دانلود کتاب صوتی مشتری شریک شماست با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مشتری شریک شماست اثر جارد بلسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی مشتری شریک شماست

معرفی کتاب صوتی مشتری شریک شماست

کتاب صوتی مشتری شریک شماست نوشتهٔ جارد بلسکی و ترجمهٔ منصوره حکمی و با صدای افشین اعتماد است و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی دربارۀ نقش طلایی مهارت‌های نرم در روابط با مشتری است. مشتری شریک شماست یک راهنمایی عملی برای تبدیل‌شدن به رهبری بهتر و پیمایش میدان پرخطر چالش‌ها، از مدیریت تیم‌های چندمنظوره گرفته تا گفت‌وگوهای دشوار با مشتریان است.

درباره کتاب صوتی مشتری شریک شماست

در زندگی کاری و حرفه‌ای هر شخصی، مانند تک‌تک سویه‌های دیگر زندگی انسان و انواع روابط بین‌فردی، محیط مستعد انواع درگیری‌ها و کج‌فهمی‌ها و رقابت‌های بیهوده است که مانع از به نتیجه رسیدن خودِ کار و وظیفهٔ اصلی می‌شود. مهم‌ترین دلیل اما خود انسان یا انگیزه و نیت او نیست؛ بلکه بیشتر مشکلات، خیلی ساده، از ناآگاهی و عدم دانش فرد در به‌کارگیری روش و رویکرد مناسب یا از نبود آموزش و راهنمای درخور در این زمینه سرچشمه می‌گیرد.

در کتاب صوتی مشتری شریک شماست، ما با مفهوم شریک‌مشتری آشنا می‌شویم و همه‌چیز از درهم‌تنیدگی منافع کارفرما و کارگزار شروع می‌شود. پیام ساده و اصلی کتاب صوتی در عنوان مشخص است و مخاطب اصلی آن مدیرانی هستند که به شیوه‌های گوناگون با مشتری (به عبارتی کارفرما) در ارتباط هستند. نویسنده در سرتاسر کتاب صوتی بر این نکته تأکید می‌کند که پیروزی کارگزار در گرو موفقیت کارفرماست و به نظرش آنچه در این مسیر بسیار اهمیت دارد یادگیری مهارت‌های نرم است که در این کتاب به آن‌ها می‌پردازد و با مثال‌های متنوعی شنونده را با آن ها آشنا می‌کند. آگاهی از این مهارت‌ها و به‌کارگیری آن‌ها در محیط‌های کاری توسط همهٔ افراد درگیر از سویی در رابطهٔ مستقیم کارگزار و کارفرما راهگشاست و از سویی در روابط درون‌سازمانی بین مدیران و کارمندان نقش مهمی را ایفا می‌کند تا همهٔ وظایف به‌خوبی و درستی، بدون تنش و کج‌فهمی، با احترام و رضایت و از همه مهم‌تر با هدف موفقیت دوسویه پیش برود.

در این کتاب صوتی به این پرسش‌ها پاسخ داده می‌شوند:

چگونه می‌توان با مشتری در مورد هزینه‌هایی که فکر می‌کند خیلی زیاد است گفت‌وگو کرد؟

چگونه به یک کارمند عالی بگوییم که دیگر عالی به نظر نمی‌رسد؟

چگونه به مشتری بگوییم که ۲۲۰ هزار دلار زیادی هزینه کرده‌اید؟

چگونه تشخیص دهید که چه موقع محصول نامرغوب است و چه زمانی بازار ما را شکست می‌دهد؟

چگونه می‌توان به نشانه‌هایی در مورد مشکل کسب‌وکار خود توجه کرد؟

چگونه خبرهای بد را سریع‌تر از خبرهای خوب به رئیس خود منتقل کنیم؟

چگونه به طور غیرمستقیم بر خلاقیت، تولید، فروش، محصول یا مدیریت اجرایی تأثیر بگذاریم؟

چگونه می‌توان در بحثی در مورد تجزیه و تحلیل، خلاقیت و رسانه داوری کرد؟

شنیدن کتاب صوتی مشتری شریک شماست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر این کتاب را می‌شنوید، به این دلیل است که می‌خواهید به عنوان یک رهبر رشد کرده و اطمینان حاصل کنید که شخصاً در کسب مهارت‌های نرم سرمایه‌گذاری می‌کنید یا اینکه می‌خواهید راه‌های بیشتری برای انتقال آن به دیگران پیدا کنید. حتی به طور مشخص‌تر، در برخی زمینه‌های خاص مانند تبلیغات، بازاریابی، خلاقیت، مشاوره و بیشتر کسب‌وکارهای ارتباطات بازاریابی، تفاوت بین رشد و شکوفایی و شکست چیزی جز هوش هیجانی و درک واقعی از اطرافیانتان نیست.

بخشی از کتاب صوتی مشتری شریک شماست

«شما نگهبانی ممتاز برای وقت، کار و دارایی مشتری‌تان هستید.»

«در قلب بحث مدیریت زمان، سوءتفاهم مهمی وجود دارد که مانند سرطان بسیاری از روابط عالی مشتری-کارگزار را از بین می‌برد. این مفهوم به این می‌پردازد که چه‌کسی مالک وقت است. آسان است تصور کنید که چون کارگزار پروژه‌ها را مدیریت می‌کند مالک وقت نیز هست اما در واقع کارگزار صرفاً ناظر آن ساعات است. مشتری زمان را خریداری کرده و اکنون کاملاً مالک آن است.

مسئلهٔ اصلی در این‌جا اعتماد است. چگونه وقت مشتری را مدیریت خواهید کرد؟ اگر تا به حال نزد یک کارگزار یا مشاور خلاق بوده‌اید، پیوسته عباراتی مانند «آن‌ها وقتمان را تلف می‌کنند» یا «آیا اهمیت نمی‌دهند که چگونه از وقتم استفاده می‌کنم» را شنیده‌اید.

این پرسش خوبی است که یک شریک‌مشتری عالی باید پاسخ خوبی برای آن داشته باشد. این موضوع به رهبری نیاز دارد و با توجه به این‌که به زمان مربوط می‌شود، سه زمینه برای رهبری وجود دارد:

به تیم خود کمک کنید تا درک کنند که این ساعات به مشتری تعلق دارد و اعضای تیم متولی آن هستند.

اگر رفتارتان با وقت آن‌ها مانند رفتارتان با پول خودتان است و همسویی مداوم منافع را تضمین می‌کنید، کارهای بزرگی انجام خواهید داد.

با هر ساعت از وقت مانند یک واحد سرمایه‌گذاری رفتار کنید. هدفمند باشید. اگر هدف «ستارهٔ قطبی» شما باشد، در آن صورت از داشتن اختلاف نظر سالم با مشتریانتان استقبال می‌کنید.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۳۸۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۳۸۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان