویسنده:ست جی گیلیان
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ساده‌ اش کن تا حل بشه

کتاب صوتی «ساده‌ اش کن تا حل بشه» نوشتهٔ ست جی گیلیان و ترجمهٔ نسرین صدقی گویا است. رادیو مثبت این کتاب صوتی را با گویندگی صابر سماواتی منتشر کرده است. نویسنده در این اثر با زبانی روان مخاطب را به شناخت بیشتر ویژگی‌های روانی خود ترغیب می‌کند و راهکارهایی عملی برای غلبه بر موانع ذهنی و احساسات منفی ارائه می‌دهد.

درباره کتاب صوتی ساده‌ اش کن تا حل بشه

کتاب ساده‌ اش کن تا حل بشه راه‌هایی را بر اساس درمان شناختی - رفتاری پیشنهاد می‌کند. این روش‌ها برای مدیریت اضطراب، افسردگی، خشم، ترس و نگرانی کارآمد هستند. این کتاب با هدف کنترل احساسات و بهبود خلق و خو و سلامت روانی، ۱۰ روش مؤثر برای مدیریت اضطراب را معرفی می‌کند. این کتاب تقدیرهای زیادی را از جانب اهالی حوزهٔ روان‌شناسی کسب کرده است.

دکتر آریا که روان‌شناس و مبدع روش FIT، کتاب ساده‌اش کن تا حل بشه را راهنمایی آسان برای مطالعه و استفاده می‌داند که می‌تواند به شما کمک کند تا زندگی سالم‌تر و شادتری داشته باشید. به عقیدهٔ او ست جی. گیلیان با رویکرد متفاوت و جالب‌توجه خود، شما را ماهرانه به غلبه بر موانع و حرکت به سمت اهداف ارزشمند زندگی سوق می‌دهد.

کتاب صوتی ساده‌ اش کن تا حل بشه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی ساده‌ اش کن تا حل بشه

«فردا شب تصمیم گرفت یک روش جدید رو امتحان کنه. چی می‌شد اگه وضعیت موجود رو می‌پذیرفت و سعی نمی‌کرد اون رو به‌زور بخوابونه؟! به‌این‌ترتیب دیگه از نخوابیدن فرزندش عصبانی نمی‌شد. تصمیم گرفت نهایت تلاشش رو برای خوابوندنِ بچه بکنه و هر اتفاقی افتاد، اون رو با صبوری کنترل کنه. اولین‌باری که دخترش گریه کرد قبل از رفتن به اتاقش یک نفس آروم و عمیق کشید. این دفعه به‌جای اینکه زیر لب غرغر کنه و بگه که از این کار متنفرم یا این کار مسخره‌ایه، با خودش گفت: «در حال حاضر این وضعیتِ موجوده.» بعد شرایط رو دقیقاً بررسی کرد. اون کنار تخت‌خواب دخترش ایستاده بود. عشقش به اون قابل‌وصف نبود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۵۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۵۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان