دانلود کتاب صوتی کوئنتین دوروارد با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کوئنتین دوروارد اثر سر والتر اسکات

دانلود و خرید کتاب صوتی کوئنتین دوروارد

گردآورنده:کلاید نهرنز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی کوئنتین دوروارد

کتاب صوتی «کوئنتین دوروارد» نوشتهٔ سر والتر اسکات به کوشش کلاید نهرنز با ترجمهٔ موسی زمان‌زاده دربان با گویندگی سحر بیرانوند در انتشارات نوژین چاپ شده است.

درباره کتاب صوتی کوئنتین دوروارد

فرانسهٔ قرن پانزدهم، انقلاب فرانسه و انگلیس معاصر همه در رمان کوئنتین دوروارد جمع شده‌اند. اسامی فصل‌های این رمان کلاسیک و تاریخی به این ترتیب است:

فصل اول: تباین / فصل دوم: سرگردان / فصل سوم: قلعه / فصل چهارم: صبحانه / فصل پنجم: مرد نظامی / فصل ششم: کولی ها / فصل هفتم: نام نویسی / فصل هشتم: سفیر / فصل نهم: شکار خوک وحشی / فصل دهم: نگهبان / فصل یازدهم: تالار رولند / فصل دوازدهم: سیاست مدار / فصل سیزدهم: سفر / فصل چهاردهم: مسافرت / فصل پانزدهم: راهنما / فصل شانزدهم: ولگرد دربدر / فصل هفدهم: جاسوس / فصل هجدهم: کف بینی / فصل نوزدهم: شهر / فصل بیستم: مکتوب / فصل بیست و یکم: کیسه / فصل بیست و دوم: عیاشان / فصل بیست و سوم: فرار / فصل بیست و چهارم: تسلیم / فصل بیست و پنجم: مهمان ناخوانده / فصل بیست و ششم: ملاقات / فصل بیست و هفتم: انفجار / فصل بیست و هشتم: عدم قطعیت / فصل بیست و نهم: اتهام متقابل / فصل سی ام: عدم قطعیت / فصل سی و یکم: مصاحبه / فصل سی و دوم: بازپرسی / فصل سی و سوم: سفیر / فصل سی و چهارم: اعدام / فصل سی و پنجم: جایزه شرافت / فصل سی و ششم: یورش / فصل سی و هفتم: یورش 

کتاب کوئنتین دوروارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به رمان‌های تاریخی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب کوئنتین دوروارد

«مرد جوان که به خوبی می‌دانست که نیروی بدنی دائیش به مراتب قوی‌تر از نیروی فکری او هست با کمال دقت سعی کرد که پادشاه را یگانه مسئول شکار گراز وحشی معرفی کند. در جواب بالافره گفت که او تحت چنان شرایطی به مراتب بهتر از پادشاه می‌توانست عمل کند و به راحتی گراز را از پا در بیاورد. خیلی هم خواهر زاده خود را از بابت اینکه همه کارهای شکار را در دست پادشاه گذاشته و خود یک گوشه ایستاده ملامت نکرده هر چند که نمیبایستی در شرایطی که جان پادشاه در خطر افتاده بود، دست روی دست بگذارد. مرد جوان با احتیاط و آینده‌نگری، از تمام کارهائی که در حق پادشاه انجام داده بود کلمه‌ای ذکر نکرده و فقط گفت بر طبق قوانینی که در بین شکارچیان رایج است وقتی یک شکارچی در پی شکار می‌تازد تا وقتی که تقاضای کمک نکرده است باید او را با شکارش تنها گذاشت. در ضمن گفتگو آن‌ها ضربه آهسته‌ای بدر خورد که وقتی کوئینتین در را باز کرد همدم پادشاه، اولیور سلمانی پشت در کابین ایستاده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان