دانلود کتاب صوتی ارباب زمان با صدای مهبد قناعت پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ارباب زمان اثر میچ البوم

دانلود و خرید کتاب صوتی ارباب زمان

نویسنده:میچ البوم
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ارباب زمان

کتاب صوتی ارباب زمان نوشتهٔ میچ البوم و ترجمهٔ ندا نامور کهن است. مهبد قناعت پیشه گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی یک رمان تخیلی است.

درباره کتاب صوتی ارباب زمان

کتاب صوتی ارباب زمان، رمانی نوشتهٔ میچ البوم است که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۲ به چاپ رسید. در قصهٔ این رمان با مخترع اولین ساعت جهان آشنا و همراه می‌شویم. او به‌خاطر تلاش برای اندازه‌گیری بزرگ‌ترین موهبت خدا، تنبیه می‌شود. این مخترع برای قرن‌ها به غاری تبعید می‌شود و مجبور است به صدای همهٔ افرادی گوش کند که پس از او به‌دنبال روزها و سال‌های بیشتر بوده‌اند. این شخصیتِ رمان صوتی ارباب زمان در نهایت و در آستانهٔ نابودی روحش، آزادی خود را به‌همراه یک ساعت شنی جادویی و یک مأموریت دریافت می‌کند؛ فرصتی برای نجات خودش از طریق فهماندن معنای حقیقی زمان به ۲ انسان زمینی. او به دنیای انسان‌ها بازمی‌گردد و سفر خود را با آن ۲ نفر آغاز می‌کند؛ با دختری نوجوان که در آستانهٔ بریدن از زندگی است و با تاجری سالخورده و ثروتمند که می‌خواهد برای همیشه زنده بماند. او برای نجات خود، باید این ۲ نفر را نجات دهد.

شنیدن کتاب صوتی ارباب زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر امریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره میچ البوم

میچ دیوید آلبوم در ۲۳ می ۱۹۵۸ در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. میچ البوم نویسندهٔ آمریکایی و روزنامه‌نگار، فیلم‌نامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده است. کتاب‌های او بیش از ۳۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده‌اند. میچ البوم را البته به‌خاطر داستان‌های الهام‌بخشش می‌شناسند. از آثار معروف او که به زبان فارسی ترجمه شده و از استقبال خوبی هم برخوردار شده، می‌توان به «در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند»، «نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید»، «سه‌شنبه‌ها با موری» و به «اولین تماس تلفنی از بهشت» اشاره کرد.

نظرات کاربران

M🪐na
۱۴۰۲/۰۲/۰۸

بسیار عالی داستانی بسیار متفاوت و جالب داشت در مورد زمان اینکه کم یا زیادش اهمیتی نداره و مهم ارزش دادن به لحظه هاس و از همه مهمتر انتخاب اهنگ و گوینده عالی ترش کرده بود عاشق صداگذاری ها شدم

- بیشتر

زمان

۶ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۵۲۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۵۲۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان