دانلود کتاب صوتی آناغالیس قرمز با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آناغالیس قرمز اثر بارونس اورچی

دانلود و خرید کتاب صوتی آناغالیس قرمز

گردآورنده:کلاید نهرنز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی آناغالیس قرمز

کتاب صوتی آناغالیس قرمز نوشتهٔ بارونس اورچی و حاصل گردآوری کلاید نهرنز و ترجمهٔ فاطمه عبدی زاده است. سحر بیرانوند گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است. این رمان صوتی خلاصه‌ای از کتاب اصلی است. نام اصلی این رمان تاریخی - خیالی «The Scarlet Pimpernel» است.

درباره کتاب صوتی آناغالیس قرمز

در برخی از متون طب سنتی آمده که گیاه «آناغالیس قرمز» (Anagallis arvensis) نام گونه‌ای از سردهٔ آناغالیس است. قصهٔ رمان صوتی آناغالیس قرمز در سپتامبر ۱۷۹۲ و اوج دوران عصر وحشت انقلاب فرانسه می‌گذرد. در این ایام، روزانه در پاریس، صدها نفر از طبقهٔ اشراف و طرفداران آن‌ها از مرد و زن و کودک در مقابل مردم از زیر تیغ گیوتین می‌گذرند. تمام راه‌های خروجی پاریس سنگربندی شده تا مانع از فرار اشراف شود، اما بعضی روزها علی‌رغم تمام پیشگیری‌ها آن‌ها موفق به فرار می‌شوند. این رمان صوتی به یکی از آن روزها پرداخته است.

«اسکارلت پیمپرنل» (Scarlet Pimpernel) نام قهرمان این رمان صوتی است؛ یک انگلیسی جوانمرد که اشراف را پیش از فرستادن زیر تیغ گیوتین نجات می‌دهد. گروه مردانی که به او کمک می‌کنند، تنها کسانی هستند که از هویت مخفی او اطلاع دارند. بخشی از مردم او را با نام دومی می‌شناسند. این نام دوم «آناغالیس قرمز» است؛ نام یک گل ساده و مایل به قرمز.

این رمان صوتی اولین رمان از مجموعهٔ داستان‌های تاریخی بارونس اورچی (اورکزی) است که در سال ۱۹۰۵ منتشر شد. بعدها از روی این رمان یک نمایشنامه هم نوشته شد و به اجرا درآمد.

شنیدن کتاب صوتی آناغالیس قرمز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر انگلستان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره بارونس اورچی

بارونس اورچی در ۲۳ سپتامبر ۱۸۶۵ به دنیا آمد. او رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویس بریتانیایی - مجارستانی‌الاصلی بود که بیشتر به‌خاطر مجموعه رمان‌هایش با نقش «اسکارلت پیمپرنل» (مجموعه‌رمان‌های The Scarlet Pimpernel) شخصیت جایگزین «سر پرسی بلیکنی»، یک مرد ثروتمند انگلیسی که برای نجات اشراف فرانسوی از دست «مادام گیوتین» در انقلاب فرانسه به یک هنرمند فراری سریع‌اندیش تبدیل می‌شود، شناخته می‌شود. اولین جلد از این مجموعه‌کتاب، در ایران، با عنوان «آناغالیس قرمز» منتشر شده است.

بارونس اورچی در ۱۲ نوامبر ۱۹۴۷ درگذشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان