دانلود رایگان کتاب صوتی کتاب شنبه (شماره هفتم) با صدای رضا عمرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتاب شنبه (شماره هفتم) اثر الهام نظری

دانلود و خرید کتاب صوتی کتاب شنبه (شماره هفتم)

معرفی کتاب صوتی کتاب شنبه (شماره هفتم)

کتاب صوتی کتاب شنبه (شماره هفتم) نوشتهٔ الهام نظری و با صدای رضا عمرانی و گشتاسب امجدی و سپیده مالمیر است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. کتاب شنبه یک مجله‌ شنیداری در حوزه‌ٔ ادبیات است و قصد دارد در هر شماره از آن از تأثیر قصه‌ها و کتاب‌ها بر جهان اطراف انسان‌ها حرف بزند تا راهی برای لذت بیشتر از داستان‌ها و روایت‌ها باز شود و همچنین با خواندن داستان‌ها و روایت‌ها و بررسی آنچه به جغرافیای ادبیات مربوط است، با امید به اینکه خواندن نه فقط لذتی سرگرم‌کننده، که عمقی بر نگرش‌هایمان باشد.

درباره کتاب صوتی کتاب شنبه (شماره هفتم)

در این شمارهٔ کتاب شنبه، به بهانهٔ بررسی چهار دورهٔ ملتهب تاریخی، به ادبیات و رمان‌های برآمده از درون همین التهاب‌ها سری زدیم، وقایع تاریخی را بررسی کردیم و‌ از زندگی و آثار نویسندگانی که از تأثیر این وقایع نوشته‌اند حرف زدیم. یادداشت‌ها و روایت‌های این شماره هم در ارتباط با همین نگاه به تاریخ است. در بخش داستان ماه هم بخش سوم روایت حسین پاکدل را از روزهای کودکی‌ و نوجوانی‌اش در اصفهان می‌شنویم.

شنیدن کتاب صوتی کتاب شنبه (شماره هفتم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجله شنیداری را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

مجید کاشانی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸

خیلی عالی شعر شاملو سرگذشت فرانکو ومصدق وگویندگی خیلی خوب

sara
۱۴۰۱/۰۷/۲۷

عالی بود

پروین
۱۴۰۲/۰۸/۱۴

بسیار عالی بود از شعر زنده یاد شاملو گرفته تا سرگذشت های دردناک مردمی که گرفتار کودتاهای عجیب و غریب شده بودن و سرگذشت جناب مصدق. ممنون از همه دست اندرکاران کتاب شنبه.

مسعود
۱۴۰۲/۰۷/۱۶

فوق العاده بود.

Masoud
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

عالی بود. هم بخاطر معرفی چندین کتاب مثل همسایه‌ها و داستان یک شهر احمد محمود درباره دوران ملی شدن نفت و کودتا و کتاب شب هول هرمز شهدادی و همچنین کتابهای ستاره‌های دوردست بولانیو و در زمانه پروانه‌های خولیو آلوارز درباره

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۵۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۵۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان