دانلود کتاب صوتی هنر برند شدن با صدای پارسا موسوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی هنر برند شدن

کتاب صوتی «هنر برند شدن» نوشتهٔ مارک شفر با ترجمهٔ الهام نیک‌سیرت و گویندگی پارسا موسوی در انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر منتشر شده است. این کتاب صوتی راهنمای ساخت و دستیابی به برند شخصی در عصر دیجیتال است.

درباره کتاب صوتی هنر برند شدن

من از عبارت «برند شخصی» بیزارم؛ زیرا بسیاری از نویسندگان و معلمان، آن را به چیزی بی ارزش تبدیل کرده اند. خودآموزهای بسیاری از طریق آزمون‌های بی‌شمار به شما کمک می‌کنند تا اشتیاق اصلی خود را پیدا کنید و درست در همین جا همه چیز متوقف می‌شود.

توصیە‌گری وینرچاک، نابغۀ مشهور صنعت شراب‌سازی و عرصۀ کسب‌وکار، به افرادی که قصد دارند برند شخصی موفق خلق کنند، این است:

تنها کاری را که می‌خواهید تا آخر عمر انجام دهید، برای خود مشخص کنید. باید تمام گزینه‌های دیگر را دور بریزید و فقط یکی را انتخاب کنید. نه نگران مخاطب باشید و نه دغدغۀ پول داشته باشید. صبح که از خواب بلند می‌شوید، به خودتان در آینه نگاه کنید و از خود بپرسید: «امروز و روزهای بعد چه کاری می‌خواهم انجام دهم؟» اکنون همان کار را انجام دهید و آن را شغل همیشگی خود انتخاب کنید.

کتاب صوتی هنر برند شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی هنر برند شدن

«کشف یک علاقە صرف و حتی یک موقعیت بکر، موجب دستیابی به موفقیت نمی‌شود؛ بلکه با یافتن فصل مشترک سحرآمیز جایگاه و فضاست که می‌توانید به فردی برند و موفق تبدیل شوید. در اینجا می‌خواهم دوباره دربارە این دو مفهوم توضیح دهم:

جایگاه: علاقه‌ای پایدار و چیزی که می‌خواهید در آن برند شوید.

فضا: موقعیتی بکر و به اندازە کافی بزرگ و اشباع نشده، با مخاطبان کافی که برای کارتان اهمیت قائل شوند.

علاقە پایدار چیزی است که شما عاشق آن هستید و می‌خواهید سال‌ها از آن لذت ببرید. همچنین زمینه‌ای است که می‌خواهید در آن برند شوید و به کمک آن می‌توانید به اهداف بلندمدت زندگی‌تان برسید. بگذارید با یک مثال، تفاوت اشتیاق و علاقە پایدار را نشان دهم.

اگر صبح از خواب بیدار شوم، در آینه نگاه کنم و از خودم بپرسم دوست دارم چه کاری را بیشتر از هر کار دیگر انجام دهم، جوابم این است: سوار قایقم شوم و در وسط دریاچه‌ای زلال و آبی کتابی بخوانم. احتمالا وبلاگی می‌ساختم و در آن دربارە کتاب‌هایی که در قایق می‌خواندم، مطلب می‌نوشتم. شاید هم پادکستی راه می انداختم و دربارە کتاب‌هایی که دیگران در قایقشان می‌خوانند، اظهارنظر می کردم، پادکستی به نام قایق‌ها و کتاب‌ها! می‌توانستم هر روز عکسی از خودم در قایق در حالی که آفتاب‌سوخته شده‌ام، بیندازم و در اینستاگرام منتشر کنم. اما این را نمی‌توان علاقۀ پایدار نامید؛ زیرا بالأخره از این کار خسته و دل‌زده می‌شوم. این صرفاً یک اشتیاق است و نمی‌تواند هر روز و ماه‌ها و سال‌ها ادامه پیدا کند.»

نظرات کاربران

Mah(D)
۱۴۰۲/۰۱/۲۰

من اصلا این کتاب رو توصیه نمیکنم فقط یه مشت اطلاعات تاریخ مصرف گذشته مثلا میگه به رسانه های نو مثل اینستاگرام توجه کنید همین یه جمله نشون میده چقدر کتاب قدیمی و پر از اطلاعات قدیمیه وقتتون رو صرف یه جیز با ارزش

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۶۴۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۶۴۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان