دانلود کتاب صوتی نگرش درست داشته باشید با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نگرش درست داشته باشید اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی نگرش درست داشته باشید

معرفی کتاب صوتی نگرش درست داشته باشید

کتاب صوتی نگرش درست داشته باشید اثری از جول اوستین است که گروه مترجمان شنیدار آن را ترجمه و مصطفی طالبیان مقدم آن را صوتی کرده است.

درباره کتاب صوتی نگرش درست داشته باشید

جول اوستین در این اثر درباره تاثیر نگرش مثبت در زندگی سخن می‌گوید. او به شما یادآوری می‌کند که داشتن نگرش مثبت به زندگی نتیجه ایمان قوی به لف سراسر و همیشگی خداوند است..شاید فکر کنید که نوع نگرش شما، در روند فعالیت‌هایتان تاثیر زیادی ندارد، درحالی‌که دیدشما نسبت به زندگی می‌تواند مهم‌ترین عامل در تعیین موفقیت یا شکست شما باشد. تمام موقعیت‌ها و اشخاصی که به زندگی‌تان دعوت می‌کنید، همه به نوع نگرش شما بستگی دارد. جول اوستین در این سخنرانی تلاش می‌کند نگرش مثبت و درست به زندگی را به شما هدیه کند.

شنیدن کتاب صوتی نگرش درست داشته باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و معنوی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره جول اوستین

جول اسکات اوستین که در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در رده پر فروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت

حجم

۵۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت

حجم

۵۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان