دانلود کتاب صوتی همه دروغ می‌ گویند با صدای محسن میرزایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی همه دروغ می‌ گویند

کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند اثر استفنس داوید وویتس کارشناس کلان داده (Big Data) و دانش‌آموختهٔ رشتهٔ فلسفه و اقتصاد از دانشگاه‌های استنفورد و هاروارد است. این اثر را انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر با ترجمهٔ ریحانه عبدی و گویندگی محسن میرزایی منتشر کرده است. 

درباره کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند

همه دروغ می‌گویند کتاب اول داوید وویتس است و تاکنون شهرت زیادی نصیب نویسنده‌اش کرده است. 

داویدوویتس در این کتاب درباره انبوه اطلاعاتی که شرکت‌ها بزرگ به ویژه گوگل از مردم جمع می‌کنند همان Big Data و کاربرد آن‌ها در مطالعات جامعه‌شناسانه و روان‌شناسانه و شناسایی رفتارها و عادات جوامع مختلف صحبت می‌کند. ما ممکن است با اطرافیانمان صادق نباشیم اما از گوگل نمی‌توانیم چیزی را مخفی کنیم در نتیجه گوگل تبدیل به انبار بزرگی از داده‌های رفتاری انسان‌ها می‌شود که می‌توان در تحلیل‌های بزرگ علمی در  رشته‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد.

در این کتاب نویسنده برای اثبات این حرف خود، مثال‌ها، داستان‌ها و مصادیق گوناگون و جالبی می‌آورد که شنیدن و خواندشان برای همه به‌خصوص کاربران همیشگی اینترنت جذاب خواهد بود. حرف اصلی این کتاب این یک جمله است: «ما به همه دروغ می‌گوییم به جز به جست‌وجوگر گوگل».

کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی کاربران اینترنت و استفاده‌کنندگان از فضای مجازی به‌ویژه کسانی که مایلند کوچکترین اطلاعات زندگی‌شان را از طریق جستجوگر گوگل پیدا کنند این اثر را بخوانند.

بخشی از کتاب صوتی همه دروغ می‌گویند

«در شب پیروزیِ اوباما در انتخابات، وقتی که همه مشغول تقدیر از او و صحبت دربارهٔ وجههٔ تاریخیِ این انتخاب بودند، تقریباً از هر صد جست‌وجو در گوگل شامل کلمهٔ «اوباما»، یکی هم حاویِ «KKK» یا «کاکاسیاه» بود. شاید این رقم برایتان چندان بزرگ نباشد، اما کافی‌ست به هزاران دلیل غیرنژادپرستانهٔ دیگر برای جست‌وجوی نام این جوان تازه‌وارد و خانوادهٔ دوست‌داشتنی‌اش فکر کنید که او قرار بود سکان قدرتمندترین کشور جهان را در دست بگیرند. در شب انتخابات، جست‌وجوی آدرس «استورم‌فرانت» که یک سایت ملی‌گرای افراطیِ پرطرفدار در ایالات متحده است و همچنین میزان ثبت‌نام در آن بیش از ده برابر روزهای عادی بود. همچنین در بعضی از ایالت‌ها تعداد دفعات جست‌وجو برای «رئیس جمهور کاکاسیاه» بیشتر از جست‌وجو برای «اولین رئیس جمهور سیاه‌پوست» بوده است.

تباهی و نفرتی در آمریکا وجود داشت که از چشم منابع سنتی پنهان مانده بودند و حالا چهرهٔ خود را در جست‌وجوهای مردم نشان می‌داد.»

نظرات کاربران

Hrezapour.ir
۱۴۰۲/۰۲/۰۳

کتاب بسیارعالی..اطلاعاتی که به ما می دهد به عنوان یک دانشجوی کامپیوتر بسیا ترغیب کننده است که علوم داده بخوانم البته اعتراف میکنم دوره هایی مرتبط را از آموزش نرم افزار را بررسی کردم. جداول اطلاعاتی آگهی خوب بود

Dr Nature
۱۴۰۲/۰۶/۳۱

یکی از ده کتب برتری که در عمرم خواندم این کتاب با دیدی کاملا علمی و داده محور به مباحث و مسائل روزمره زندگی می‌پردازد و مسائلی که شاید برایمان کاملا بدیهی باشند را به چالش میکشد و نشانمان میدهد دنیا

- بیشتر
کاربر 09389260207
۱۴۰۲/۰۱/۰۹

مطبوعات نسبت به ایجاد چراهایی که لازم میدونن و ارائه اطلاعات کافی برای پاسخ به ان سوالات موفق هستند حال چه با کلام چه ایجاد فضایی شبیه

Bahar:))
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

بدنیس.

حمیدرضا قرقانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶

در کل به وضعیت اجتماعی حاکم بر ذهن افراد اشاره دارد. تناقض بین حرف ها و عمل هایمان، تفکرات و سرچ های گوگلمان و ذات ترسناک زیر این پوسته زیبا

زمان

۱۰ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۹۰۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۹۰۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۹,۰۰۰
تومان