دانلود کتاب صوتی قوانین روابط موفق با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قوانین روابط موفق اثر باربارا دی آنجلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی قوانین روابط موفق

معرفی کتاب صوتی قوانین روابط موفق

کتاب صوتی قوانین روابط موفق نوشتهٔ باربارا دی آنجلیس و ترجمهٔ هادی ابراهیمی است. نازیما حسینی گویندگی این کتاب صوتی روان‌شناسانه را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی قوانین روابط موفق

نویسندهٔ کتاب صوتی قوانین روابط موفق کوشیده است تا قوانین واقعی را به تمام زن‌هایی هدیه کند که فکر می‌کنند برای به‌دست‌آوردن عشق مردها باید شیئی جنسی، زیبا و تحریک‌کننده و ایدئال برای فرونشاندن میل‌ها و نیازهای جنسی او باشند. باربارا دی آنجلیس می‌گوید که قوانینی واقعی را به تمام زن‌هایی هدیه می‌کند که به‌دنبال رابطه‌ای واقعی، درست و راستین با مردی واقعی و مناسب و بر اساس برابری و تساوی حقوق واقعی هستند؛ رابطه‌ای که در آن از بازی و نبرد قدرت خبری نباشد و رفاقت و الفتی برخاسته از عشق، دوستی، احترام و صمیمیت متقابل و واقعی برقرار باشد؛ او همچنین قوانین واقعی‌اش را به همهٔ مردهایی هدیه می‌کند که می‌خواهند مردی واقعی باشند و زنی واقعی را برای خود بیابند که فکر و ذهنی سالم و صادق و قلبی صاف و پاک و مهربان داشته باشد؛ تا بتوانند به او و عقل و عشقش اعتماد کنند.

باربارا دی آنجلیس در این کتاب صوتی همراه شماست تا بیاموزید که چگونه شریک مناسب زندگی خود را پیدا کنید و بدانید برای شناخت او باید به‌دنبال چه ویژگی‌هایی باشید؛ همچنین اگر تابه‌حال تحت‌تأثیر نصیحت‌های افراد ناموفق بوده‌اید و اجازه می‌دادید که تصمیم‌گیرندهٔ زندگی شما آن‌ها باشند، با شنیدن کتاب صوتی قوانین روابط موفق دیدگاه شما درمورد کمک‌خواستن از این افراد دگرگون خواهد شد. ممکن است شما هم مانند بسیاری از مخاطبان این کتاب صوتی، به‌خاطر شکست‌هایی که قبلاً در ارتباط با مردان تجربه کرده‌اید، خود را شایستهٔ یک رابطهٔ موفق ندانید، اما باربارا دی آنجلیس به شما ثابت می‌کند که سخت در اشتباهید! در حقیقت شما شایسته‌ٔ بهترین‌ها و موفق‌ترین روابط عاشقانه و زناشویی هستید؛ به‌شرط‌اینکه به‌صورت اصولی و صحیح قدم در این روابط بگذارید.

شنیدن کتاب صوتی قوانین روابط موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینهٔ رشد شخصی است. آثار او از پرفروش‌ترین کتاب‌های روان‌شناسی هستند که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده‌ و در سراسر جهان به بیشتر از ۲۰ زبان به چاپ رسیده‌ است. اولین کتاب او، «چگونه می‌توان عشق ورزید؟» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود شد و برندهٔ جایزهٔ Infomercial به‌عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد.

کتاب‌های او از این قرار هستند:

رازهایی دربارهٔ مردان که هر زنی باید بداند: کتابی دربارهٔ عشق و روابط جنسی (۱۹۹۱)

رازهایی دربارهٔ زنان که هر مردی باید بداند: کتابی جامع دربارهٔ شناخت زنان (۲۰۰۲)

سوپ مرغ برای تقویت روح همسران: داستان‌هایی ایدئال برای زندگی با عشق (۲۰۰۳)

اعتمادبه‌نفس

باهم‌بودن

راهنمای زناشویی موفق

کتابچهٔ تمرین‌ها، آزمون‌ها و راهنمای شخصی

۱۰ راز زندگی که هر زنی باید بداند

رازهای عشق‌ورزی

چطور به این وضعیت دچار شدم؟ (۲۰۰۵)

شناخت عشق واقعی

الهام‌هایی دربارهٔ عشق

آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟

راز موفقیت زنان در اجتماع

اعتمادبه‌نفس (آن را بیابید و با آن زندگی کنید)

دگرگونی و تحول روح (کتابی مانند وسیلهٔ نقلیه برای سفر به اعماق وجود خود و دگرگونی زندگی با تغییر گسترده و کامل روح و تأثیر شگرف بر زندگی خواننده)

بخشی از کتاب صوتی قوانین روابط موفق

قانون یک: همانگونه با مردها رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند. قانون یک چکیده‌ی تمام قوانین واقعی محسوب می‌شود. این قانون نه فقط درباره عشق که درباره‌ی تمام زندگی است. آیا به‌نظرتان آشنا نمی‌آمد؟ شاید هنگامی که بچه بودید آن را در کلاس درس انجیل یا در یکی از اموعظه‌های کلیسای محله‌تان شنیده باشید. قدیم‌ترها آن را قانون طلایی می‌نامیدند و اینگونه بیان می‌شد: آنچه را برای خود نمی‌پسندی بر دیگران مپسند یا آنچه را برای دیگران بپسند که بر خود می‌پسندی.

در هندوستان آن را قانون کارما می‌نامند: اعمال و رفتار نیک تو در حق دیگران سرانجام به شیوه‌ای اجتناب‌ناپذیر تاثیرات نیکی را برای تو رقم خواهد زد و بدی‌های تو در نهایت پیامدهای نامطلوبی را در زندگی‌ات سبب خواهد شد. یا به قول ما آمریکایی‌ها هرچه از این دست بدهی از دست دیگر پس خواهی گرفت. اسمش هرچه باشد اما معنایش در هر حال یکی است: با دیگران طوری رفتار کن -در اینجا منظور از دیگران مردهاست- که دوست داری با تو رفتار کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۴۹۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۴۹۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان