دانلود کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر (خلاصه کتاب) با صدای علی غفاری مرندی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر (خلاصه کتاب) اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر (خلاصه کتاب) مشهورترین اثر رابرت کیوساکی، تاجر موفق و سخنران انگیزشی درباره‌ٔ راه‌های بهبود کسب‌وکار، بالابردن درآمد و غلبه بر موانع و مشکلات مالی است. این کتاب با ترجمهٔ دادبه دادمهر و صدای علی غفاری مرندی منتشر شده است.  

درباره‌ کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر داستانی از زندگی رابرت کیوساکی است. او معتقد است که در زندگی‌اش دو پدر داشته است؛ بک پدر ثروتمند و یک پدر فقیر. یکی از آن‌ها پدر خودش و دیگری پدر بهترین دوستش بوده است. کیوساکی ابتدا کمی دربارهٔ این ۲ مرد حرف می‌زند و در ادامه درباره‌ٔ روش‌های بهبود وضعیت در کسب و کار، راه‌های بالا بردن درآمد و رسیدن به استقلال و موفقیت مالی توضیحات کاملی ارائه می‌کند.

کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر در فکر به دست آوردن استقلال مالی هستید، اگر دوست دارید کسب و کارتان را گسترش دهید و درآمدتان را بالا ببرید و فرصت مطالعهٔ کامل کتاب پدر ثروتمند پدر فقیر را ندارید این خلاصه کتاب مهم‌ترین مفاهیم را به شما یاد می‌دهد. 

درباره‌ رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانواده دورگهٔ ژاپنی - آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. رابرت پس از پایان دورهٔ دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگ‌داران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تأسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامهٔ زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسه بین‌المللی آموزش تأسیس کرد و به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در سن ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوهٔ بیدارشدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

کاربر ۵۲۶۷۲۴۷
۱۴۰۱/۰۸/۰۱

متن روانی داره به همراه گویندگی خوب

زمان

۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۷۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۷۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان