دانلود کتاب صوتی مهارت های فروش با صدای رفیعه پوستی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهارت های فروش اثر فردریک  اکلوند

دانلود و خرید کتاب صوتی مهارت های فروش

معرفی کتاب صوتی مهارت های فروش

کتاب صوتی مهارت های فروش نوشتهٔ فردریک اکلوند و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی است. رفیعه پوستی و ایمان رئیسی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی رازهای فروش هر چیز به هر فرد است.

درباره کتاب صوتی مهارت های فروش

کتاب صوتی مهارت های فروش درمورد راهکارها، ترفندها و اسرار فروش است. عنوان فرعی این کتاب «چگونه به هر کس فروش کنیم» است، اما در زندگی چیزهایی وجود دارد که قابل‌فروش نیستند؛ عزیزان، فرزندان، ارزش‌ها، استحکام شخصیت، باورها و معنویت. این‌ها نه‌تنها قیمتی هستند، بلکه تقدس هم دارند. نویسنده بر این باور است که حتی او هم نمی‌تواند چیزهایی را بفروشد؛ به‌ویژه روح و روانش را، اما دیگر چیزها قابل‌مذاکره هستند. او در این کتاب صوتی درمورد این موارد صحبت کرده است.

شنیدن کتاب صوتی مهارت های فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه دربارۀ رازهای کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مهارت های فروش

«فروش را فراموش کنید ـ خودتان را پیدا کنید. شروع می‌کنیم، اما قبل از آن فکر می‌کنم به مقدمه‌ احتیاج داشته باشیم. من فردریک هستم، از آشنایی با شما خوشحالم، خوشحالم که دست‌تان را می‌فشارم. بیایید این لحظه را خوش بداریم. به اطرافتان نگاه کنید. ما اینجا هستیم، زنده‌ایم و می‌خواهیم به اتفاق به مقصدمان برسیم. از این‌که خودتان هستید به شما تبریک می‌گویم. شما زیبا هستید و قرار است به آنچه برای آن ساخته شده‌اید، برسید و اگر کسی به شما نگفت که دوستت دارد، من می‌گویم عاشقانه شما را دوست دارم. این‌که چگونه با استفاده از جذابیت، هوش، اصالت و مشرب خوش خود با دیگران پیوند و ارتباط برقرار می‌سازید؛ شاخصی است که نشان می‌دهد چگونه متقاعد می‌کنید، چگونه الهام می‌بخشید و به اعتمادبه‌نفس می‌رسید. شما همه روزه بدون توجه به ایستگاهتان در زندگی یا کاری که می‌کنید، خودتان را می‌فروشید. شما بِرند خود هستید. شما کالا و محصول خود هستید. در تجارت مهم است که محصول خود را بشناسید، اما مهم‌تر آن است که خودتان را بشناسید و بدانید دستاوردتان چیست. مردم به آنچه بکر و اصیل باشد اعتقاد دارند. بدانید که قرار نیست سر کسی کلاه بگذارید، پول و موفقیت هر اندازه هم که زیاد باشد ارزش ندارد نام نیک شما را خدشه‌دار کند.»

نظرات کاربران

ariamansh
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

این کتاب برای فروش و مخصوصا کسانی که املاک کار میکنن عالیه، ایشون بزرگترین فروشنده ملک تو امریکا هستن. خوانش کتاب خوب بود ولی خب یه مقدار کند صحبت میکنه و من روی سرعت ۱/۵ گوش میدم.

کاربر ۵۵۶۸۵۸۵
۱۴۰۲/۰۳/۱۰

تتها چیزی که داخل این کتاب توضیح نمیده مهارت فروش اصلاااا پیشنهاد نمیدم کتاب و بخونین فقط خاطرات یک فروشنده ملک بهتون مهارت فروش آموزش نمیده

زمان

۷ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۶۱۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۶۱۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان