دانلود کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟ با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟ اثر دیل کارنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟

نویسنده:دیل کارنگی
گوینده:رضا عمرانی
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۲.۳از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟

کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟ نوشتهٔ دیل کارنگی و ترجمهٔ علی ضرغام است. رضا عمرانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و استودیو نوار آن را منتشر کرده است. کارنگی در این اثر صوتی، راهکارهایی برای غلبه بر اضطراب و دست‏یابی به آرامش ارائه داده و ما را به‌‏سوی زندگی رضایت‌‏بخش‌‏تری رهنمون می‌‏کند.

درباره کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟

کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟ شامل مباحثی به شرح زیر است:

حقایقی اساسی که باید دربارهٔ نگرانی بدانید؛ با مشکلات روبه‌‏رو شوید و خود را برای پذیرش بدترین نتایج آماده کنید و به‌‏خاطر داشته باشید که نگرانی، هزینه‌‏های گزافی برای سلامت شما به‌‏همراه خواهد داشت؛ روش‌های ابتدایی برای تحلیل نگرانی؛ حقایق را بپذیرید، بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید و زمانی که تصمیمتان را گرفتید، بی‌‏درنگ عمل کنید؛ عادت به نگرانی را  پیش از آنکه شما را از بین ببرد، از بین ببرید؛ سر خودتان را گرم کنید و به مسائل کوچک بها ندهید و به گذشته فکر نکنید؛ ۷ راه برای پرورش رفتاری ذهنی که آرامش و شادمانی به ارمغان می‌آورد؛ ذهن خود را از افکار مثبت پر کنید، انتقام نگیرید و توقع قدردانی نداشته باشید؛ روش عالی غلبه بر نگرانی؛ دعا کنید؛ نگران انتقاد دیگران نباشید؛ آنچه در توانتان است انجام دهید و اشتباهات خود را تحلیل کنید؛ خودانتقادگر خود باشید؛ ۶ راه برای پیشگیری از خستگی، نگرانی، حفظ توان و روحیهٔ بالا؛ استراحت کنید و مراقب سلامتی خود باشید.

شنیدن کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیل کارنگی

دیل هاریسون کارنگی در ۲۴ نوامبر ۱۸۸۸ در میسوری به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران انگیزشیِ آمریکایی و گسترش‌دهندهٔ درس‌هایی در زمینه‌های پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع بود. کتاب‌های «آیین دوستیابی»، «آیین سخنرانی» و «آیین زندگی (چگونه تشویش و نگرانی را از خود دور کنیم)» از مشهورترین آثار او هستند.

دیل کارنگی در یک نوامبر ۱۹۵۵ درگذشت.

بخشی از کتاب صوتی چگونه‌ بر نگرانی‌ و اضطراب‌ پیروز شویم؟

«کارنگی در مقدمه‌‏ی کتاب چگونه بر نگرانی و اضطراب پیروز شویم، به شرح علت نوشتن این کتاب می‏‌پردازد. کارنگی به گفته‌‏ی خود، فردی مضطرب بود که از زندگی نفرت داشت و «از دل‌مرده‌‏ترین آدم‌‏های نیویورک» به حساب می‏‌آمد. به‏‌همین‌‏ خاطر، درصدد آن برآمد تا راهی برای رهایی از نگرانی پیدا کند. در این کتاب صوتی می‏‌شنویم:

«در سال ۱۹۰۹، من یکی از دل‌مرده‌‏ترین آدم‏های نیویورک بودم. از طریق فروش کامیون امرار معاش می‌‏کردم، اما نمی‌‏دانستم چه‏‌ چیزی کامیون را به‏ حرکت درمی‌‏آورد و این تنها مشکل نبود. مشکل اصلی آن بود که نمی‌‏خواستم دراین‌‏باره چیزی بدانم. از کارم نفرت داشتم. از زندگی در یک اتاق مبله‌‏ی ارزان‌‏قیمت در خیابان پنجاه‌‏وششم غربی که پر از سوسک بود، نفرت داشتم.

هنوز به‌‏خاطر می‏‌آورم که چند کراوات را به دیوار آویخته بودم و یک روز صبح، همین که دستم را دراز کردم تا یکی از آن‌‏ها را بردارم، سوسک‏‌ها پراکنده شدند و هرکدام به سویی گریختند. از این‏که مجبور بودم در رستورا‌ن‌‏های ارزان و کثیفی غذا بخورم، که احتمالا آن‌‏ها هم پر از سوسک بودند، نفرت داشتم.»

«مشکلاتم، تنها مسائلی عادی بودند که برای یک شوهر یا پدر در خانواده یا هرکسی سرکار پیش می‏‌آید. معمولا می‏توانستم به‌‏آسانی با این مشکلات مقابله کنم. اما ناگهان... بنگ... بنگ... بنگ... بنگ... بنگ... بنگ... شش مشکل بزرگ یکباره مرا گرفتار کرد.

تمام شب، در رخت‏خواب به خودم می‏‌پیچیدم و وحشت داشتم که دمیدن روز را ببینم. زیرا، با این شش نگرانی عمده روبرو می‌‏شدم. یک، مدرسه‌‏ی بازرگانی من در آستانه‌‏ی نابودی مالی بود؛ زیرا همه‌‏ی شاگردان پسر به جنگ می‏‌رفتند و اغلب دختران با کارکردن در کارخانه‏‌های نظامی و بدون آموزش، بیشتر از فارغ‌‏التحصیلان مدرسه‏‌ی من که آموزش دیده بودند، پول درمی‌‏آوردند.»

هدف از این کتاب، دست‏یابی به زندگی‏ای لذت‌‏بخش‏‌تر و رضایت‌‏بخش‏‌تر است؛ این که بتوانیم نه‏‌تنها نسبت به ‏خود، که نسبت به اطرافیانمان بیشتر آگاه باشیم و حواس خود را در زندگی، برروی چیزهایی متمرکز کنیم که از ارزش حقیقی برخوردار هستند. در این کتاب صوتی می‏‌شنویم:

«ذهنمان را از اندیشه‏‌ی آرامش، شهامت، سلامت و امید پر کنیم؛ چرا که زندگی ما آن چیزی است که افکارمان می‌سازد. به جای آن‌که از ناسپاسی نگران شویم، انتظارش را داشته باشیم. به خاطر داشته باشیم که مسیح، ده جذامی را در یک روز شفا داد و فقط یکی از آن‏‌ها از او سپاسگزاری کرد. چرا ما باید انتظار سپاسی، بیش از آن‏چه مسیح گرفت، داشته باشیم؟ به یاد داشته باشیم تنها راه رسیدن به شادمانی، انتظار سپاسگزاری نداشتن است. به خاطر لذت بخشش چیزی به دیگران، این کار را انجام دهیم.»»

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۶۰۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۶۰۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان