دانلود کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه اثر مارکوس ویکس

دانلود و خرید کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه

معرفی کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه

کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه نوشتهٔ مارکوس ویکس و ترجمهٔ فرخ بافنده و با صدای فریبا فصیحی است و پندار تابان آن را منتشر کرده است. مارکوس ویکس در فلسفه در چند دقیقه ۲۰۰ مفهوم کلیدی فلسفه را به زبان ساده توضیح داده است. هدف او در این کتاب توانمندسازی انسان برای داشتن تفکر منطقی است. 

درباره کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه

فلسفه، در نهایی‌ترین شکل خود، ابزاری برای تفکر است. تفکر دربارهٔ اینکه چرا هر چیزی آن‌گونه است که هست. چگونه می‌توانیم به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم، چگونه می‌توانیم دربارهٔ آنچه می‌دانیم مطمئن شویم و علت و معنای وجودی ما چیست؟

کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه به شاخه‌های مختلف فلسفه، فلسفه در عصر باستان و عصر حاضر، فلسفه کاربردی، رابطه بین فلسفه، مسیحیت، اسلام و دوران رنسانس، فلسفه غربی و شرقی و مکاتب مختلف فلسفی می‌پردازد. این اثر مطالب مختلفی دارد که از ظهور فلسفه در یونان باستان تا حال و روز امروز فلسفه را پوشش می‌دهند و سفری به دل تاریخ فلسفه، آشنایی با انواع طرز تفکرها، اندیشمندان و فیلسوفان بزرگ و ... است.

در این کتاب نزدیک به دویست سرفصل از مفاهیم مهم و کلیدی فلسفه را می‌خوانیم که هرکدام شرح مختصری دارند و با تصاویر مرتبطی همراه شده‌اند.

فهرست کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه به این شرح است:

مقدمه

فصل اول: شاخه‌های فلسفه؛

فصل دوم: فلسفه یونانی؛

فصل سوم: فلسفهٔ شرقی؛

فصل چهارم: مسیحیت و فلسفه؛

فصل پنجم: فلسفه و اسلام؛

فصل ششم: رنسانس، استدلال و انقلاب؛

فصل هفتم: تجربه‌گرایی؛

فصل هشتم: آرمان‌گرایی آلمانی؛

فصل نهم: اگزیستانسیالیسم (مکتب اصالت وجود/وجودگرایی)؛

فصل دهم: فلسفه در ایالات متحده؛

فصل یازدهم: منطق مدرن؛

فصل دوازدهم: فلسفه و علم در قرن بیستم؛

فصل سیزدهم: فلسفهٔ سیاسی قرن بیستم؛

فصل چهاردهم: فلسفهٔ کاربردی.

کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام علاقه‌مندان به مطالعات فلسفی را به شنیدن این اثر دعوت می‌کنیم. اگر دوست دارید با مفاهیم کلی فلسفه آشنا شوید این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا گام اول را بردارید.

بخشی از کتاب فلسفه در چند دقیقه

«در قرن نوزدهم، برخی فیلسوفان موضع عینی غالب فلسفه را رد کردند و در عوض توجه‌شان را به تجربه‌ی شخصی انسان معطوف ساختند. سورن کی‌یر کگور احتمالا نخستین کسی بود که متوجه احساس سردرگمی و نگرانی در رویارویی با آزادی تصمیم‌گیری در دنیایی به ظاهر پوچ شد و او و بعدا نیچه به بررسی تاثیری که انتخاب‌های ما بر ماهیت زندگی‌هایمان می‌گذارند پرداختند. هرچند هیچ کدام خود را اگزیستانسیالیست نمی‌خواندند ولی آرای آنها رویکردی فلسفی را شکل داد که بعدها به اگزیستانسیالیسم معروف شد..»

نظرات کاربران

نازنین اقاجری
۱۴۰۲/۰۱/۱۵

کتاب فوق العاده و بسیار دقیق و پر اهمیتی هست که به خواننده کمک میکند تا هر طوری که میخواهد برنامه ریزی و. زندگی کند و بسیار باارزش هست. واقعا برای رسیدن به ارزوها به این کتاب نیاز داریم. صدای

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۷۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۷۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان