دانلود کتاب صوتی نمی‌ توانی اردکی را به مدرسه‌ عقاب‌ ها بفرستی با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نمی‌ توانی اردکی را به مدرسه‌ عقاب‌ ها بفرستی اثر مک اندرسون

دانلود و خرید کتاب صوتی نمی‌ توانی اردکی را به مدرسه‌ عقاب‌ ها بفرستی

معرفی کتاب صوتی نمی‌ توانی اردکی را به مدرسه‌ عقاب‌ ها بفرستی

کتاب صوتی نمی‌ توانی اردکی را به مدرسه‌ عقاب‌ ها بفرستی نوشتهٔ مک اندرسون و ترجمهٔ فرخ بافنده و با صدای شهره روحی و افشین قربانی است و پندار تابان آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی مجموعه‌ای از حقایق ساده در مورد رهبری موفق به شما ارائه می‌دهد.

درباره کتاب صوتی نمی‌ توانی اردکی را به مدرسه‌ عقاب‌ ها بفرستی

کتاب صوتی نمی‌ توانی اردکی را به مدرسه‌ عقاب‌ ها بفرستی در یک پاراگراف می‌خواهد توضیح بدهد که ما نمی‌توانیم به كسی یاد بدهیم لبخند بزند، نمی‌توانیم به كسی یاد بدهیم شور و شوق خدمت‌رسانی داشته باشد، نمی‌توانیم فروشنده‌بودن را به كسی یاد بدهیم، ولی كاری كه می‌توانیم بكنیم این است كه آدم‌هایی را استخدام كنیم یا وارد گروهمان کنیم كه این ویژگی‌ها را دارند. بعدش، می‌توانیم در مورد بقیهٔ مسائل به آن‌ها تعلیم دهیم و فرهنگ و خط مشی‌مان را به آن‌ها بیاموزیم.

هرکسی که صاحب کسب‌وکار موفقی است یا رهبر گروهی است و می‌خواهد افراد جدیدی را  استخدام یا وارد گروهش کند، از خود می‌پرسد: آیا دارم اردكی را استخدام می‌كنم به خیال این كه روزی عقاب خواهد شد؟

درس فرستادن اردک به مدرسهٔ عقاب‌ها یكی از صدها حقیقت سادهٔ رهبری است كه در مسیر حرفه‌ای به عنوان كارآفرین می‌توانید یاد بگیرید. 

هدف مک اندرسون از نوشتن این كتاب كوچک، در میان گذاشتن برخی از تجربه‌هایش به شكلی مختصر، اما به شیوه‌ای جذاب و گیراست؛ چراكه خیلی اوقات، آنچه می‌گویی نیست كه كلید خاموش ذهن را روشن می‌كند، بلكه چگونه گفتن آن است. یكی از مهیج‌ترین جنبه‌های زندگی و كار، این است كه یک ایدهٔ بزرگ می‌تواند زندگی‌مان را برای همیشه دگرگون كند. 

شنیدن کتاب صوتی نمی‌ توانی اردکی را به مدرسه‌ عقاب‌ ها بفرستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی برای كارآفرینان، نویسندگان، سخنرانان، معلمان، مربیان و مدیران موفق مناسب است.

بخشی از کتاب صوتی نمی‌ توانی اردکی را به مدرسه‌ عقاب‌ ها بفرستی

«برایان تریسی در كتابش، قورباغه را قورت بده می‌گوید: قورباغه‌ی شما باید سخت ترین مورد در لیست كارهایتان باشد، كاری كه از همه احتمال بیشتری دارد پشت گوش بیندازید. اگر این قورباغه را اول از همه بخورید، به شما انرژی و شتاب لازم برای بقیه‌ی روز را می‌دهد، ولی اگر این كار را نكنید... و بگذارید همین طور توی بشقاب بنشیند و به شما خیره شود؛ آن هم در حالی كه دارید یک عالم كار بی‌اهمیت انجام می‌دهید - می‌تواند انرژی شما را بخشكاند، بی آنكه حتی متوجه‌اش شوید.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان