دانلود کتاب صوتی خلاصه ای از کتاب ۲۸ روز شکرگزاری با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه ای از کتاب ۲۸ روز شکرگزاری اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه ای از کتاب ۲۸ روز شکرگزاری

نویسنده:راندا برن
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۴.۷از ۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خلاصه ای از کتاب ۲۸ روز شکرگزاری

کتاب صوتی خلاصه ای از کتاب ۲۸ روز شکرگزاری نوشتهٔ راندا برن با ترجمه و صدای نازنین آذرسا منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی خلاصه ای از کتاب ۲۸ روز شکرگزاری

کتاب صوتی خلاصه ای از کتاب ۲۸ روز شکرگزاری به شما یاد می‌دهد معجزهٔ شکرگزاری را به زندگیتان دعوت کنید. کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن جزو کتاب‌هایی است که می‌تواند به‌طور کامل زندگی شما را متحول کند. در این کتاب راندا برن نویسندهٔ مشهور کتاب «راز» به شما می‌آموزد که چطور با استفاده از تمرینات ۲۸روزهٔ شکرگزاری زندگی خودتان را متحول کنید و در زندگی سپاسگزار‌تر و راضی‌تر باشید و آرامش را به زندگی خودتان دعوت کنید. این کتاب با نام «جادوی معجزهٔ سپاسگزاری» هم شناخته می‌شود.

در این کتاب صوتی ۲۸ روز تمرین شکرگزاری وجود دارد که به‌گونه‌ای ویژه طراحی شده است تا به شما بیاموزد که چگونه نیروی قدرشناسی را به کار بگیرید و سلامت، پول و شغل و روابط خود را بهبود بخشید و کاری کنید تا کوچک‌ترین خواسته‌ها و بزرگ‌ترین آرزوهایتان به حقیقت بپیوندد. شما همچنین می‌آموزید که چگونه مشکلات خود را حل کنید و هرگونه موقعیت منفی را تغییر دهید. وقتی این دانش تغییر زندگی را می‌شنوید، شیفتهٔ آن خواهید شد. با اجرای تمرین‌های آن زندگی خود را تغییر دهید. 

شنیدن کتاب صوتی خلاصه ای از کتاب ۲۸ روز شکرگزاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را کسانی که در جست‌وجوی یک زندگی آرام هستند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره راندا برن

راندا برن نویسنده، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی در سال ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا زاده شد. راندا برن به‌واسطهٔ کتاب و فیلم «راز» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های بعدی او، قدرت، جادو و قدرت تصور هِنری هم به نوعی تحت‌تأثیر این کتاب هستند. آخرین کتاب راندا برن با نام «راز، چگونه زندگی مرا دگرگون کرد» هم به‌گونه‌ای بیانگر تأثیر این کتاب در مسیر حرفه‌ای راندا برن است. کتاب راز زمانی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، در طول یک سال ۱۹ میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

در سال ۲۰۰۷، برن در لیست ۱۰۰ فردی قرار گرفت که به گزینش مجلهٔ تایم، در شکل‌دادن به جهان تأثیر داشته‌اند. موفقیت تجاری و شهرت جهانی راندا برن از زمانی که در برنامهٔ تلویزیونی اپرا وینفری حضور پیدا کرد، سرعت گرفت. فلسفه و آموزشِ محوری راندا برن این است که باورداشتن به شما اجازه می‌دهد به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید؛ هر چند منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه‌های نظر او را غیرعلمی می‌دانند.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۷۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۷۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان