دانلود کتاب صوتی پول، پول با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پول، پول اثر رابرت تی کیوزاکی

دانلود و خرید کتاب صوتی پول، پول

معرفی کتاب صوتی پول، پول

کتاب پول، پول نوشته رابرت. تی. کیوزاکی با ترجمهٔ زهره زاهدی و گویندگی شهره روحی در نشر ارس منتشر شده است. این اثر راه و روش رسیدن به استقلال مالی و کسب درآمد بالا را به مخاطبانش آموزش می‌دهد.

درباره کتاب صوتی پول، پول

گرفتاریهای مالی اغلب به‌دلیل نداشتن سواد مالی است. کتاب پول، پول که تجربیات شخصی نویسنده در زندگی با دو پدر برآمده است، تلاش می‌کند سواد مالی خواننده را رشد دهد.

پدر دوست رابرت. تی. کیوزاکی بسیار ثروتمند بود و دربارهٔ راه‌های کسب ثروت و درآمد با او صحبت می‌کرد اما پدر خودش علی‌رغم تحصیلات خوب و هوش بالا، ثروت چندانی نداشت. در نتیجه او یاد می‌گیرد که دو نوع متفاوت تفکر را با یکدیگر مقایسه کند و مسیر آینده‌اش را مشخص کند. در نهایت او تصمیم می‌گیرد که درباره توصیه‌های مالی به صحبت پدر پولدارش گوش کند و این امکان را به دست می‌آورد تا ثروت بسیاری خلق کند. کیوزاکی تجربه‌ها و آموخته‌هایش را در این مسیر در کتاب پول، پول نوشته است.

کتاب صوتی پول، پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره رابرت کیوزاکی

رابرت کیوزاکی از یک خانواده دو رگه ژاپنی – آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. رابرت پس از پایان دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوزاکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تاسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامه زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسه بین‌المللی آموزش تاسیس کرد و به آموش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در سن ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوزاکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوه بیدار شدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۶۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۶۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان